Mikitarije

16.08.2021., ponedjeljak

Ni danas ne mogu bez nje

Gdje li sam ju ostavila?
Trebat će mi danas.
Ne znam kako ću bez nje izdržati ovaj vrući dan.
Mahnito je tražim. Imam dvije i sada nema ni jedne, a već je toplo i treba mi.
Čak sam pomislila, ali samo na trenutak, da bih i jutarnju kavu dala za nju. Preznojila sam se tražeći, ali sam našla - obje.
Nekako su se skrile i stopile s komodom. Mislim da su preumorne, ali još danas zaista moraju izdržati.
Stisla sam ih kao najveće blago premda je svaka koštala petnestak kuna, a stare su nekoliko godina (OnajMoj ih je prepravio pa se ne raspadaju). Sad se možda već pitate što su one.
To su mahalice, hladilice, sušilice - lepeze. Lako ih je napraviti od papira, kartona, a mogu biti zaista prelijepe
i služiti kao modni dodatak, a možda čak i kao ukras na zidu umjesto neke slike. Zaslužile su da ih fotografiram i da se pojave na blogu i tako dobiju svojih bar 5 minuta slave.

Poveznica za nekoliko riječi o lepezama par riječ o lepezi

odmaraju

(foto: Mikitarije)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.