Mikitarije

25.06.2021., petak

U očekivanju oluje - opet

U očekivanju sam oluje - opet. Provjeravam na svim aplikacijama, na dhmz-u proučavam radarske snimke. Šuta od jučerašnjih radova na jednoj je hrpi, vjetar kovitla prašinu jer, naravno da će danas, a za sutra je dogovoren odvoz šute. Kad me pitaju ide li po planu, kažem ide jer odmah, poučena mnogim iskustvima, pretpostavljam najgore.
Prošle godine, 28. lipnja, objavila sam prvi post - također sam čekala oluju pa se čini da smo nekako povezane te ljetne oluje i ja.

Ljiljani su preživjeli jučerašnje radove (odmah su ispod prozora), ali mi se čini da oluju neće i brzo sam ih fotografirala jer su ove godine cvjetovi izrazito kratog vijeka, a i ostalo cvijeće, premda redovito zalijevano, pati.

Nakon ove objave neko vrijeme neću pisati, dobila sam alergiju na ekrane. Ekrani (da ne kažem zasloni) u radno vrijeme, u slobodno vrijeme, hobi ekrani - jednostavno mi ih je dosta.
Među fotografijama naći će se provjeren recept za sok od višanja i jedan lagani kolačić sa sirom ukrašen varijacijama malina iz vlastitog vrta.

Sirup od višanja - predobar, a uvijek stavim malo manje šećera i dodam malo arome vanilije.


Malo idile - leptirići na cvjetovima kupina, stado ovaca na nasipu, zora (kao da je more negdje na obzoru), malo zlatne i neki cvijetak sličan maslačku, ali je kugla sa sjemenkama puno veća.





Razno razni cvjetići.




Ljiljani - njih nije potrebno opisivati.





Nešto slatko za kraj - kolačić sa sirom ukrašen varijacijama malina iz vlastitog vrta.
Do sada sam dva puta pravila ovaj izuzetno lagan kolačić. Prvi put sam umjesto gustina stavila obično brašno i čak mi se više tako sviđalo nego s gustinom. Postoji mala razlika u okusu, a ako se pravi s običnim glatkim brašnom, ne naraste toliko. Ukoliko nemate aromu vanilije, u žumanjke ubacite 2 - 3 vanilin šećera i smanjite ostali šećer koji ide po receptu. U receptu nema praška za pecivo tako da nije riječ o zabuni.
Recept: Izmutiti pjenasto 5 žumanjaka i 100 gr šećera. U posebnoj zdjeli izmutiti snijeg od 5 bjelanjaka. U snijeg lagano (bez mksera) umutiti smjesu žumanjaka i šećera. Dodati malo arome vanilije, 100 gr gustina i opet lagano žlicom umiještati. Na kraju 500 gr krem sira (stavila sam običan posni sir i također je bilo dobro). Izliti u okrugli kalup, promjer 22 cm i peći 20 minuta na 180 (pekla sam u manjoj četvrtastoj). Kad se ohladi može se ukrasiti voćem, šećerom u prahu ili onime što vam padne na pamet, ali i ne mora.

(sve foto u postu - Mikitarije)

Evo i fotografije koju sam zaboravila staviti - pouzdan znak da mi treba odmak od svega. Luna u pomalo neobičnom izdanju. Izvadila sam mobitel iz torbe, a ona ga je krenula njuškati pa je nastala ova pomalo perspektivno pomaknuta fotografija.


Uživajte svi. :-))))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.