skaska

petak, 13.11.2009.

125646

tražim ilustratora
da me ilustrira
da me ilustrira konačno
da me da me
neobjavljenu
da me ilustrira
prebacit ću sve podatke
očistit ću se
gledajte, nema problema
može past i tuširanje
tražim ilustratora
jel

on bi trebao biti cjelovit
i imati neku biografiju
može i kratku
ono da je ful jezgrovito to sve
ko vrećica za moljce
da se ne razlijeva po džepovima nerca
no

na adresu nek mi se javi
pa ne valjda na jetra il telefon
ne diže mi se
već godinama

onda
ja čekam
no no
moj dragi


upadajte:

bila sam danas na interliberu. bila je gužva. neki su ljudi furali maske. osjećala sam se na trenutak ko u onoj opičenoj reklami za ledo sladolede. nešto kao venecija, karneval. stiskala sam svoj murano privjesak. u džepu. zdrobila pritom skoro i njega i bombon. bombon jesam. bilo je vruće. da sam našla konja skinula bih se gola. idem sutra opet. moram. zadužena po pitanju električnih instalacija. posao je posao je posao

- 23:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #