skaska

subota, 20.09.2008.

SIR

dok se don pakira ajd da ja uletim s nedjeljnom porukom mira i sira. zakaj sira? zato kaj me sir asocira na rupe, Seronje i Raspikuće koje su sjebale sve kaj se sjebati dalo, ter sad kroz te rupe osim poročnog sjaja paklenskog ognja prosijava totalni relativitet svih vrijednosti koje smo trebali i morali usisati s majčinim mlijekom. jebeš imunitet ako nemaš tih skrupula i ako ne kradeš samo jer te gledaju. nema tu opravdanog motiva i puno riječi: ili jesi čovjek ili nisi, jebote. ak imaš moralnu vertikalu uspinješ se, uspinješ se ma kak se činilo da visiš, padaš, lupaš glavom o zid i slično, al nikako puziš. i imaš tu kičmu u pičku. spavaš na njoj, sanjaš, ne trebaju ti pomoćna sredstva, svoj si čovjek ma kulike te i fizički oklop zna zajebavati svojim nedostacima.
a onda kad živiš tak ko slon sto godina dojde ti, o dojde sigurno, ta minuta u kojoj osjećaš da bi mogel spasiti cijeli svijet, jer osjetiš da je baš takvo biće zamislio svevišnji. baš takvo da bi se mogel dobiti maksimum, da bi se isplatio darovan život. bemti.
i onda ti ne treba špigl da postaneš slika i prilika, a nad moći koju dobiš ne sliniš i ne bahatiš se. eto, i ja danas poslije janjetine dobih svetu stolicu, ter nikako i da hoću ne morem spriječiti jad i bijedu onog koji se usudio ući u moj tor. i to nije moja nemoć već ta moć o kojoj vam pričam, dragi blogljani. s obzirom da mi je dužan neku lovu, a ponekad se odaziva na ime rakun, njegovo ću krzno bez imalo oholosti obesiti svom mačku o rep, pa nek skače po krovovima dok mu prijevozno sredstvo budu naganjali bijesni psi. što je činio to će kusati.
idite u miru


UPADAJTE

Prodaju se 2 karte za Madonicu u Budvi. PRVI RED!!! Morete joj videti onu stvar. Ozbiljni, kao što već jeste, k tomu i zainteresovani, javite se na moj i samo moj mejl!!! I požurite, jer strpljenje mi je ograničeno.

- 22:09 - Komentari (27) - Isprintaj - #