AnaM

subota, 25.11.2023.

Dobra reklama...

reklama-1


-Kupite grožđe, sveže banane. Ko ne kupi kajaće se, ko kupi…
-Kad je voće brano??
-Grožđe jutros, a banane, neću da lažem, noćas.
-Noćas?? Gde su te banane rasle??
-Zna se pravo iz Amerike, a grožđe je tuj, iz Španije.
-I sve brano jutros, noćas??
-Kad ti kažem, zar men’ da ne veruješ??
-Verujem, verujem, ali kako su došle??
-Sa avion, nisu valjda peške.
Išle iz Centralnu Ameriku, uzeli grožđe u Španiju,
pa direkt na kvantašku pijacu, pa otuda na moju tezgu.
-Od jutros celu planetu obiđoše…
-Ne znam, ja...
-Koliko da merim?? Ne mogu ja da dangubim pričajući sa tebe, ti si dokona ja nisam.
Jesi li mušterija ili si došla da pričaš??
Priznajem, nisam odolila reklami, kupila sam…


reklama-1reklama

- 13:09 - Komentari (15) - Isprintaj - #