četvrtak, 19.04.2018.

nisam na odmoru



Evo usred Minkena izila sam hercegovačke ćevape. Neprocjenjivo! Stan još nisam našla, ali smo obišla sve mostove da vidim di nije gužva za prespavati ispod. Dan je ovdi stvoren za popit još pivu u Biergartenu. Sutra budem u brizi, danas guštam i fertih. Blogoekipa drž te mu se, ja se držim za točeni ( e jeblo ga ne znam ni napisati nit izgovoriti...augistiner nešto hell) hehe dobro je pitko je i mrzlo.Prost!

- 19:17 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi