četvrtak, 22.10.2020.

CRO STAR T(D)REK

U jednoj dalekoj, dalekoj Galaksiji, tu odma iza ugla, lijevo od pakla i desno od zone sumraka, u vremenu prošlom, sadašnjem i bez budućnosti dogodio se susret, na granici bez granica , bez osobnih, bez putovnica, dogodio se susret zadnje vrste.
Na jednoj strani velebni svemirski brod, moćan, ogroman , nesamoobnovljiv, gdje su red pravili iz nereda, a tugu, jad, neimaštinu koristili za svoje warp-gorivo. Njihov moto bio je "spaljena civilizacija kad smo mi već spaljeni).Mislili su da su nad svima jer su strastveno vjerovali u perpetum-mobile. Bili su sami sebi svrha.Bili su Carstvo, Elita, Bog i batina!
Na drugoj strani zamišljene granice ( jer granica već odavno nema, iako su SVE, pređene odavna)) pojavilo se četrmiljina i preko nešto malih svemirskih brodova. Neki su bili i prazni jer su ovršeni i deložirani. Neki su bili dupkom puni jer su u njima živjele po tri generacije, živeći od mirovina baka i didova. Neki su bili bogati, ali većina njih jedva je održavala hladni pogon. Neki su svijetli, nekima je HEP isključio pogon jer unatoč Ustavu i Zakonima, oni su bili monopol a samim tim i iznad svih, antačbl, a kako su se Zakoni u njihovoj Republici stalno mijenjali nisu imali motivacije priključiti se na alternativne izvore. Neki su bolovali od čudnovatog virusa Covid 200 ( naime svi su imali tri prsta) za kojeg su naivno mislili da je crko još 2020, al se ispostavilo da ga je cjepivo, prisilno ubrizgano dok su još njihovi preci bili Zemljani,samo još razuzdalo, neki su umirali, naprosto jer nije bilo lijekova.
Bila je to bauljajuća, plutajuća od danas do možda sutra, družina povezana samo prošlošću, oko koje su stalno ratovali ,jer teritorija više nisu imali, sav je monetiziran i oduuet, jer na kraju krajeva, svemir je beskonačan.
U tom srazu Davida i Golijata, odjednom se prolomi glas, od kojeg zadhrtaše i susjedne galaksije. Glas moćan, vrhunskog bića, proizvoda genetske indoktrinacije, genije, čudo prirode i inžinjeringa ,kodnog imena Teror i zagrmi:
MI smo Carstvo, Elita, Bog i batina,
Ovršit ćemo Vas, deložirat, raselit,uzet ćemo vam sve pa i viruse!
SVAKI OTPOR JE UZALUDAN.


nastavak slijedi.......

- 17:30 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi