četvrtak, 30.05.2013.

Omča od riječi

I nije prestajao pričati...
O politici, poslu, riječima, ovoj prokletoj provinciji u kojoj smo zapeli. Kao da se tu išta više može reći. Kao da nisu potrošene sve moguće riječi. Kao da ne znam sve.
Slušala sam a sve u meni je samo vrištalo..prestani..Prestani sa tisućama ispraznih riječi koje ne govore ništa, koje ne znače išta..
Zar je samo to ostalo od nas?
I više nisam čula ništa. Možda prvo slovo, možda onu pauzu između svih tih nepotrebnih riječi, dok sam samo treptala, disala i gledala u daljinu...
I odjednom više nisam bila tu, na toj klupi u parku, dok me u nekom paralelnom životu ljubio, držao za ruku..i nije ju puštao..


I pričao je i pričao, a ja sam izašavši iz tijela, postala dijete koje trči u daljini i mudri starac koji je upravo sjeo da se odmori, možda također od puno nepotrebnih riječi u životu.
I bila sam djevojka zaljubljenih očiju i onaj neki mladić strastven i nježan , koji je samo želio voditi ljubav s njom...
I osjećala sam taj zrak, onaj gušeći, i sve te riječi postale su omča oko mojeg vrata, omča koju je stezao sve više...A ja se nisam mogla obraniti
A to su mogle biti njegove ruke, negdje..u nekom paralenom svijetu.. Ruke što me grle, prsti koji mi ne puštaju kosu..
I dok mi je nedostajo taj okus poljubaca , jer sam osjećala samo bljutavi okus svih tih beživotnih riječi i gušila se u svojoj nespremnosti da odem..nestanem...pljunem tom trenutku u lice..

I pričao je i one slatke, patetične i puno puta rečene riječi, i one koje su tražile utjehu i podršku i postojanost. Ja sam poput drveća u koje sam gledala, gubeći se u trenutku, stajala postojano oduvijek ..jer sam zagrizla jako...
Osjetila sam bolan grč nedostajanja i grčila ruke sve više, jače...
A ja sam nedostajanje uvježbala, usavršila, položila sve njene ispite
I mislila sam da se znamo dobro

A onda me iznenadila, došla je slučajno i naglo. Nasmijala mi se cinično u nekom svom, još neviđenom izdanju, lijepoj haljini, lijepog osmijeha...
Opirala sam se, tješeći se jagodama i vinom, riječima i ružama koje sam sadila..
A ruke...koje su trebale biti zagrljaj i prsti koji su trebali biti dodir..postale su samo riječi sa omčom oko mojeg vrata...




- 23:41 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos