skaska

utorak, 13.10.2009.

modeliranje

Photobucket

evo baš slušam iz druge sobe kak neka kretenka veli da je koko u parizu napisal mato lovrak. jebote te naše humanitarne kvizove, koja se tu raja javlja. kaj nema love? pa zakaj nisu učili. u našoj zemlji znanja svi koji znaju dobro žive, a ak ne vole učit ne javljaju se na faking kvizove nego jame, jer da se jami još uvijek se jami.
stvarno je bilo lepo bez televizora. i davno.
onda ženska na dnevniku kenj kenj u nas u vas u njih, u pizdu materinu...mislim kužim ja ruski.
onda ova prepizdarija s kao genijalnim preuzvišenim prefenomenalnim kroapotjeom i fajšnhaerom. kaj je to, ljudi? kaj!? pa i mojim cuckima se već bljuje od tih nauljenih faca okolo neke impro piste na kojoj šeću prešvicane curke u bljuzg krpama. a onda male velike tele voditeljice vele sjajno,sjajno, sjajno. kaj o jajcima pričaju!? pa tam im je i mjesto s jajcima, na placu. ili ono otkačeno o kako otkačeno. pa di je tu v?
i ti kinezi matere mu. ak već delaju i dilaju po svetu. znam ja da su skučeni i da im je sve usko, al prelazi granice. od kine naovamo. nemreš nabaviti poštenu normalnu kanticu za radijatore. evo, sad napunim jedan, metnem ga na radijator i pljuc, ode sve u kju i razbije se. jer onaj drek kaj bi to trebal držati valjda je delan za neki mali uski kineski radijator. pa ljudi moji di idemo, di? a da sam upalila grijanje jesam.

- 17:43 - Komentari (20) - Isprintaj - #