skaska

četvrtak, 15.10.2009.

TUŠ

jel se to meni čini il počinjem gubit razum al di god upalim telkač evo ti ane ugarković. kuva žena sve u šesnaest i to takve stvari da kad bi slijedila njen ritam i brzinu ter njen način iz zdjele u zdjelu pomrla bi mi deca od gladi. ana ugarković na prvom, na novoj, pa još malo ana ugarković pleše. i to nije sve. upališ rtl i eto ti neke kuhinje opet se miješa valja lupa. ujutro i opet neki da se priključiš na gromobran za vrijeme oluje ili bljeska recepti. evo danas kokoš punjena s šljivama i još nečim nezgodnim. jadna ti li kokoš em je mrtva em ju još tak zlostavljaju. mislim ono recepata. jebote koja žena danas može skupit sve te začine ako nije vještica glavom i metlom, koja pitam ja vas. jel to onda nije delanje budala na sto načina i bez začina?! i kud pas mater u ova vremena te pizdarije od recepata idu dalje. okej barbieri, on barem nekaj ispriča o povijesti i moram priznati da ti recepti nisu komplicirani. ono za raju su, normalni jebemu. pa opet kuhinja s mirkom pre duh ovitim fodorom. sve u svemu mnijem da nagađam kak od nas delaju idiote i veće nego kaj jesmo s obzirom na sve izbore koji su iza nas. i da na kraju zamešam, mislim slično s tom agresivnom farmaceutskom huntom koja svakodnevno plasira reklame tipa: ova krema sadrži flioureuon, pa mi žene sve svršimo jer jedva smo dočekale fliioureuon, bez njega bi crkle ko paščad. i još tako petstoosamdesetidevet prenevjerojatnih pojmova kojih se ne bi posramili ni najnemuštiji dojčland enigmati. u svakom slučaju ja bih s telke makla kuhinju. možda ko zamjenska varijanta posluži jedna fina tuš kabina.

- 13:23 - Komentari (41) - Isprintaj - #