Mikitarije

14.06.2021., ponedjeljak

Svježa 18


Zaškiljila sam,
preko glave se prekrila,
u jastuk oči skrila,
ali ponedjeljak
sve vidi i zna.
Ustajem,
nezadovoljna.
Prilazim roletnama
i tračak Sunca,
tračak nade,
oraspoloži me u tren.
Otvaram prozor,
a kišom okupan zrak,
opojnog mirisa lipa,
umiruje me i snaži
pa mi je odmah
i ponedjeljak draži.

(vrlo mini cvijetak koji je nekako uspio opstati u vrlo mini praznini nastaloj na spoju dviju stepenica)


(jučer sam se u šetnji zasladila prvim dudovima - na rubu šume doslovno nas je iznenadilo i pozvalo stablo duda/murve)


(kišne kapi odmaraju na ružinoj latici)


(sinoć sam uspjela fotografirati ježeve koji redovito šeću mojim dvorištem - nekako mi se čine zaljubljeni i nadam se da ih nisam previše šokirala bljeskalicom, a da nije bljeskalice - ne bi bilo ni fotografija)



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.