utorak, 28.09.2021.

Koliko se znamo?

Koliko me znaš prijatelju
Znaš li moje snove i strahove
Sve za čime gladujem i žeđam
Znaš li gdje je ona crta
preko koje ne prelazim
Vidiš li moje radosti
I znaš li kada moj glas
utone u tugu?


Koliko te znam kolegice
Viđamo se svaki dan
I pitam te kako si
No znam li tko si
Čemu stremiš i kamo ideš
Za čim žališ i s kojim mislima
se jutrom budiš?


Koliko me znaš kćeri
Vidiš li u meni samo onu
koja voli bezuvjetno
podržava, pomaže i tješi
Ili možeš vidjeti osobu sa stotinama boja
Nijansi i sjena
Mrak koji se ponekad nadvije
i iskričavu svjelost koja se pojavi u meni


Koliko te znam tata
jesam li te ikada zaista upoznala
znam tvoju priču i svaku boru na tvom licu
njenu prošlost, sadašnjost i budućnost
Znam sve što jesi i što si želio biti
Razumijem li ipak tvoju priču?
Znam da sam se trudila


Koliko te znam mama
Hoću li ikada moći shvatiti
Spoznati mišlju i srcem
Kako je kada ti odrežu dio tijela
onaj koji te čini ženom
I kada izgubiš kosu
pa se osjećaš golo
pred svima, pred sobom
Sav taj strah koji te prožeo
Kada si saznala dijagnozu

Koliko te znam srce moje
moja misao i moje tijelo
Jesam li se uistinu stopila s vama
zbližila i privatila vas
poput najboljeg prijatelja
i hoću li to zaista
ikada moći?

Znamo li se i želimo li se znati
Mi ljudi suputnici, prolaznici
Ili se zaobilazimo
mimoilazimo
do neke točke slučajnog spoja?
Ili se bojimo vidjeti, osjetiti, dodirnuti
i približiti se onom pored nas?


- 15:28 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos