nedjelja, 30.10.2022.

Prinzeze i mi..ostale

Nije mi bio ni rođendan' nit kaka godišnjica' nit komercijalno Valentinivo...
bio je obični' kišni ponedjeljak' kad smo oboje bili slobodni i On otišao u trgovinu' a ja ostala doma..kuhat!

I vratio se s buketom...ruža crvenih..
prvi put u našoj stogodišnjoj zajedničkoj priči' ljubavnoj' roditeljskoj' sretnoj' tužnoj' ..zajedničkoj!

I mirišala sam na luk bijeli' i vidjevši buket u njegovim rukama ( a osoba sam od maslačaka i kaktusa i zafriga) rekla sam samo - Ipak si konačno' naslutio tu malenu' ružičastu' pufastu prinzezu u meni' koja voli da je se mazi' pazi' titra oko nje!

On' nespretno' jer mu je ipak prvi put' gurne mi u ruke taj dragocjeni' neprocjenjivi cvjetni buket ( a ja ruže baš ni ne volim - pompozne su mi' bahate i prijetvorne) i zagrli me' svu smrdljivu od češnjaka i graha i pogleda mlada' kao kad smo se prvi put poljubili' prošapata -
Zajebi ti prinzeze' ima ih i tako previše' ja volim tebe' koja me rječitošću razapne' kad pričam gluposti' koja me prizemlji' žestoko kad nerazumom odletim' koja me digne' kad me život u mulj skrši' tebe koja tako dobro' kuhaš grah-
Ajmo objedovat!

Malešna pinky prinzezica u meni se zadovoljno smijuljila' a ja sam stavila ruže u vazu' postavila stol' i pogledom ping-pong ( gledajuć njega' ruže' ručak) držeći' moju prinzezicu za prstić' pomislila - Volim ga' al ON pojma nema o nama dvjema!

Prinzeza u meni se složila i samo je rekla- Grah ti je super' al si zaboravila mladi luk-

Ja njoj - nemoj biti tako prizenzasta' imam Ruže crvene!

Ona meni - Zato i nisi prinzeza' neg..ostala. Nikad ne tražiš..više..!!!

- 16:03 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi