AnaM

četvrtak, 13.07.2023.

More...

More...ize=3>
Iz razno raznih razloga nisam otišla na more.
Rešila sam da utopim tu čežnju za plavetnilom vode, blagim valovima, žagorom plaže, povetarcem večeri.
Nedostajali su mi čak i stranci u kratkim pantalonicama, čarapama i sandalama, crveni kao rakovi kako ispijaju pivo u restoranu dok njihove žene sa svežim frizurama pomalo bahato gledaju običan plebs.
Ako ne mogu na more, ugođaj morskog letovanja si mogu priuštiti.
Kupila sam novi kupaći, dva broja manji da bih izgledala vitko. Namazala se običnim uljem. One kremice sa faktorima se ponašaju kao da su pravi faktori pa koštaju kao tri dana boravka u luksuznom apartmanu. Maslinovo, devičansko ulje, precenjuje svoju nevinost.
Preko kupaćeg sam obukla mušku majicu i navukla japanke. Osećala sam već miris mora.
U bočici slana mineralna kojoj sam dodala malo peska. Odlična zamena za morsku vodu.
Poslala sam neko dete da mi kupi sladolet, 3EU kugla, i Coca Cola 6.5 evrića...ma kao da sam na morencetu.
Opremljena izašla sam u parkić pred kućom planirajući sunčanje u senci (prvi dan) na klupi.
Da li sam se previše namazala, ili je sunce bljeskalo, tek okliznula sam se o neku neindentifikovanu masu i pojurila kao da imam motore ugrađene u dolnji deo leđa. Pas, koji se odmarao pod klupicom videći me onako namazanu, blistavu raširenih ruku, zaskičao je, zalajao i panično pobegao na vrelinu igrališta. Uhvatila sam se u zadnji čas za granu, koja je pukla, ali u dobrom pravcu i završila sam odranih kolena na klupi.
Sused izašao i počeo da se dere, ja mu nisam ostala dužna, ma pravi godišnjeodmorski ugođaj. Nedostaje samo pijana dreka onih koji dođu na sedam dana pa ne spavaju ni sat dnevno da im ne propadne koji minut..
Ne brinem.
U kasne noćne sate obližnji restoran pušta muziku u sav glas, a pevači kako kad. Oko četiri ujutro probudio me je “pevač“ sa pesmom Nesanica. Nije mu lako, niko ni evrić na čelo da mu zalepi, a baš se trudio, razbudio celi soliter. Neodgojeni ljudi, ne cene umetnike.
Sve ui svemu, prošla me čežnja za morem, sad mogu da se spremam za planinarenje...

- 18:20 - Komentari (18) - Isprintaj - #