AnaM

srijeda, 03.09.2014.

Meca kuhar

Gleda meca blogere i muške i ženske, sve sami kuhari. Ne znaš što je lepše kad spremaju ili kad je gotovo. Ako su kolači, svima isto perfekno ispadne, ako je torta ona sa imenom, svima lepota. Sad će i meca tako. Nema više improvizacije.
Recept s Googla. Tri puta čitam, otvaram novi folder i za svaki slučaj pišem na papir. Ima da bude kao na slici.
Prvo sam materjal poredjala po stolu, pa milion sudova, kašika, zdelica i slične tandrmoljke.
I krenem ja.
Mramorni kolač, ovakav je na Google




Ona jaja od koka stara jedan dan se ne odvajaju kao jaja sa placa. Neće, drži se žumance za belanjce i ne pušta, a kad pusti skoči u pogrešnu zdelu. Nije važno, nose koke.
14 kašika. Šta mu je sad to?? U apoteci se lepo zna, kk je mala za kavu, a k je za juhu i tako se dozira. Za svaki slučaj trpam onom velikom, i malkice više. Od viška glava ne boli.
Mešam, sve po receptu i uzdišem. Nema meco, improvizacije, ima da bude mramorni kolač kao na slici.
Za ono ulje mi došlo da ga frljnem kroz prozor, srećom kiša, pa zatvoreno. Neće lepo da izlazi, nego pojuri kao da ga mama suncokret gleda, pa se producira.
Na kraju sipa se ono što je žuto, polovina, a u drugu se stavi kakao. To izgleda jednostavno, ali ta žitka masa na sve strane bježi i neće da kaže kad je polovina.
Strpam ono žuto u pleh, pa dodam 2k kakaoa i to zakeljam odozgo, pa vilicom malo potapkam kako piše. Rerna koja je već dva sata na 200 stepeni čeka. Sva blažena otvorim da strpam mramor... Ijaaaoooo belance ulupano stoji na stolu i kesi se na mene. Trebalo ga je ugurati u onu masu. Baksuz nije mi šapnuo, naljutio se što sam ga izlupala. Šta sad??
Puslice?? E, nećeš. Strpam ono belance odozgo, i prstom sve zamešam (100puta sam prala ruke) Onaj kolač prima, nije da ne prima, ali na mramoni kolač i ne liči previše.
Eto, uzdišem meni nikad ne ispadne kako je nacrtano. Nije važno, smandrljačemo kolač dok trepneš, a neću priznati da je to mramorni kolač i naravno, svi će reći opet kolač AnaM šta ću kad sam popularni izumitelj recepata.
Ispalo, sesti pa plakati, ali ukusno…
Ona dva kolača sam stavila za slikanje da se vidi ima I žuto…

- 11:44 - Komentari (39) - Isprintaj - #