srijeda, 14.04.2021.

Mijena

I opet mijena životna
korak lakši umatoč naletima vjetra
strah u mrvicama poklanjam tišini
neka ga nosi što dalje

Nova mlada lica
sa novim osmjesima i novim zabrinutostima
drugačijim uzbuđenjem i mimikom
pogled im je izravan i blista

hodam lakše, no početnički
moj krug ponovo kreće iz početka
opet i opet ispočetka
ljuljam se kao djevojčica na ljuljački
neko vrijeme silazim
pa se nanovo penjem

I opet mijena životna
pogled je lakši i bezbrižniji
možda zbog mladih lica oko mene
i priča koje slušam od njih
o djeci koja tek rade svoje prve korake

a to dijete sam i ja
i koraci su često puta
ponovo prvi i padajući
klimavi i nevini
poput mliječnih zubića

i zaista ako je išta vječno
stalno i protočno
to je promjena i početak
i jedino tako se možeš osjećati
potpuno živ, mlad i hrabar


- 16:39 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos