ponedjeljak, 31.01.2022.

Danas!!!

Izborila sam se za godišnji' s rupama' što znači da u iduću subotu radim' al neka' daj što daš!

Danas sam našla novi stan' koji nije vezan za moju firmu! Nedostajat će mi samo moj krovni prozor i moja krovna ljubimica i miris stajnjaka i topot konjskih kopita nedjeljom' jer napuštam ovo moje selo malo' tako nalika mojoj Slavoniji!

Našla sam novi posao' koji segregacijskim ( bože što sam fina' a tila to nazvat fašističkim mjerama' al neć' tu su tak osjetljivi na tooo) zakonima' jer nisu izglasali Zakon ( a mislim ni da neće) o OBVEZNOM cijepljenju' koji ne zahtjeva cijepljenje nit ikake kurčeve Covid potvrde.

U siječnju sam odradila 220 sati radnih' jer su moji kolege' sve cijepljene ( jedna i boosterom) fasovali Coronu i bili u karanteni i izvozila sam prek 3500 km ( i t5w bila sa svima njima u bliwkom doticaju' ko i ove dvije godine prije????l

Mhhh
. Daaa' ja babac' necijepljeni' s bolesnim kukom' s jednim bubregom' al OVAN u svakom protonu svog tijela' et ..odradila sam ..SVE!

Popičkala sam se ' žestoko danas i sa svojim kućnim liječnikom ( našla drugog' al Nijemca' neć više " jest govna s našima") " političarem" jer mi ni jedno moje pitanje' i dileme ( btw potkrijepljene činjenicama i osobnim iskustvom) nije odgovorio i još bio arogantni šupak ( ono ja sam dr. ' a ti .."glupača"' e ne podnosim to' nikad nisam' a što sam starija - ma ko te jebe- ja znam svoje!

Sve u svemu' danas baš' super dan!
I jebe mi se što ne mogu u restorane ( i tak štedim za auto)' što ne mogu frizeru - ofarbala sam se i podšišala sama!
Što ne mogu u kazalište ( ev sad sam odgledala Glembaje - predobro' kolko Krležu baš nešto ni ne volim- Glembayi ga iskupili) što ne mogu' na koncerte ( ev tuče mi žestoki AC/DC) .
Najiskrenije' meni mogu SVE' zabranit ko da sam pseto' a ne ljudsko biće koje plaća porez!
Al ja ću' u svakom novom danu' naći radost i ono što me sretnom čini!
I još jenput..danas mi BIO takooo' super dan' sitnim' samo meni'( ostalima ' možda na zgražanje i užas)! pobjedama..protkan! Ijujuju' ja još' duuugooo' bit ću tu!
Iz inaaataaa!

- 18:11 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi