Linkovi
Mail
luki69@net.hr

luki2.blog.hr

nedjelja, 31.01.2021.

Kockavica - izložba

Danas sam otišla pogledati Kockavičinu izložbu.. Ja bih dodala, uz boje i oblike, fragmente. Fragmente, koji se predivno slažu u jednu veliku cjelinu. Moja najdraža "fragmentarna" nalazi se upravo na samom početku posta. Predivna je, jer mi se čini da u njoj vidim suzice, ili kišne kapi na nekoj lijepoj biljci. Idemo dalje.
Moj drugi favorit, pun jarkih boja i vatre, radosti.
Ova slika podsjeća na zalazak Sunca, na onaj najljepši dio kada je najsvjetlije prije nego što postane jako mračno. Ovu sam sliku nazvala uranjanje u plavetnilo, jer djeluje kao rasprsnuta kapljica mora - i /ili kao da je upravo netko skočio u to duboko plavetnilo. I na kraju: izuzetno draga ljubičasta....Postoji li ljubičasto drveće? Čini se, zbog ove lijepe slike da postoji....Bravo Kockavica!!!! Ovo je moj subjektivni doživljaj i viđenje jedne lijepe izložbe, u kojoj sam uživala i imala osjećaj ne samo vizualne ugode, nego skoro i zvuka i mirisa - jer su toliko vješto i lijepo naslikane. Uglavnom, prenijelo me iz snijega na morsku plažu i podsjetilo na ljeto i more.

PS: Ukonjeno ime i prezime autorice na zahtjev, kao i mjesto radnje.

- 22:40 - Komentari (17) - Isprintaj - #

petak, 29.01.2021.

Pun Mjesec u Lavu

Večeras sam poslala hranu koja je ostala i dio odjeće od Goldie za Bjelovar, jednoj pravnici, koja je trenutno zbrinula pasju mamu i njenih šest štenaca (našla ju je izbačenu, i za par dana se kotila)...:(((( Sve im treba, pa i Anima Strath, minerali i vitamini za pasju mamu....Isisaju sve!!!:)))
Srce mi je odmah mirnije. Mislim da bi i Goldie bila sretna sa gore navedenim.
Danas je pun Mjesec u Lavu, manifestiranje svega što želimo, i odbacivanje svega što nam više ne služi. Osvježila sam stan paljenjem lovorovog lista i obične svijeće, napisala na papir sve strahove kojih se želim riješiti i spalila papirić na kojem sam ih navela. Odmah nakon toga bacila smeće. Bolje je. Pročišćenije definitivno. Ostalo je još tuširanje. I spavanje. Imam ludu sreću da mogu zaspati u trenutku, pogotovo sada, kada sam psihički zaista iscrpljena. Želim vam laku i ugodnu noć!
Ps: Od početka veljače pa sve do 22- veljače Merkur je retrogradan, pa očekujte zastoj u komunikacijama, kvarove na internetu, zabune, pošiljke neće dolaziti na vrijeme... Samo živaca i polako....Dovršiti započeto, ne počinjati novo....Pusa! Počastila sam se danas i ovom divnom trajnicom!!!!

- 00:28 - Komentari (29) - Isprintaj - #

srijeda, 27.01.2021.

Gde je moja Pegy Sue....

"Gde je moja Pegy Sue? Nije ovde, rekli su..._:((((

Navijačka odorica i kapica - oprala, spremila (imam istu haljinu, pa smo bile usklađene u navijanju):((((; drugo: najdraža dekica, pliš, i najdraža igračka - oprala, spremila...:((((((

I na kraju malo mudrih zaključaka, za koje je zaslužna Meryl Streep:

"Odlučila sam da ne živim sa pretpostavkama, nepoštivanjem i jeftinim pohvalama. Ne toleriram selektivnu i akademsku aroganciju. Više se ne prilagođavam provincijalizmu i tračarama. Ne podnosim sukobe i usporedbe...."

"U prijateljstvu ne volim nedostatak lojalnosti i izdaje. Ne dozvoljavam da budem pratitelj onih koji se ne mogu poticati ili pohvaliti. Senzacionalizam mi je dosadan i s teškoćom prihvaćam one koji ne vole životinje. Prije svega, nemam strpljenja prema onima koji ne zaslužuju moje strpljenje."

I Đole: "Al Tebe volem, i to je fakat...."

- 16:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #

utorak, 26.01.2021.

Hvala, niste trebali

https://hr.n1info.com/kolumne/boris-dezulovic/hvala-niste-trebali/

- 22:49 - Komentari (13) - Isprintaj - #

nedjelja, 24.01.2021.

Sjećanje....

Gle nas dvije na CACIBU!!!! Bila je druga!!!! Moj ponos!!! A ovaj ruksak - vukla me gore na Sljeme da ga dobije, jer je bio ispunjen pasjim poslasticama. Prvi Pet Trekking u Hrvatskoj!!!! Godina 2019! To znači da smo morali zajedno proći označenu rutu od podnožja do vrha Sljemena, gdje su čekale nagrade. I prošle smo, i osvojile! Eto, divne uspomene.....Dirnuta sam kad vidim koliko života je Goldie dotakla, i koliko mi se ljudi na sve moguće načine javilo: putem društvenih mreža, telefonom, mobilnim telefonom, mailom...:(((( Divno je to! Zaista za mene ogromna sadisfakcija i ispunjenje. Hvala svima!!!!!

PS: Mislim da je prerano za novog wufa! :((((( Ne mogu mu sada pružiti svu ljubav koju zaslužuje.:(((( Nisam taj tip koji može "skočiti" odmah na nove frekvecije, a još sam daleko od pomirbe sa ovom za mene izuzetno teškom situacijom....:(((( Tako da - za sada ništa od novog wufa...Ima vremena.....:((((
Ali, u svakom slučaju hvala na idejama kojima mi želite pomoći. Na žalost, moje emocije i mozak tako ne funkcioniraju.....:(((( Voljela bih da je to rješenje, ali nije...:((((

- 22:30 - Komentari (19) - Isprintaj - #

petak, 22.01.2021.

Moja naj....

Danas je nakon više od devetnaest godina prestalo kucati srce moje Goldie.:((((( Bubrezi su prestali obavljati svoju funkciju.:(((( Baš je bila onako.damska, uvijek prva i druga i svojoj kategoriji.na natjecanjima. :((( Proputovale smo svijet zajedno....:((((Svađala si se Goldie sa mnom.samo radi Rexa, jer si se željela igrati s njim - a on nikako da izađe iz televizije.:(((( Pomogla si svojom.krvlju da se spase životi drugih, manje sretnih pasa....Nema Tvoje prve veterinarske, drage Palme, nije nitko imao ludu hrabrost da Te operira i možda tako spasi još neko vrijeme. Bila si prava damica, svjesna svoga sarma. Ne, nisam Te uzela iz prihvatilišta - Ti si bila pas s papirima, pedigreom, što bi rekli....Rodovnicom. Znala sam točno što dobivam nakon četiri mjeseca provedenih s roditeljima - jednog divnog, dragog, neagresivnog psa. Nemojte mi zamjeriti, ali ipak je sigurnost i zdravlje na prvom mjestu. Spavala si na svom krevetu u, u svom prostoru, a opet uz nas. Eto! Pozdravi molim Te dragu baku, nadam se da ćete se prepoznati....Trči sretna, mila!!!:(((()

- 21:51 - Komentari (38) - Isprintaj - #

utorak, 19.01.2021.

Gulaš



Gulaš - jedino što sam pojela danas. A ovi vitamin i su više nego dobro došli, posebno ovih dana - poklon osvojen na Faceu.

Dakle, ponovno kod veterinara. Ovih dana "omiljena" destinacija. Tri sata gledanja kako spasonosna tekućina iz infuzije diže Goldie na noge. Iako znam da samo kupujemo vrijeme.:((((( Nalazi krvi su jako loši, pokazuju da bubrezi ne rade dobro. Nema posebnog razloga. Starost:(((( Skoro ništa nema volju jesti. :((((( I onda se sjetim Branimira još prije godinu dana, koji kaže: znate, vi ćete nju morati zatući....Hoće reći, toliko su nalazi dobri (u to vrijeme) bili.....:(((( Veliki su i troškovi liječenja, ali Goldie se sama pobrinula za to. Odlazili smo na izložbe kad je bila mala, i bogme osvajala je prva ili druga mjesta.....I uz to nagrade, i u obliku hrane, ali i financijske. To sam stavljala na poseban račun, pa sada srećom mogu koristiti kada je to njoj najpotrebnije. Nisam ni pipnula sve dok evo nije bilo potrebno...:((((( Urea i kreatinin su joj bili tako visoki, da su bili nemjerljivi.:((((( Sada je stanje malo, malo bolje....A znamo što znači kada bubrezi ne rade...:((((( Sav otrov ostaje u tijelu. :(((((( Nema dijalize za pse.....
I tako, ošamućena sam, psihički strašno umorna - ali, moji divni su uz mene. I nadam se da ćemo se izboriti. Goldie sada spava, a ja se nadam, jako se nadam da će se ujutro probuditi i poželjeti jesti....U travnju je okrugli dvadeseti. Želim da ga proslavimo zajedno.

- 23:40 - Komentari (31) - Isprintaj - #

Šalica



Još malo zakašnjelih poklona: predivna šalica, u šalici tople čarape i jedna čokolada..... Danas sam provela drugu polovinu dana kod veterinara, sa Goldie. Jako je loše.:(((((
Držite nam palčeve!!!!

- 00:01 - Komentari (21) - Isprintaj - #

nedjelja, 17.01.2021.

Grah s kobasicom i slaninom

Bandiću, sakrij se! Moj grah je bolji!:))))
PS: Evo, po želji Diabla stavljam recept. Grah sam namočila dan prije, da se fiino skuha. 24 sata stajao u vodi. Na početku kuhanja stavila sam u zagrijanu vodu kobasice, izrezane, te dopunila još i špekom. Grah, opran dobro zbog stajanja u vodi. Naravno, tu je i rajčica iz konzerve - jer nisam imala "žive" rajčice. Češnjak i luk izrezala na sitno, isto ubacila da se kuha. Lovorov list radi okusa. Vegetu izbjegavam, ali zato tu je mrkvica narezana na kolutiće i nekoliko krumpira, izrezanih na kockice. Malo soli, malo papra (malo, jer kobasice i špek su slani!). Čaša bijelog vina također ide u lonac.:)))) Kuhala oko sat i petnaest minuta sve to skupa, uz povremeno miješanje da ne zagori. Zaprška: malo masti na tavicu, brašna, i crvene paprike za kraj. Ljuta ili ne - prema vašem izboru. Ja volim ljutoooo!!!! Dodala u već skoro gotovo jelo. Kuhala još četrdesetak minuta. I - poslužila! :)))Dobar tek!!!!!

- 00:13 - Komentari (23) - Isprintaj - #

nedjelja, 10.01.2021.

Nedjeljom u dva

Psihologinja Ljubica Uvodić Vranić. Gledate li? Pozdrav!

- 14:27 - Komentari (25) - Isprintaj - #

subota, 09.01.2021.

Trump versus Twitter

Potaknula me nova anketa na blog.hr-u o tome sa čime se treba obračunati na blogu. Pa, moj je odgovor s govorom mržnje. Dugo me nije bilo na blogu upravo radi toga. Sve što je percipirano kao različito, odmah se prevodi kao crveno svjetlo i malte ne shvaćanje različitoga kao osobne ugroze.
Samo je jedno ispravno, samo je jedno mudro - i drugi trebaju biti kuš. Ma nemoj! I još kada odgovoriš - taj drugi se percipira kao jadna žrtva.:(((( No, u svakom slučaju mogu reći da se gotovo nitko nije zauzeo za takav moj stav - i odlučila sam otići. Lijepo napisala još jednu knjigu. I sve je to o.k, i svi mi možemo pronaći različite vidove izražavanja i pisanja na nekim drugim platformama. Pa tako i ti isti nasilnici, zar ne?!
No, veseli me da se sve više nešto mijenja u percepciji ljudi i da ipak na nasilje (a najgore je ono perfidno, ispod žita, ali i javno, jasno i glasno) počinje reagirati. Ne uzvraćanjem nasilja, nego ukazćivanjem na njega.
Pogledajmo Trumpa - veliki nasilnik. Ali, sada mu je zabranjen Twitter, a vjerujem da će jednako reagirati i ostale društvene mreže. Što želim reći?! Možeš vršiti nasilje, ali sve ima svoj početak i kraj. Jednom će Ti se vratiti. I to na najgori mogući način. Gle čuda, Trumpu se to dogodilo kada je morao priznati poraz. Nema više ulizica, lažnih istomišljenika i sl. Znači - sve ima svoj rok trajanja. I jednom ćeš biti zaustavljen (što bi rekao Đole - zaustavljen u koraku i snu=:)))). Možeš što hoćeš, ali ne i do kada hoćeš.
E sada - što je to sloboda i ima li ona svoje granice?! Naravno. Granica Tvoje slobode je da ne ugrožavaš MOJU slobodu govora. Moderirane mreže, kao što je Twitter i naš Blog. hr također ima svoje kriterije, po kojima se određeno ponašanje treba kažnjavati. Ti su kriteriji inače prisutni u svim porama života, a mi ga baš u drugim stvarima ne primjećujemo. Pravo na javni govor nosi i odgovornost za posljedice tog javnog govora. Konstantno ponavljati laži dok netko u njih ne povjeruje (poznato nam iz Drugog svjetskog rata i Hitlerovih vremena) u Trumpovom se primjeru jako loše za Ameriku. A Amerika ima utjecaj i na ostale zemlje svijeta! Treba početi "čistiti" javni prostor od dezinformacija i nametanja jednog jedinog mišljenja kao jedinog ispravnog. Time se, naime, krivo interpretiraju i ostale činjenice.

- 18:51 - Komentari (14) - Isprintaj - #

Spašavanje

Jučer, u rano jutro, šetamo Goldie i ja. Ispred pekare - leži sa povrijeđenom capom samojed. :(((( I sada počinje akcija. Zovi Dumovec. Budu oni - jednoga dana. Ništa. Očitanje čipa - hura, ima vlasnika!:))))) Napapan, napojen - predan vlasniku. Dumovec obavijestila, da im slučajno ne bi palo na pamet izlaziti. :(((( Strašno!!!! Inače, wuf je stigao sa svojima iz Petrinje. Eto sudbine!!!! Na preostaloj slici - Goldie i ja, sa novom frizurom. Pusa, L+B+G

- 15:04 - Komentari (13) - Isprintaj - #

srijeda, 06.01.2021.

Čestitka

Čestitam svim vjernicima i mojim prijateljima, blogoprijateljima i uživoprijateljima, ukratko svima koji slave Božić po julijanskom kalendaru. Na dobro vam došao Badnji dan, Badnje veče i sutrašnji Božić.

- 10:40 - Komentari (15) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.01.2021.

Pomoć

Koliko vidim, čak i u ovakvim teškim trenucima, mora se paziti što, kome, kako dajete...:((((( Od Crvenog križa sam odavno odustala - od trenutka kada sam donijela dvije vreće stvari, a oni mi mrtvo hladno rekli: bacite u kontejner, nemamo gdje s tim...Pa dobro..Tada - i više nikada! Zato sam lijepo uplatila na službeni račun, otvoren baš za žrtve potresa..... I - dobili su dvonožni, no od mene su pomoć dobili i četvoronožni....Kupila sam nekoliko vreća hrane i psećih poslastica, i poslala po jednoj udruzi koja je prikupljala pomoć baš za životinjice....Goldie je donirala jednu svoju kabanicu, vrlo malo nošenu - jer su psi većinom, na žalost, vani sa svojim ljudovima...:(((((((
Možemo mi sada pričati što se trebalo napraviti...Svakako da je trebalo više pažnje posvetiti obnovi trošnih kuća, uložiti u njih - vlast nija reagirala kad je trebala...:((((( Sada je kasno...Jedino može biti pouka za ubuduće....I velika opomena.
Žalosna sam što se još i tragedija pokušava politizirati i da se broje krvna zrnca...:((((( Sramota! Kao da nije svima dovoljno teško, nego će se još dijeliti po nacionalnoj osnovi....:(((( Odvratno! :(((((Đole B: "Nevernik" - "Njenima nisam bio po volji, važno im bilo odakle su moji. Zašto to smeta, sa ovog su sveta, hlebotvorci, čestit soj? Njen me je baba uzo na nišan: dal sam od njinih il baš i nisam? Sloven sam, belac, slobodni strelac. Mani se čiča, ja sam svoj.....Za svaki slučaj, još uvek samo svoj."
Mene baš pogađa sve vezano za manjine, jer i sama sam slovačka nacionalna manjina. :((((((( Tužna zbog svega, sretna što sam pomogla koliko je bilo u mojoj moći....
Ps: evo danas potvrde - ide se u reviziju obnove petrinjskog područja nakon rata....Netko je tu očito zamračio dobre novce. Obnova nije napravljena kako treba. :(((((

- 18:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2024 (20)
Ožujak 2024 (24)
Veljača 2024 (18)
Siječanj 2024 (20)
Prosinac 2023 (25)
Studeni 2023 (26)
Listopad 2023 (28)
Rujan 2023 (16)
Kolovoz 2023 (18)
Srpanj 2023 (22)
Lipanj 2023 (30)
Svibanj 2023 (27)
Travanj 2023 (28)
Ožujak 2023 (26)
Veljača 2023 (23)
Siječanj 2023 (24)
Prosinac 2022 (25)
Studeni 2022 (26)
Listopad 2022 (29)
Rujan 2022 (25)
Kolovoz 2022 (22)
Srpanj 2022 (22)
Lipanj 2022 (21)
Svibanj 2022 (28)
Travanj 2022 (29)
Ožujak 2022 (25)
Veljača 2022 (24)
Siječanj 2022 (25)
Prosinac 2021 (23)
Studeni 2021 (24)
Listopad 2021 (28)
Rujan 2021 (26)
Kolovoz 2021 (29)
Srpanj 2021 (31)
Lipanj 2021 (22)
Svibanj 2021 (28)
Travanj 2021 (28)
Ožujak 2021 (22)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (14)
Prosinac 2020 (27)
Studeni 2020 (23)
Lipanj 2018 (1)
Opis bloga