AnaM

četvrtak, 09.03.2023.

Narcis, da ili ne…

Narcis, da ili ne…
Anketo, anketo, narcisu jedan, šta mi radiš...
Pitanje da li postoje narcisi na blogu je suvišno.
Blog je deo života, istrgnut iz reale, svakodnevnica u kojoj se svi nalazimo.
Ako narcisi postoje u životu,onda nas tek ovde ima.
Volim cvet narcis, možda su mi zato i simpatični narcisoidni ljudi. Njima se ne moraš udvarati, laskati im, diviti se. Dovoljno je samo slušati ih, ili čitati postove.
Ko ne želi biti u društvu genijalca, naročito ako sam to nije. Ko ne želi imati pored sebe prekrasnu zavodljivu osobu koja sa istim nemarom uradi 2, 3, 5 stotine sklekova , kao što ja nemarno popijem drugu, treću kavicu.
Ako mogu birati između osobe koja ne pije ujutro kavu, jer izaziva žgaravicu, ne pije jer alkohol šteti organizmu, ne puši jer pluća moraju disati i osobe koja ujutro veselo namigne, popije žestinu pre kave, povuče duboko dim u pluća i ode odvežbati da se zagrije, šta mislite u čijem društvu je prijatnije.


Dobro, pustimo to.
Vratimo se narcisima i skromnim dušama, ta na blogu smo, pišemo. Ljudi koji, dragi blogeri, samo da znate kakve sam romane napisala, štampala, poklanjala, čak i prodavala. Koji Dostojevski, Mark Tven Agata Kristi, Jean Auel (obožavam je morala sam je pomenuti). Šapnuću vam, ali to je tajna, trć prć pisanija, kao većini, ali trenutak dok je nastajala knjiga mala mi je bila Nobelova nagrada.
Kako onda se ne diviti ljudima koji osećaju da su bolji u svakom pogledu od drugih. Imaju ogledalo, vide se, znaju šta rade i kako su za to plaćeni. Novac je još uvek merilo mnogih vrednosti hteli mi to ili ne.
Znaju, ali neće da znaju vide ali ne vide. Ostaje im da su iznad svih.
Zar to nije divno??
Ono skromnost je vrlina je čista glupost, narcisi vas pregaze…
Ne znam, možda se varam, ali sigurna sam da svaki post, baš svaki ima u sebi bar zrnce narcisoidnosti. Ne poznam blogera koji nešto napiše a ne pomisli, ovo mi ja baš dobro.
Za 8 mart sam dobila ljubičice od jedne osobe koju jedva poznam uz čestitku koja nešto pominje. Nebitno. Tog trenutka narcis je proradio u meni, sama sam se sebi divila.
Ljubičice su bile važnije od orhideje jer su zavijene u kompliment.
Zato si narcisi lepo dele komplimente, ne čekajući da to neko drugi uradi jer je taj drugi ljubomoran pa neće, misle si...
U svakom od nas spava narcis.
Kod nekog ima nesanicu, a većini, onim skromnima, noću pada u dubok san, ali danju dremka…

- 21:13 - Komentari (33) - Isprintaj - #