skaska

četvrtak, 21.08.2008.

DOMAĆA HIŽA

Neki sam dan provjeravala kak zgleda naš zagrebački zvjerinjak otkad je Anić sišel s direktorskog trona. Osim kaj ko i prije fale, da tak velim, krucijalne živine poput slonova, nosoroga i recimo žirafa, moram priznati da je zoolač čist u dobrom stanju. Za mene staru lepo je videti kulike je novih klupica napravljeno, pak sam svako malo mogla speglati rit i uživati u pogledu na utamničene primjerke životinjskog roda. Kad su me deca vukla da s njima idem v takozvanU domaću hižu kaj se nalazi pokraj domaćeg šekreta rekla sam im da mi je "domaće hiže" svaki dan dost i nek si idu gledati žohare i štakore sami, a ja bum opet malo peglala rit na drvenoj klupi ispod crvenog javora. Naime kaj, ak nemate kunta kinte za posjet zoolaču, morete deci u mojem knzmu pokazati kak zgledi žohar rus (nije dobil ime po rusima neg po rusom izgledu), kak mali mišek, a kak veeeeliki štakor. Svega toga ima u mom knzmu. Već sam vam prije par meseci ispričala kak je teta kaj važe voće i povrće verzirana i kak ih hvata, ter kak je celi zid pun njihovih zaostataka za koje sam pomislila da su ingeniozne šare aplicirane na skromnu bjelinu zida. Sad je područje njihova visprenog djelovanja prošireno i neki sam dan videla rusa kak izlazi iz područja salama. Ženskica je i u ovom kutku s vama kroz život bila spremna i navukla je ginićku rukavicu ter ulovila maloga iz prve bacivši si ga pred noge i zgazivši ga bez treptanja. Uz to "domaća hiža knzm" pružit će vam svu veličinu nepatvorenog tvornog smrada iz dotrajalih i rashodovanih klima uređaja koji više griju nego hlade, a preleti malih mišeka i spokojno prešetavanje štakora u neposrednom ekstrerijeru doslovno će vam pružiti besplatan ugođaj "kak su ježili naši stari".
Pizda mu materina ivica, pa ti se širiš i širiš ko ariš. Daj jebemti ak se širiš ne ostavljaj repove, jer već odavno ne kuhamo grah s repovima. Il sruši il sredi to ruglo il uvedi nove robne marke; k plus štakor ili k plus žohar. Mislim ono da se ne muljamo, bemu mater.

- 08:36 - Komentari (48) - Isprintaj - #