četvrtak, 14.03.2024.

Geni su geni!



Imala sam 31- jednu godinu kad mi je dijagnostiran poremećaj rada desnog bubrega..zbog kamenja u njem. Moja baka je ostala bez bubrega' zbog istog' u pedesetoj' moja majka u četrdesetoj. Genetika!

Upućena sam u Osijek' na razbijanje kamenja i nešto je krenulo po zlu ( ha' to sam ipak JA) i nakon godinu dana' završim' ponovno' u istoj bolnici s dijagnozom' malog' okamenjenog bubrega kojeg treba odstraniti..operativno! OK! Priroda je il Bog' kako vam drago' namijenila nam dva' s tim da čovjek može živjeti' normalno ( ???) tek s polovicom jednog'bez dijalize.

I zakazan' termin na isti dan' kad je moja šogorica trebala roditi. I ja ' ha nisam' al jesam sujevjerna..pomislim..jedno se rodi..drugo umre i molim se da rodi dan prije..onda sam ko sigurna. I stvarno' naša Lucija ( koja btw i sama sad čeka prinovu) rodi se dan prije. Mojoj sreći nema kraja! Preživjet ću' jeeee!

I noć prije operacije' čitam knjigu gdje je neki doktor' okrenuvši naopako' rengensku snimku' pacijentu..izvadio zdrav bubreg. Ma jebote' cijelu noć nisam spavala i kad je ujutro došla vizita' reko ja glavnom- Ne do Vam Bog' da mi zdrav bubreg izvadite' moja djeca su 14 i 9 godina' trebaju me najviše sad!

Umiri mene glavni ' - ne baš! I odvezu me u opercijsku salu..u mraku. Podigoh pogled i ugleda prelijepe plave oči' anesteziloginje i predstavi joj se i rekoh - Ćerce' pazi na mene' ja imam razloga živjeti!-

Probudila sam se omamljena' nadrogirana' šta već' odvratan je osjećaj kad ti izvuku onu plastiku iz tebe' dušu sam ispovraćala' u šok sobi' ŽIVA ejjjj' s pacijentima postoperativnim' s HIVOM' hepatitisom etc..

I kako sam žilavo čeljade' već sutradan su me premjestili u " normalnu" sobu. Aleluja! Ko da sam došla " doma"!

I konačno sam spavala. I otvorim oči' nakon okrepljujućeg sna i ugledam...časnu sestru kako moli iznad mene. U šoku ( jer ne znam niti jednu' a i ne volim ih) pitam je - Jesam umrla?-

Ona se nasmije' i veli - Nismo ni ti ni ja. Ja sam rođaka' rođake tvog supruga i došla sam ti u posjetu!
Hvala ti BOŽE' Svemiru. I am alive!

U postoperativnom razdoblju' zbog svega čim su me kljukali' nekretanja' nabila sam 20 kg. Bila sam ko buhtla!

I onda sam odjebala to sve' živim ko da mi je zadnji dan' muvit- muvit i imam opet kilažu' ko iz srednje škole. Iskreno' bilo bi mi draže' da imam 5 više jer znate onu..ko bubreg u loju. ......

...... Moj otac' jedne godine' nakon pečenja pečenice za Božić' pao je nasred dvorišta ( vjerojatno hladnoća' dim' a nikako alkohol BC#)i zamro. Mama i ja' oteglimo ga u kuću' nazovemo hitnu' drečimo. Dođe hitna' doktor Sirijac '( btw prekrasan čovjek i liječnik) i moj otac dođe k sebi' proškilji i upita ga' onakog " garavog" - Jesi ti vrag? Jesam rikno?-

Geni' šta ne?

Sorry' što je post duži' ali..ijujuju
Ja sam' još uvik ..TU!

- 00:33 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi