subota, 30.07.2022.

Blagost

...Pa razgovaram s tobom u mislima.
Kao sa pojmom zdravog razuma.
Pojmom ljudskosti. Dobrote.
Lijepo je dati nekome takvo bezgranično povjerenje.
No, to je samo moj razgovor sa idealima u meni.

Ja sam im dala tvoj oblik.
Duh.
Tvoje lice.
Pogled.
I uvijek ćeš tu biti. Ispred.
Mjerilo svijeta

Blagost...
osjećam blagost kada te se sjetim.
Malo ima blagosti danas.
Blagost je miris i okus toplog čaja iz djetinjstva.
Kakao. Majčina ruka koja te budi za školu.
Toplota u tatinu glasu.
Blagost je kiša koja rominja.
Jesen. Boje jeseni.


Lutam često svojom provincijom
ne srećem koga želim
najčešće ne želim nikoga
počela sam voljeti samoću

najčešće hodam po udaljenim
prigradskim naseljima
gubim se među kukuruzima
i zalascima sunca

žalim za mjestima na kojima nisam bila
za zalascima sunca za koje nisam sigurna
da ću vidjeti ikada
žalim za nekim ljudima
sa kojima se nisam grlila

naučila sam živjeti sa sobom
sa tom mekoćom i lomljivošću
hodam po neviđenim mjestima
plivam u nepreplivanim morima
grlim nezagrljene ljude
koji su zatvorili vrata za zagrljaje


ali onaj nemir koji me vodi, gura i tjera
da hodam, putujem, sanjam i žalim
to je nemir zbog kojeg se osjećam živa

- 20:18 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos