ponedjeljak, 30.06.2014.

Ljubavi, imaš li rok trajanja?

U danima, kada su se mnogi odnosi oko mene, trgali poput komada papira, u danima kada mi je taj miris kiše, nekako savršeno odgovarao, čula sam riječi :"Da, mislim da ljubav ima rok trajanja".

A ja sam doživjela, ne tercu na tišinu, nego oktavu. Tišina ima svoje mnoge intervale, mirise i okuse....
"Jako si me rastužio, znaš. Ne mogu vjerovati da tako misliš."




I moja tišina se rasplinula i postala je ljutnja i nepomirljivost sa ljubavi koja ima rok trajanja.
I počela sam vikati i braniti beskrajnu i vječnu ljubav, argumentirajući i pričajući, njoj u čast, do krajnjih svojih granica.
To jednostavno ne prihvaćam. I nikada neću.

.......


Ljubavi, imaš li ti ipak rok trajanja?

Često sam bila ljuta na tebe, tjerala te od sebe, pa te opet zvala u pomoć, šaljući SOS, jer sam željela da me spasiš...
Pa sam te pokapala, uz cvijeće i glazbu, onako svečano, uz mnoge riječi i govore, mireći se, da si umrla zauvijek u meni.
Pa sam te uvijek nekako nalazila ponovo u kiši, u nekom mirisu, u klimavim zubićima moje kćeri, u onoj čipkastoj nevinosti oko srca, u mnogim dodorima, koji su me uvijek uvjeravli da si tu...
Da možda spavaš, drijemaš, da si nekom čarolijom, metamorfozirala u neku drugačiju manifestaciju sebe same, ali te osjećam..
U ponekom stihu, zanosu, radosti, bliskosti..

Ne, ne prihvaćam da imaš rok trajanja.
Možda imaju naši slabi, krhki odnosi, možda ima naš zanos, možda...
Ali ti, vječna silo, koliko god sam se ponekad ljutila na tebe, koliko god si se cinično šalila sa mnom, ti nemaš..
I ja ću te uvijek beskompromisno braniti..
Pod cijenu pucanja odnosa, pod cijenu rezova..

Ja ipak vjerujem u bajke.
Ja još uvijek vjerujem da mogu plesati na valovima i ljuljati se na vjetru...
I da mogu otići zaista daleko.
I da je ljubav sloboda od rokova, granica i pustih parola.




I da za ljubav ne trebaju upute za korištenje, a na njoj ne piše rok trajanja.
Jer..on ne postoji..



I zato vrištat ću iz petnih žila ako mi ponovo kažeš da bajke ne postoje, da ljubav ima rok trajanja i kako sam luda jer vjerujem u to.
Okrenut ću se na petama i ne vratiti se nikada...
Jer ja...ja ću uvijek biti fatalno zaljubljena u ljubav...
I tu nema rokova niti ograničenog trajanja


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X47u7E6KGNA



- 17:48 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos