četvrtak, 10.05.2018.

Privremeno u prolazu sam



PONEDJELJKOM se rodih,
udahom prvim, svu žilavost Svemira ,nedonoščeta od kilu i sedamsto ,čuvanog u kutiji za cipele, grijanog kraj rerne,udahnuh.

UTORKOM već djevojčurak bucmasti,počeh brinuti brige odraslih i svom mlađem bratu 'mati' posta.

SRIJEDOM se zadjevojči, neugledna,brezasta,koščata,očiju boje nadanja, ugledah Njega.

ČETVRTKOM rodih njih, moje dva Sunca,konačno ugledah dugu i jednoroge.O kakav je to radostan četvrtak bio.

PETKOM moja Sunca napustiše moj Svemir, u potrazi za svojim Snovima. Ljudi u crnom SVE što stvarah godinama oteše.Nađoš se na raskrižju.

SUBOTOM krenuh novim neutabanim stazama,puteljcima,kaldrmama i gle, nakon bauljanja bespućima,radost mi pruži ruku..O kako je ne puštam više.

NEDJELJOM postah baka, kao da živim tisuću života, energija . I sama posta djevojčica- staričica.
U tren onemoćah,zadnji put u postelju legoh, očiju u smiraju , žaleći samo za onim što ne učinih dok zemljom hodah.

PONEDJELJKOM od mene osta,đurđic, samoizniko na humku mi.


Dragi moji, život je samo jedan,treptaj.Uživajte! Ništa mi ovi dan i NITKO neće pokvariti.Ovdje smo samo u prolazu, tako privremeno.Neki dan sam skoro izginula, oduzeo mi je prednost, neki čelo garavi s bradurinom u Porše macan (nešto ti imena) s zamotanom hanumom i sreća da imam vozačkog staža kolko njih dvoje zajedno godina , pa me evo žive. Drž te mi se !

- 16:35 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi