AnaM

ponedjeljak, 09.09.2024.

Posle godišnjeg...

POSLE GODIŠNJEG
Dešavaju se čudne stvari, čitam u nekom popularnom časopisu, koji me je svrstao u vodenjaka po
evropskom, a u zmaja po kineskom horoskopu.
Ono zmaj je verovatno kad sam izašla letos u
podne iz kuće i bacala vatru jače od Sunca jer je neko prevrnuo kantu sa smećem koje je čekalo
prevoz do smetlišta.Planeta odgovorna za smeće je dremala.
Vodenjak letos nije imao što raditijer vode nije ni bilo...
tek za preživljavanje, ljudi i životinja, ne i za vrt.
Jesen mi je uzbudljiva jer Venera je retrogradno u Marsu, ma što to značilo, a Saturn je moj
zaštitnik koji će se aktivirati kad Mesec pojuri Veneru, ili Venera Mesec, tako nekako, neka jurnjava
i ulasci, verovatno neovlašćeni u kuću bogatstva i mira. Sve u svemu, zvezde mi poručuju, biće to
idealna jesen za mene. prosperitet u svakom pogledu. Zvezde igraju piruete za mene. Nije mi jasno
samo kako Jupiter ulazi u majušni Mesec, dok Merkur čeka pred vratima samo on zna koga.
Malo sam zabrinuta, jer onaj ogroman novčani dobitak, put oko sveta i prijatelji iz inozemstva što
mi je obećano prošle godine, još nije stiglo, ali neću da se petljam zvezdama u posao...Sumnjam na Saturn da je nešto zabrljao sa Venerom, a Jupiter to čuo.
Možda sam nešto pogrešno shvatila, jer ruku na srce, zvezde se sve manje vide na nebu, sigurno su
se umuvale u neku kuću koja nije aktuelna. Ne ne... nije to zbog smoga i zagađenja planete, ta
Lepo kažu znastvenici, tako je uvek bilo.
Ko nam je kriv ako pamtimo drugačiji nekada... do nas je,nije do zagađenja.

- 08:27 - Komentari (16) - Isprintaj - #