nedjelja, 19.09.2021.

Nedosanjanje

Guši me ulica i grad
u kojima živim
provincijske priče
malograđanska gluma
Trebala sam stoput otići
Razmišljam često ovih dana

Znam, kada nađeš mir u sebi
tada nije važno gdje si
kažu mudri
Mogu li još uvijek kao prije sanjati
i dosanjati
bez da se budim bez daha


Nedostaju mi ulice
kojima nikada nisam šetala
ali im znam korak
Nedostaju mi ljudi
koje nikada nisam upoznala
ali ih znam..

Nedostaje mi neki smijeh i dodir
kojeg nisam osjetila
ali točno znam njegovu toplinu
Nedostajem sama sebi

Vrati me u neku magličastu koprenu sreće
smijeh mojih kćeri
Puno napravljenih koraka
muzika koja je spas
dobrota koja je sunce


Onkraj svih riječi, misli, čak i boja
pada lišće,
ne zanima ga ništa osim pada
leluja potiho, skromno i ponizno
Grane su sve praznije
ogoljenost se bliži

Ja tražim u sebi neku čvrstoću
da preživim, da mi bude bolje
a možda bih trebala sada najviše
prihvatiti mekoću i krhkost
stopiti se s njom pod deku
kao sa osobom koju ljubiš

Voljeti je i milovati
poput malog djeteta
koje je svoje
a opet je dio tebe

Mekoća zna slomiti
uništiti i lagati
a opet me spasila
nebrojeno puta

- 16:58 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos