AnaM

ponedjeljak, 12.02.2024.

Ugovor...


Dobro da nisam pravnik, garant bih sedila u zatvoru kao bunđija.
Ne umem izabrati. Ako je devet dobrih, mašiću se za desetog.
Pre neku godinu morala sam se opredeliti za provajdera TV. Kombinacija koliko voliš, i sve neka zvučna imena. Gledala sam cene i koje kanale imaju u ponudi. Cene nekima su takve da sam mislila da imaju isturena odeljenja po celom svemiru.
Proverila.
Nemaju.
Kanale sam htela od svake vrste pomalo. Mislim sad ću izabrati koji me interesuju i to je to.
Rotkve strugane.
Samo ima paketi.
Bilo kako bilo, od odabira ništa. Možeš birati kanale vladajuće stranke, sport, i neke gemište. Ne volim piti gemišt, ali uzeh srednji paket, za svakog po malo. One bezobraštine nisam uzela, bilo mi neugodno.
Nikad nisam mogla učiti napamet. U školi mi je i pesmicu bilo teško upamtiti., ali malo pomalo naučih brojeve „mojih“ kanala.
I tras bum
Sve izmeniše.
Ispričah se sa mašinom, trakom, nekom ljubaznom devojkom i pomirim se sa sudbinom.
Hoćeš vraga.
Za tri dana naučih neke meni najvažnije, ali tras bum, i ukidoše još kanala.
Zovem ja mašinu i ljubaznu, a kako mi je tlak nizak taman se namestio na najbolje. I kažem joj lepo.
-Ovaj mesec ću iz tehničkih razloga platiti samo pola preplate. Videćete, naviknućete se. To je najbolje što mogu.
Ko velim neka zna, iako ona mene nije obaveštavala.
I dodajem, a idući ću vam platiti u onim dinarima koji su mi ostali od inflacije milion dinara, pa neka uživaju.
Kad oni mogu prekršiti ugovor, mogu i ja kao ugovorna stranka, ili ne mogu??
Mašina je samo vrtila monotonim glasom što pritisnuti, a ona ljubazna otišla popiti kavicu.
Ništa mi ne javljalu još uvek. Sigurno se konsultuju koje kanale da mi puste...

- 17:37 - Komentari (12) - Isprintaj - #