Mikitarije

18.10.2020., nedjelja

Svježa 2

Svježa 2

Sanjarim ponekad,

ponekad zastanem, probuđena,

probuđena i (ne)svjesna vrtuljka,

vrtuljka okoseblja

i ne znam više,

više ne znam

je li oko ili kolo.




Te moje kao neke pjesme su valjda jasne samo meni (i to samo kratko vrijeme, a onda prođe taj trenutak), ali ne daju mi mira dok ih ne izgovorim nekoliko puta naglas ili dok ih ne zapišem jer stvore se u trenutku i ne uređujem ih (možda bih ipak za dobrobit onih koji čitaju :-) ) Kad ih zapišem ili izgovorim naglas one odu svojim putem kao paučići i o njima onda više ne razmišljam. Svježu 1 sam objavila prije dva dana, a evo i ovu ću i sve ostale, a kome su zaista loše po naslovu će ubuduće znati da su to takve i takve pjesme i da ih treba izbjegavati. :-)))) Na blogu sam, osim Svježe 1 i Svježe 2, objavila dvije pjesme i to Jutro (3. 7. 2020.) i Izvor (7. 7. 2020.) pa ako nekoga zanima, može baciti pogled.

Oznake: oprez, čitati na vlastitu odgovornost


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.