ponedjeljak, 05.10.2020.

Potraga



Naći smisao u besmislu,
pronaći savršenost u nesavršenosti,
iskopati, arheološkim kistom očistiti, možda, ljepotu iz blata ogavnosti, možda,
dokučiti čovjeka iz nečovječnosti,
prizvati ljubav iz močvare mržnje......
Može li se to za života, jednog jedinog????
Ostati dijete? Nakon svega što JA, napravih životu mojem!
( a životu mom se i onako, jebe, jer nije moj, samo je na proputovanju, tražeći, nakon mene " domaćina" drugog)


- 13:00 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi