skaska

petak, 06.02.2009.

ŽOHARIZACIJA

Evo gledam ovog idiotskog izroda koji je kakti prekinuo jedan život, jer kao njemu se sjebal život kad je dobil otkaz. Zamisli molim te. I kaj bi sad trebali ovi s burze napucavati decu, bake, tete i stričeve svojih poslodavaca. Ipak, jedno sam vrijeme bila vrlo skeptična, jer mi 14-godišnje podgrijavanje osvete nije baš uvjerljivo, no uzmemo li u obzir očitu urođenu patologiju idiota nekako sam pristala na ponuđene činjenice.
I gledam kako ga furaju u policijski auto i nekako u svemu tome tužnom i izrodnome još eto nakeljena bizarnost da tip fura nekaj u vrećici s potpisom jednog preznanog trgovačkog lanca iliti okova koji nas medijski sveudilj i odasvuda maltretira i terorizira svojim janjećim glavama na popustu i tobožnjim anketama sprovedenim među prejebanim radništvom tipa: kaj bi vi jeli i kaj bi vi šteli da je jeftinije. A jeftinije nije ništ, racku. Jeftino smo samo prodali Rvacku, a Hrvatima je sve ostalo ostalo skupo. Dakle, fura on u ručici najlonsku vrećicu sa znakom tog poznatog trgovačkog lanca i odlazi u sigurnost pristojnog zatvorskog ića i pića koje se najvjerojatno isto napaja iz ponude znaka s te vrećice. Dakako vrećom blaga koju smo svi mi kaj delamo po bogu i zakonu napunili. I kako su stvari počesto ako ne i uvijek temeljene na principu spojenih klamerica, eto jučer pročitah jedan vispreni komentar na temu prijedloga jednog trgovačkog lanca da tete svaki dan delaju do ponoći, ter se onda ko ponoćni kauboji vrate u svoje tople domove. Vjerujem, duboko vjerujem za istu plaću.
Jučer baš pročitah komentar jednog dečeca kak bi najboljše bilo da se ti svi trgovački lanci prodaju ruskoj mafiji da bar znamo da smo od zločestih najebali. A danas, baš kod crvenog luka na akciji i opet vidjeh dobro poznatog stvora. Rus. Žoharče. Sad ili su svi pohrlili iz istog saborskog epicentra ili se fakat drže one domoljubne: puzimo po "rvackom". Ipak i unatoč apelirala bih: deratizatori, dezinsektori i dezinfektori svih kotara, općina, županija il tko zna čega, ujedinite se i očistite konačno rvacku od nametnika.


upadajte 1:
deca, danas sam se prisilila vjerovati. nudila mi se laž, a ja izabrah žal

- 20:15 - Komentari (18) - Isprintaj - #