nedjelja, 17.03.2024.

Moja generacija iliti o MENi



Moja generacija' kad se rodila ko nedonošče' vagajuć samo 1750 grama' i nije bilo inkubatora' već su nas' mene' majke držale u kutiji za cipele kraj rerne! Evo nas!

Moju generaciju su hranili s kiselim mlijekom' prežgano brašno s mlijekom i malo limuna i imali smo 14 kg s 9 mjeseci i prohodali' ejjj. Ko mali sumo rvači ( imam fotku) .Nitko tad nije rekao da smo pretili i btw kako dijetešce od 9 mj. može nekom" prijetiti" Sad smo ko manekeni i nikad nismo više imali problema s kilama.

Moju generaciju su' radne mame' na biciklu il na sankama' u 5 ujutro vozile u vrtić' po vremenu svakakvome i nismo ni smrcnuli!

U školi smo nosili kute' plave' na tjelesnom triko' od sintetike ( mrzila sam oboje ' jer si smrdio ko tvor) Jedino " posebni " su imali kutu bordo crvenu. Ja!

Moja generacija je cijelu zimu bila vani'na snijegu od metar' bez skafandera' vraćali se kući sa sigama iz nosa' zaleđeni'sve se na tebi skorilo' pa nas odleđivali. Malo hladna voda' malo rerna.

Igrali smo puljke'klikerali se' trule kobile'babe jage' graničara' care care daješ vojsku' žmirke' lovice' pilus- pale' figure' pokvarenog telefona' pucali karabit..Nikad nam ni bilo dosadno! A naši roditelji o svemu'pojma nisu imali.

Moju generaciju' izbatinali su milicajci' poslije polnoćke' natjerali pse vučjake na nas' poslije rock koncerta!

Mi smo stopirali' švercali se u tramvajima' i išli u Trst po " farmerke" parfeme. Roditelji' pojma imali nisu!

Čitali smo..sve..i zabranjeno. Slušali glazbu..i zabranjenu! Dok nas ćaća ni ufatio. Onda odgojne mjere - kajš' šiba' i ostalo. Al kad' iskusamo to sve..sve isponova.

Prošli smo i rat' rušenje doma' obnavljanje iste i rođenja naše djece ( btw naša djeca su zadnja generacija' sretne' bezbrižne djece koja su se igrala s vršnjacima' napolju etc) u podrumima' pod granatama i bombama.

Prošli smo i otimačinu' deložacije' stečajeve ( fuj koja je to legalizirana' zakonom zaštićena " mafija" . PUT U TUĐINU' kad samo tri puta godišnje vidimo svoje najveće blago..našu unuku...pfuu..ne da mi se više..

Generacijo moja' volim Vas.!p
Posebni smo.

Ima u nama životne radosti' umjetnosti' ljepote' opraštanja' snage 'ko u dvoje tridesettrogodišnjaka! Još uvijek radimo..do stote #####

I može Vam se' na prvu' činit da je ovaj post o meni.
NE' o mojoj je generaciji. Svi smo izuzetni ljudi' a onih kojih više nema..počivali u miru' sjećamo ih se s nostalgijom i radošću' jer još uvije " žive" u našim sjećanjma!.

I više se ne bojimo ničeg! Kako.se' netko ko je prošao i Raj i Pakao' na zemlji može ičeg više bojati..

Idemo dalje! Volim ove svoje' naše godine! Ljub!

- 00:32 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi