petak, 03.02.2023.

U inat

U inat svom zlu oko nas
Pričat ću ti danima o predivnom nebu
zalascima sunca i šumi koja pjeva svoju pjesmu


Dok ti kažeš da je sve otišlo kvragu
i da ništa nema smisla
Ja ti kažem
reci mi nešto lijepo
baš u inat zlu, nepravdi i ružnoći svijeta
treba pričati o dobroti i ljepoti

onaj tko to može
onda kada ljepote nema
kada dobrota curi na kapaljku
taj je velik kao planina
i ljepši od svih zalazaka sunca

U inat ružnoći i nepravdi
ja ću ti pričati o rijeci i šumi
tamo ne postoje te kategorije
izmišljene od ljudi
koji ne vide ljepotu
postoji samo šum
tišina i žubor vode

u inat besmislu
ja ću danima razmišljati o skorom proljeću
mirisnim jutrima i rascvjetanoj magnoliji
o bojama koje svemu daju smisao
o mirisima koji nanovo rađaju ljepotu
o planini
na koju se moram uskoro penjati
u inat...

- 18:19 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos