AnaM

četvrtak, 16.11.2023.

U apoteci...


download




Pacijenti svakodnevno izmame osmeh u apoteci,
ali i pitanjima preko telefona.
Ima pravih bisera
Zvoni telefon. Usplahirena žena
-Muž mi se dere.
-Zašto??
-Sedeo je u fotelji, a ja mu prosula vrelu kavu na glavu.
-Da li ima plik, kolika je rana, kad je počeo da viče??
-Nije se derao kad se kava prosula nego posle, kad sam ga lečila
-Kako ste ga lečili??
-Sipala sam mu kuhinjsku sol na rane.
- Ne razumem, zašto so, na rane??
-Čitala sam da su tako Turci lečili.
-Da ih muče, muče, ne da ih leče.
-Jesi li ti sigurna u to??
-Sigurna sam.
-Hm...Ima li tu pored tebe neko ko se razume u muževe ??
Što odgovoriti??
Evo šta sve tražimo u apoteci kad ne znamo pravi naziv leka...
-Dajte mi tabletu protiv autobusa!
(hteo je nešto protiv mučnine kod putovanja)
- Majonez za koske
(magnezijum u šumećim tabletama)
- Došla gospođa danas i onako sva važna traži „Rio mare“ kapi za nos.
- Pacijent traži „Bajramov“ aspirin!
- Meni, onu injekciju intradupetalis...









Hugija

- 08:37 - Komentari (15) - Isprintaj - #