skaska

nedjelja, 01.08.2010.

bežanija

ajme što je lijepo u gradu ljeti. em se ispraznilo, ono turbo. tu kod mene ispred kuće ni jednog auta, ono ni gume, ni auspuha, mir, prvi cvrčci najavljuju jesen. ne brzam, al stari vele da je to tak. sve lepo polako. uživancija. vremena za stare prijateljice i prijatelje na pretek napretek. jest da se radi, ali nekako imaš osećaj da sve kaj delaš, delaš u izvjesnoj prednosti, jer taj se osjećaj duplira s onim da nitko ne dela. i tak...dolaziju jedna po jedna, jedan po jedan, stari druzi koje preko godine ne moš' uhvatit ili oni tebe ne mogu a sve od silne šljakove. ideš u grad obavljat nekaj onak isto leđero, pa sretaš ljude koje nisi sreo godinama. nego, ono kaj sam ...sorry samo da sredim stvar s nekim velikim komarcem....je, jedan nula za mene, mogu dalje, dakle, ono što se da primijetiti s ovim silnim godinama to je da je dosta dece mojih godina jednostavno pobjeglo. eto, neki dan me frendica s kojom sam oh da ne ah svašta radila. ono, kaj da vam velim, palile smo se na onu "umri mlad i budi lijep leš" ter onu "budi realan, traži nemoguće"...eh, recimo ta frendica je pobegla u neku sektu i bemu gadnija je od subotarki. ne možeš doprijet do nje, nikako. prije nego li smo se rastale imala sam osjećaj da bu me pričestila. onda druga, ono eko eko...sve eko, ova čakra, ona čakra, ova božanska energija ona bioenergija, dizel kaj ti ga ja znam, pa treći, ne možeš ni milimetra do negdašnjeg čovika, zabrazdio u neke brojke, samo kaj mu japanska burza iz vuha ne izlazi. onda spika s boleštinama, ajme ljudi moji. imam ja njih koje boluju od svih mogućih bolesti, pa kad krene, a imam i onih koje me uredno izvještavaju o minusima na karticama, a ja jadna nikad nisam od nikoga lovu posudila jebemu. ipak, većina njih odbjeglih nekako se zakukuljila u tu neku vjersku spiku. zajednička im je svima pak neka perfidna agresivnost, ono nekaj ak nisi s njima u glibu si, na krivom putu, u pripizdini. eh, lako je tako. pobjeć i šlus. ajd' ti ostani u areni i ostani čitav. ja volim lavove...ops, ipak nije jedan nula...koji uporan komarac, čist je simpa

- 22:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #