skaska

subota, 28.04.2007.

GURGULJA, MOJ NARODE

Već sam skaskala: subotom ni mrtva na špicu. Al kaj, ova deca sitnijeg zuba uvijek me nagovore. I lupili mi po neke pizdarije kojih nema u mom kraju, na divljem zapadu. I...I koji je ovo drek, moj narode?! Teško je bilo suočiti se u živo, makar na mrtvo već čuh izdrkane li im reklame na sve strane. Umjesto kina Jadran opet krpetine, šareni dronjci, plastika i skaj baby skaj. Nema više lepog malog kineka u kojem sam se znala pošteno iznervirati kad bi frik puštal škvadru do pol projekcije. Al imalo je šarma isto onak kak je imal Kalnik dolje na Ilici. Tam si mogel u miru, ko na nekoj privatnoj tajkunskoj projekciji odgledati friški filmek i bez onog osjećaja čopora vratiti se doma. Pizda im materina i krpama i biznisu i lovi. Ovaj grad se devastira mic po mic. Nekak me to sve podsjeća na puno drvo i ivericu. Sve je manje punog drveta u gradu, al sve više balvana njime šeće. Jebote filmski centri! Spustiš se s autom u onu antipatičnu garažu gdje te može zaskočiti i manje inteligentan serijski ubojica i rasjeckati u dijelove veličine jušnog tijesta, digneš se gore s liftom, moraš kupiti žderaču ko na traci, uđeš, odgledaš i sve isto samo unatrag. Joj kad se sjetim onih lepih redova pred Balkanom, onih nutkanja kikirikija i koštica. Koji će nam kurac tolko krpa i cipela kad se ionak svi više manje voze u tim limenim čudovištima? Fuj. Totalna devastacija. Očigledna i na Zrinjevcu koji otkad je isplaniran nije bil tak primitivno osunčan. Nema više hlada, a nit će ga biti. Grane su srezane na najidiotskiji način. I nekak mi se čini da se ona davna (ne tako davna) ideja o Zrinjevcu kao parkiralištu ponovno aktualizira. Prije petnaestak godina ta je ideja bila nebulozna kao što su bili nebulozni oni koji su je predložili. Doduše, mišljah kako je ista otišla u pizdu materinu, al sad mi se čini kako je možda ipak porinuta tek pod tepih. Za neka bolja (njima bolja) vremena.
Baš me zanima koji će se idiotizam nastaniti u zatvorenom kinu Kustošija. I ne dvojim kak bu to opet neka iverica. Jer ak je Jadran šutke pal kak onda ne bu nekaj na divljem zapadu. A zapravo bi tu neproporcionalnost trebalo pokrivati mudro vodstvo grada. Jer oni kaj imaju za ponuditi neki sadržaj dostojan grada ne mogu funkcionirati kao tajkunski drek. Ne može sve bit totalno komercijalno. I za takve divne kompromise treba imati muda. Paradoksalno je što se njima jebe za sve ovo kaj sam napisala. Al hi hi hi...Nemaju s čim naum ostvariti.

- 14:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #