petak, 01.03.2024.

Da li Vam se ikad dogodilo OVO? Meni je!!!!!

Da li ste ikad' parkirali auto u garaži' i mislima ko pčelama punim' zujećim' stali pred vrata garaže..i čekali lift' koji je iza tih vrata' dvoja vrata iza' u hodniku? Meni je' nedavno!

Da li ste' ikad' u milisekunde' shvatili' da ste ostavili ključeve u stanu' pa ne možete niti u stan' nit izać van iz zgrade jer ulazna vrata zgrade su uvijek zaključana? Meni je!

Da li ste se ikad' sami nokautirali' jer je pukla ručka vrečice s konzervama za psa' povoljno kupljenim na akciji' kad ste u zamahu' htjeli je stavit u gepek? Ja jesam' i tjedan dana sam imala nos ko Rudolf.

Da li ste ikad' propali kroz sjedalo stolice' dok ste vješali zavjese i imate ožiljak? Ja jesam i imam' poveći!

Da li ste' ikad' pri kočenju auta' ugurali upaljenu cigaretu u nosnicu? Ja jesam' nemam dlaka u jednoj nosnici' uopće!

Da li ste' ikad' nakon 14 sati rada' od umora' skrenuli autom u krivi trak. Ja jesam' nedavno' . Na sreću' bilo je kasno i izguzeljala sam se. Huuuuu. Veći strah' sam osjetila samo u ratu!

Da li ste ikad kupovali parfem' pa ga našpricali na zapešće' pa vam polunarukvica ( nije ring) zapela u nosnici' da ste je skoro poderali. Pokušala sam to izvest' svjesno' namjerno ko experiment i nisam uspjela. Dovoljno da' nema dlaka u njoj!

Da li ste ikad' propalili krov automobila cigaretom? Ja jesam' više puta' na užas mog supruga!

Da li ste ikad' pali s trešnje' milimetar od vila' na pokošenu travu i prošli neozlijđeno! Osim ponosa i velikih upitnika.

Da li ste se' ikad' strmospizdili niz 15- est stepenica' sa saltom mortale ( par puta) i zadnje tri' s dupetom - boin' boing' boing' zaustavili se milimetar od radijatora? Ja jesam' i prošla samo s plavicama' slomljeno..ništa!


Da li ste ikad' premještali komodu' sami' i niste osigurali ladicu' pa vas rub jedne' opizdio u oko. Dobro da nisam oslijepila' već samo plavo' crno oko imala. I u firmi me pitali - Frau Buba' jel vam treba pomoć' aludirajući na mog' dušu od čovjeka' supruga. Rekla im - Prije bi ja njega udarila da zasere nešto' al On mene..nikad@



Da li ste ikad bili JA? Hvala Bogu' niste jer ja sam' sebi' najveća opasnost i prijetnja.

Al' u svemu tom' imam Anđela čuvara' pa taljigam dalje' samo s ožiljcima.

Samo' danas' da mi taj glas nije rekao - Pazi! Bila bih' autom udarila biciklistu ( Kamikaze' lude)' mene bi udario auto' koji mi je oduzeo prednost' tramvaj bi me pokosio' bus ( vozači su luđi od biciklista) bi me satro!

Ja istinski i duboko' vjetujem u Anđele čuvare!

Stigla sam' nedirnuta domu svom!

- 00:42 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi