OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

srijeda, 14.07.2010.

Moj prijatelj Žoha

Neki dan je na poslu baš bilo fino i ugodno. U vrh glave u onom kamenjaru gdje perjaju pikameri ako je bilo jedva 45 stupnjeva.
Nakon tako ugodnog dana...dođem u stan. Prvo stojim pred stanom i razmišljam - "Pa nisu valjda"...što? - pa iskopčali struju. Otvorim vrata i rukom po prekidaču..."Opaaaaa....gori žarulja..."...pomislim, dobro je...danas bar imam struje. To je prvi korak. Drugi je...ulazim u wc....nadvijam se nad kadom....reko da nisu i vodu zatvorili!? - pustim vodu...voda teče. "Toooooooooo!"...i vode imam za danas. Nakon što sam shvatio da sam za taj dan miran što se tiče ta dva energenta...okrenem se...kad na wc školjci stoji onaj moj novi cimer - žohar. Ljudi moji on je staja na samom rubu školjke i pišao u školjku. Ja se okrenem...gledam u njega...on okrene glavu...digne onaj svoj pipak ka da je diga obrvu...i ka da mi oće reć - "Pišam...aj van!". Bogami ja izađe van. Pa si razmišlja, pa skoro ga neki dan nisam klopio novinama...glasom koncila. (Volim čitati glas koncila. U glasu koncila uvijek možeš pročitati u kojoj se nadbiskupiji koristi koja vrsta mramora za uređenje župnih ureda...a ja sam građevinar pa to ide jedno s drugim). I onda se sjetim...pa jebate...da sam ga ubio...pa krepa bi sam od dosade...a ovako imam cimera. Stajao sam tako jedno 10 minuta razmišljajući a onda sam odškrinuo vrata wc-a...ovaj je još pišao u školjku. Pa kakav je to žohar koji piša preko 10 minuta - pomislih ja i zatvorim vrata. Odem u kuhinju...kad vidim u kuhinji prazna ona boca od 2 litre pive Lowenbrau (greškom kupio neki dan). Gledam onu praznu flašu....znam da je nisam pio...ma reko jeba majku svoju pa nije valjda Žoha sve popio pa sad piša u wc-u!? Nisam ni dovršio misao eto ti njega van iz wc-a. Ima na sebi neki mali šorc...izlazi iz wc-a i namješta te gaće...taj šorc. Kad me vidio...zastade...al samo na trenutak...i produži do sobe. Reko kud će jeba ga ćaća!? Ja za njim...ma nisam moga vjerovat. Ono znate da mi se neki dan raspa jastuk pa soba puna perja? El? E...ma šta nije mrcina od Žohe sabra toliko perja da si je napravio krevet!!!???...i ode on ravno u taj svoj krevet...leže ka nislski konj...uze onaj moj daljinac u ruku i pali tevejac. Ja u sobu,pogledam na tv...kad ono Španjolska - Nizozemska...taman počela tekma. Stojim i nevjerujem...čudo...šok. Dok sam se ja čudio...Žoha je ležao na tom svom novom krevetu...i odjednom od nekud izvuče vuvuzelu. Kad je on ljudi moji zavuvuzelio!!!...ori stan ka da sam uživo na stadionu...dereeeee Žoha...trubiiii sve u 16. Ja stojim na onim vratima...kad on pogleda u mene...i sa rukom tapka sa strane kao u stilu "Aj lezi kraj mene.". Instant sam se opet šokirao...pa...pa...ja imam žohara koji oće da sa njim gledam tekmu...ja imam novog frenda...osmjeh mi se odmah navukao na lice...bilo mi drago...mislio sam da mi se nikad neće obratiti. E reko kad je tako...ja brže bolje u frižider...još je jedna litra karlovačke bila u "dubokom". Uzmem onu litušu, stanem na vrata i pokažem je Žohi sav veseo onako dižućje u zrak. Žoha kad je vidio karlovačko...ma...uze onu vuvuzelu...zatrubi iz dna duše od sreće. Pomislih...Bože...pa i moj Žoha voli karlovačku. Taman da ću krenut prema njemu...kad on diže ruku...i pokaza 2 prsta u zraku. Odmah mi bilo jasno što treba. Zeltim se u špajzu...prebrljam između onih kutija i nađem ih...njemu roza...meni ona lila boje...slamke naravno. Vratim se u sobu...a Žoha mi već privukao onu vreću za spavanje i namjestio je tik do sebe. Legnem kraj njega...stavim onu litru karlovačke između nas...zabijem one 2 slamke...njemu roza...meni lila...i povučemo prvi gutljaj. "Jel paše karlovačka moj Žoha?!" - upitam ja njega...a on digne one pipke sav oduševljen...vidim pružio noge sve mu prsti na nogama rade od ugode. Ležim ja i razmišljam...evo...imam novog cimera...ma šta cimera!? - frenda. Žoha je moj novi frend. Razmišljanje mi prekinu lakat u rebra...kad vidim...Žoha me gleda i drži još jednu vuvuzelu u ruci. "Za mene?!" upitah ga ja...a on samo kimnu glavom. Uzmem onu vvuvuzelu...otpijem sa Žohom još jedan gutljaj pive...pogledamo se...nasmijemo...uzmemo one vuvuzele i počnemo vuvuzeliti i navijati. Reka sam mu da se sutra selim iz stana...idem u drugi...jeftiniji...bio je tužan. Rekao sam mu da ću ga povesti sa sobom..."Stavit ću te u kutiju šibica i ideš samnom u drugi stan!"....aaaaaaaaaal je bio veseo. I ja sam bio veseo. Žoha je moj frend. I ja sam njegov. Ja volim svog Žohu.

14.07.2010. u 09:14 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Obrana i zaštita od gluposti