subota, 17.07.2021.

Katastrofe!



Meni su katastrofe, poplave kao sad u cijeloj EU i mojoj Slavoniji. Potresi kao u Petrinji etc. Tornada kao u Požegi, pijavice po obali, cunamiji, plimni valovi!!!Erupcije vulkana! I tad čovjek pomaže čovjeku, bez maski, bez fucking 2 m odstojanja, bez bilo kakvih glupih epidemioliških mjera, jer SVAKI život koji možeš spasiti je neprocjenjivo vrijedan!

Ovaj tjedan, ja sam spasila jedan život, muškarcu od 150 kg, brzom intervencijom, davanjem kisika usta na usta ( šta sam mislila o Coroni - NE). Imao je moždani i sve sam odradila super brzo, prof. po med. knjigama, iako Vas za tako nešto uživo, , ne može ništa pripremiti!

I kad su ga preuzeli liječnici iz hitne, ja sam se tad, nakon svega počela tresti, adrenalin popustio, šta ja znam i trebalo mi je 15 minuta da se priberem.
Spasiti, jedan život je neprocjenjivo!

Kockati se ovako s tuđim životima, pod krinkom Corone - je zločin!

- 22:39 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi