subota, 12.11.2022.

Strah..

Užasno se bojim ..umiranja' ne smrti jer moja je majka umirala' gasila se' dugih šest godina. Bojim se toga' jer znam iz vlastiata iskustva' što umirati čini obitelji! Otac je bio' od svega' ...izuzet!

Užasavam se vjetra' jer imala sam šest godina' moj brat dvije' kad ostali smo sami i krenula je oluja' vjetrušina' kišurina' nestalo je struje' i mi u kutu kuhinje ' ko dva miša' šćurili smo se' ja sam njega tješila' ko starija sestra - ne boj se' to samo sveti Ilija' naprazno' puca. On je plakao' ta bebica' ja pak nisam! I onda se staro drvo srušilo na krov' a voda počela nadirat u kuću.... Susjedi su zvali našu mamu i ona je došla' dotrčala'u bijeloj kuti' trgovkinje' sva mokra' spasiti nas! Otac je' kao i uvijek' došao tek navečer' kad sve je bilo OK.I dan danas' kad počne oluja' kad se vjetar uzjebe...ja sam ona mala curica od godina šest! Užasnuta!

Umirem u tunelima' tlak mi skoči na entu'( a niskotlakaš sam) u podhodnicima' u U- banu' kad moram u podrum' bilo gdje ispod zemlje' jer dugih 6 godina' živjeli smo' ko krtice u podrumu' ja' moja petogošnja kći i tek rođeni sin. Mrzim podrume' podzemlje' sve što me u sekundi vrati' bez vremenskog stroja u 91.

Strahovi su jebeno moćna stvar' a ja s njima živim i umirem svaki put' malim smrtima' na sve' čeg se užasavam.

Al idem dalje' kamuflirajući se...radošću.

- 22:27 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi