skaska

subota, 27.12.2008.

CURE OD AKCIJE

Suzana je danas zasjenila marketinškim pohodom i otvaranje nove arene bez parkinga. Pune su vijesti nje i njene narukvice, ter nunanja nesretne bebice. Cure su se općenito rashodale ovih dana, pa nam je Gjurgja AdlešiČ pohodila ženski zatvor. E to te ja pitam! I pitala me Jožica, blagajnica kaj mi svako jutro ispod pulta ostavi i prethodno napravi dva sendviča s primorskim žemljama i vratinom: suseda, kaj to nije malo puno blesavo, mislim ona ide posetit ženski zatvor. Dakle ide ženskama kaj su prekršile zakon ono, a mi tu kaj se jebemo za ratu plina i delamo i petke i svetke i nismo prekršile ništ a čak nam i zbrajaju kolko puta idemo pišat i nedajbože srat, e nas nigdo ne poseti, ni Suzana, ni Đurđa, ni Vesna, ni Milanka. Jebate, kaj smo mi? Ispada da je bolje da popalim blagajnu i zapičim u buksu. Il se varam suseda?! I kaj, sutra opet dva s vratinom?

- 23:58 - Komentari (25) - Isprintaj - #