AnaM

nedjelja, 05.03.2023.

Čarape...


Otvorim ladicu gde držim čarape i zgranem se.
Našla sam nekoliko pari hulahopki, one što kao same stoje (stoje do prve stepenice, a onda se srozaju do kolena). Dalje, debele za ako bude hladno, vunene ako idem na skijanje, bele ako obučem belo, crne ako treba nekog zavesti, sa cvetićima ako obučem minić i gomilu kratkih čarapica za svaki dan ako obučem trenerku, ako imam traperice, ako treba čuvati noge da se vene ne upale.
Ako koliko voliš, ali sem hulahopki koje su u neraskidivom odnosu, svaka izgubila svog partnera. Raspustilo se to, ne vodi više računa niočemu.
Pod hitno sam sazvala sednicu, čarapalogiju, sa obaveznim prisustvom dotičnih. Prva i jedina tačka dnevnog reda:
Šta rade svojim partnerima pa ih oni napuštaju u tolikom broju??
Prvo su postiđeno ćutale, gurkale jedna drugu. Jedna se odvažila pa napala mene da sam joj bacila partnera jer mu je otišla neka žica. Druga je odmah se nadovezla da bacam poderane čarape ne vodeći računa o onima koje ostaju same. Mrko sam ih pogledala, pa su sve u glas zajedničkim snagama optužile perilicu.


Sastanak prekinut dok ne dođe perilica, a kako je počela centrifugirati, samo što nije stigla.
Za sad sam čarape posložila u stilu one koje imaju nacrtane cvetiće idu sa onima koje imaju mece, zeke i slične životinjke.One sa dve boje idu sa čarapama svih boja, i idu na sam kraj ladice jer su samo uspomene.
Svetlucave, crne, i ostale koje pozivaju na greh, idu u vrećicu, jer nikad se ne zna kad će zatrebati…
Čarapice za tenisice, kratke, kao da se ne vide, a posle tri koraka se uvuku do prstiju sam zamotala i bacila na kraj. Ićiće sve zajedno bez obzira na boju i opredelenje u smeće.
Ostade gomila samaca, neka si same traže partnere, i dok perilica ne da zadnju reč, nose se samo kratke čarapice.
Svaka mora imati baš svog partnera, gde su im napredne ideje, malo mešanja?? Neka se ugledaju na svet, Evroviziju, narode, boje, rase, nacije.
Molim sve koji ovo pročitaju, neka pogledaju, možda je koja moja čarapica zalutala kod njih…
Preuzeću begunca ili menjati za nekog došljaka kod mene.

- 08:48 - Komentari (36) - Isprintaj - #