Mikitarije

03.01.2021., nedjelja

Tolkienova mudra

Muči me već nekoliko tjedana nešto što bih iz principa trebala napraviti, a vjerojatno će za mene loše završiti. Jučer sam donijela odluku da ću ipak po principima pa kako god završi. Kako to već biva, kad nešto odlučimo, a nismo sigurni u to, tražimo neki znak koji će nas malo pogurati.
Jutros pijem kavicu i po običaju bacim pogled na sekularni kalendar i vidim da je na današnji dan rođen J. R. R. Tolkien. Pomislim kako je on bio mudar, maštovit i kreativan čovjek i da bih trebala nešto njemu u čast napisati. Čitam njegove citate i sjetim da sam već nešto objavila na godišnjicu njegove smrti pa bio bi red da se i rođendan proslavi.
Onako usput Tolkien me malo pogurao u smjeru u kojem sam krenula. Evo tog citata koji je učvrstio moju odluku da se naglavačke bacim u nevolju. Možda ću samo začepiti nos jer nevolja često nema baš ugodan miris.



(foto: Mikitarije)



Objava od 2. 9. 2020.

(foto: Mikitarije)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.