Mikitarije

23.01.2021., subota

Cjelina vs pojedinost

Jučer sam u šetnji razmišljala o svemu što OnajMoj i ja moramo napraviti i to baš moramo, a nismo baš u cvijetku mladosti, dapače, vanjske latice naših života već su poprilično smežurane, neke su otpale, a sve one, nekad dobrodošle životne promjene, sad samo dodatno crpe energiju i naši cvjetovi nisu tako jarkih boja kao prije.



Jutros smo baš ponovno pretresli planove i cjelina djeluje dobro i ona nije problem, ali pojedini dijelovi te cjeline baš su problematični, a opet, bez njih nema niti cjeline. To me opet vraća na jučerašnju šetnju. Vrijeme je bio idealno, nebo plavo, Sunce grije, oblačića taman koliko treba. Predivno, e - takav je i naš plan.





Pokušala sam fotografirati samo dijelove te divote i malo sam se poigrala približavanjem oblaka i dobila sam fotografije koje su nešto sasvim drugo od onoga što sam vidjela - samo djelić koji nikako ne predstavlja cjelinu.







Kad bih nekome dala samo te fotografije, vjerojatno bi pomislili da se nevrijeme sprema ili kako bi moj stari rekao salauka. Neki drugi djelići bi nekog podsjetili samo na ljetovanje, nekog na proljeće... i zbog svega toga smatram da pogled treba usmjeriti k cilju. :-))))

(sve foto: Mikitarije)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.