Mikitarije

18.10.2020., nedjelja

Što me upravo muči?

Upravo me muči kava koja se ohladila. Kažem Onom Mom, prenem ga iz dubokoumnog razmišljanja nedjeljom prijepodne, da mi to stvarno ide na živce, a on odgovori neka ju popijem prije nego se ohladi. Eto, toliko o podršci i utjesi s ovakvim bitnim životnim problemima (ne imala većih).
Imamo neku prastaru mikrovalnu pećnicu - teža je od onih nekadašnjih grundig televizora - ima oko petnaestak kila. Ona mi uglavnom služi za podgrijavanje kave. Nije to ništa čudno, mislim da popriličan broj kavoljubaca svoju ohlađenu kavu podgrijava. Kad baš zahladi, radijatori su topli pa često sjednem bliže radijatoru, a šalicu kave odlažem na njega da se ipak hlađenje koliko toliko uspori i to je sasvim dovoljno. Međutim, ovakvi neki između dani su problem. Radijatori su možda na nekih četrdeset i pet stupnjeva i to nije dovoljno. Usipam li kavu i džezvu i podgrijem, kao da promijeni okus. Slično je i s mikrovalnom, kao da, nakon zagrijavanja, to više nije ista kava.
Mogao bi netko reći da skuham drugu, svježu, ali druga nije prva, a prve mora biti u točno određenoj količini. Eto sad mudrovanja. Još prije nekoliko godina vidjela sam usb grijače kave, ali onda bih morala biti uz laptop dok pijuckam, a to baš ne želim uvijek - osim kad ovako ponekad nedjeljom pišem prvo što mi padne na pamet.
Moram nešto i priznati, mikrovalku koristim i za - grijanje voća koje ću pojesti. Ljeti mogu jesti led ledeni, ali čim se jutarnje i dnevne temperature spuste ja jedem toplo voće i pijem mlaku (ponekad i toplu) vodu. Dakle, naranče, jabuke, mandarine (evo jučer i dunju), ma sve voće, podgrijavam u mikrovalnoj. Ponekad, ako se sjetim, ujutro na topal radijator posložim voće koje ću tog dana jesti, a poseban mi je gušt dok pijem gorku, jaku tursku kavu jesti jabuku, naranču, grejp (moram napomenuti da to nema nikakvog utjecaja na moju probavu).

Evo i nekoliko fotografija - onako za pogledat'. sretan (jabuka na fotografiji nije mala, šalica je to od 3,5 dcl)

(foto: Mikitarije)










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.