Indijanka vegetarijanka

28.02.2014., petak

Eko vege erotska priča ;)

MARA I LOVOČUVAR MIRKO


-Maro, Maro, 'al si ti lijepa, nikad ne bi rek'o kad te vidim onak' obučenu!
Iz maštanja me prenuo nečiji glas i nije mi bilo nimalo drago zbog toga jer sam se upravo mazala sa zgodnim, nabildanim raznosačem pizze. Bio je to lovočuvar Mirko koji me, eto, ugledao kako se zadovoljavam ispod jednog drveta. Bila sam naga, što se ono veli, kao od majke rođena. Dok sam šetala šumom došlo mi je nekako milo pa sam se skinula i sjela na mahovinu koja se raširila po dva drveta spojena pri tlu. Mahovina je tako mekana i jednostavno dražesno su mi se raširili guzovi kada sam sjela na nju. K tome me i draškala po mici da sam odmah sklopila oči i razmišljala o svom raznosaču pizze, Danku, koji je česti gost mojih maštarija. Ja naručim pizzu, on je donese, kaže da se žuri i da mu je auto dolje upaljen. Naginjem se po novce da mu platim, a na sebi imam samo široki čipkasti mantil ispod kojeg se vide tange i grudnjak. Uz put, kad mu dajem novce, uhvatim ga za veliku kvrgu između nogu i pitam:
-A je l' ti ovo dolje upaljeno?
Danko se, naravno baca na posao i luđački me zadovolji (a bome i sebe) na kuhinjskom stolu.
I tako je, dakle lovočuvar Mirko prekinuo Danka i mene u pola posla, Danko je brže bolje obukao hlače i krenuo dalje s raznošenjem pizza, a ja sam vrisnula, skočila s meke mahovine i sakrila se iza drveta te počela navlačiti odjeću.
Mirko me milo gledao, skinuo svoju zelenu kapu, sfrkao je s obje ruke i položio na prsa na kojima su svjetlucala zlaćana gumbad te zavapio:
-Nemoj, Maro, nemoj se oblačiti, tako si lijepa. Daj da ti pipnem bradavice, tako upaštrljene!'
Budući sam već bila narajcana jer me Danko u mislima dobro zapalio, lagano sam spustila odjeću na suho lišće i primakla se Mirku. On me uštipnuo za desnu pa za lijevu bradavicu nakon čega su se obje još više ukrutile, a Mirko je oduševljeno, velikih očiju i još većih zjenica, ciknuo:
-A jesu tvrde k'o grančice pasjega trna! Ajme, Maro, nećeš valjda kući takva? Daj da se izljubimo pa svako svojim šorom!'
Mene nije trebalo puno nagovarati. Odmah sam se prepustila Mirkovim pohotnim rukama. Gnječio mi je grudi, ljubio vrat, mrsio crnu dugu kosu, a uz put skidao i svoje zeleno odijelo, prvo sako pa remen pa hlače i gaće. Dok je sve to napravio, dikan mu je već bio tvrd kao bukova grana. Tada je progugutao:
-'Ajde legni tu dolje, evo stavit ću svoje odijelo!'
- Ne treba nam odijelo, najbolje je valjati se po suhom lišću! - jedva sam uspjela promucati, ali i dodati: - Ali ovo ti treba! - i iz svoje torbičice izvukla kondom.
Mirko me gledao u nevjerici i progunđao: - Pa zar baš moram? -
-Moraš, moraš, mili moj, 'ajde, požuri se!
Ali Mirko je nekako dugo prtljao s tim kondomom, kao da ga nikad nije koristio pa sam mu pritekla u pomoć i navukla dok kažeš keks. Tada sam legla na mekano lišće i naslonila glavu na drvo obraslo mahovinom, na kojem je maloprije ležala moja sočna i vlažna mica. Mirko me zajahao odmah i odmah našao pravo mjesto te počeo trajbati. Nakon minutu – dvije predložila sam mu da se zamijenimo, ali on se opet začudio: -Maro, jesi luda, ja sam muško! -
Mene je to jako razljutilo pa sam ga obujmila s obje noge, dobro stisnula i samo u jednom potezu ga postavila ispod sebe. Bio je i sada šokiran te jedva izustio: - A, joj, Maro, slomit ćeš me, ti nisi kobila već kobiletina!'
Ovo sam shvatila kao kompliment jer što je ljepše od rasne kobiletine? Čini mi se, ipak, da se Mirku sve to skupa svidjelo i još ga više uzbudilo. Sada je on držao glavu na mahovini na kojoj je maločas sjedila moja mica, a ja sam se nabijala na njegovog dikana dok je on potpomagao odozdola. Uz put me hvatao za grudi koje su letjele kao kad zrele kruške padaju s grana, samo ne padnu na zemlju već ih dočeka topla i velika muška ruka. Njegova su se jaja iza mojih guzova gegala kao veliki patlidžan i lagano me tuckala po stražnjici.
Pogledala sam prema nebu. Sunce je krasno sjajilo kroz krošnje bukvi, grabova i hrastova i činilo se kao da njihovo zeleno lišće plovi po vodi. U tom trenu Mirko se trznuo i ja sam znala da je naša strast završila. Brzo sam ustala i počela se oblačiti. Mirko se također ustao i počeo oblačiti te se češao iza uha i svako malo pogledavao u mene. Mislio je da bi trebao nešto reći, ali nije smislio ništa pametnije od: - Eto, lijepo nam je bilo, ha? -
Odgovorila sam: - A-ha! -
Prije nego je navukao gaće, Mirko je skinuo kondom pun bijele tekućine, napeo ga poput praćke i rekao: - Gle ovo, leteći kondom!
Kondom je odletio na granu i ondje ostao visjeti.
Ako sam što mrzila, onda je to ostavljanje smeća po šumi! Koliko puta sam vidjela kako skupljači kestena ostavljaju vrećice i komade papira zataknute za drvo kako bi, valjda znali gdje ima puno kestena. I drvosječe su iza sebe ostavljale plitice od stiropora u kojima su si donijeli hranu. Zato sam frknula: - 'Jesi lud, to ide u smeće! –
Mirko je odgovorio: - Ma daj, pa nije me pamet napustila da to nosim kući u džepu! –
Zato sam, već obučena i jako, jako ljuta, uzela kondom s grane i vrećicu od kondoma koju je već bilo zatrpalo lišće i iz torbe izvadila papirnatu maramicu te sve zamotala i pospremila u torbu da bacim u smeće kod kuće. Nakon toga sam se bez pozdrava okrenula i uputila kući. Mirka sam po tko zna koji puta danas ostavila bez teksta, a što bi tek rekao da je znao za moju odluku: - Ti me, lovočuvaru Mirko, više nikada nećeš imati! -

Oznake: pria, erotika, priroda


27.02.2014., četvrtak

Savršena žena jede meso

Evo naiđoh na neki (šovinistički) člančić o tome kako je provedena anketa o tome kako treba izgledati savršena žena, tj. kako treba izgledati i što treba voljeti, prema glasovima svekolike muške božanske populacije. Ona dakle, kao prvo treba voljeti jesti meso i roštilj (dakle meso i još mesa), a evo i što još:

Visina: 165 cm
Težina: 58 kg
Boja kose: smeđa
Boja očiju: plava
Veličina grudi: 3 - 4
Zanimanje: medicinska sestra
Omiljena hrana: meso, roštilj, pizza
Omiljeno piće: bijelo vino
Omiljena glazba: rock i pop
Hobi: čitanje, filmovi, putovanja, praćenje sporta

Oznake: žena, savršeno, meso, roštilj, stereotipi


26.02.2014., srijeda

Malo drugačije lazanje

Ovo su lazanje koje umjesto kupovnih kora za lazanje imaju kore od palente. Dakle, palenta se skuha ranije i raširi po širokom plehu na što tanje te ostavi da se ohladi i stisne. Kasnije se izreže na ploške slične korama za lazanje. Kelj blanširati. Gljive izdinstati. Slanutak iz konzerve isprati. Staviti prvi sloj kora na dno pleha. Slagati na njih gljive, kelj pa slanutak. Posoliti i popapriti. Staviti drugi sloj kora od palente i zapeći u pećnici.


Image and video hosting by TinyPic

Oznake: lazanje, palenta, kelj, gljive, slanutak


25.02.2014., utorak

Celtic Fantasy

Celtic Fantasy je prva grupa irskog modernog stepa u Hrvatskoj, a dolaze iz Zagreba te sam ih imala priliku gledati prošle subote. Osnovani su 2009. godine, a želja im je približiti irsku plesnu i glazbenu umjetnost ljubiteljima Irske u Hrvatskoj. Program pun plesa, glazbe i pjesme trajao je više od sat i pol. Svaka čast na trudu.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: Celtic Fantasy, Irska, ples, step, pjesma


24.02.2014., ponedjeljak

I farmer sumnja u ubijanje radi mesa

Bob Comis Amerikanac je koji se bavi humanim uzgojem životinja, što znači prije nego ih ubije, one žive u više-manje humanim uvjetima za razliku od onih na običnim farmama. Međutim, iako se sve čini lijepo na prvi pogled, i on sam kaže kako sumnja u to je li u redu ubijati životinje za hranu.

Tako je zapisao: 'Jutros sam gledao kroz prozor i livada je bila puna zaigranih janjaca koji se igraju. Osjećam kako je doista krivo što životinje ubijamo zbog mesa i pomislio sam da sam doista loša osoba jer životinje ubijam zbog mesa. Dok se družim sa svinjama toliko su mi puta pokazale i na sasvim suptilne načine da ima toliko toga više u životima životinja nego što smo to mi spremni povjerovati.'

Dodao je i sljedeće: 'Potreban nam je uzgoj životinja s visokim standardima, nešto sasvim drugačije od farmskog uzgoja. To bi bio jedan korak u našoj kulturnoj evoluciji. Savjesno uzgajanje životinja korak je prema veganskom svijetu.'

Oznake: farmer, uzgoj životinja, meso, ubijanje


21.02.2014., petak

Još jedan vegan na Olimpijadi

Alexey Voyevoda ruski je reprezentativac na Olimpijadi u Sočiju koji je osvojio zlatnu medalju, a ono što je manje poznato jest da je vegan. Osim što vozi bob (dvosjed) također se bavi i obaranjem ruku. Za svoju odluku o tome da postane vegan rekao je: 'Bilo je to prije tri i pol godine. Prvo sam tome pristupio sa znanstvenog stajališta, a potom s etičkog. Volim sretne, žive životinje, više ne jedem patnju i bol životinja koje se ne mogu obraniti.'

Zanimljivo je i sljedeće što je izjavio (a s čime se s njim u potpunosti slažem iz vlastitog iskustva): 'U mojoj profesiji su fleksibilnost i elastičnost veoma važni, a kad sam postao vegan sve se ovo pojačalo. Također, gotovo nikad ne obolim od gripe ili prehlade.'

Sportaš je dao intervju za 'Moscow Times', a inače je i rodom iz Sočija u kojem se održava Olimpijada. U intervjuu je rekao i: 'Moja je uloga da sam ambasador Olimpijade i Rusije koji promovira sport i zdrav način života.'

Na pitanje kako postati uspješan sportaš poput njega dodao je: 'Učite i slušajte svoje srce i doći ćete do mjesta koje je baš za vas.'

Više o ovome na:

http://www.ecorazzi.com/2014/02/18/russian-olympian-and-vegan-alexey-voyevoda-wins-gold/


Image and video hosting by TinyPic

Oznake: Alexey Voyevoda, Soči, rusija, vegan, olimpijada


20.02.2014., četvrtak

Čeke

Čeke su mjesta, obično drvena, koja je napravio čovjek kako bi na njima čekao divlje životinje i ubio ih iz puške. U blizini čeka obično su i hranilišta za životinje, kako bi ih se primamilo. Čeke su kako im i ime kaže vrsta sačekuša.. Nimalo im je plemenita uloga.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: čeke, lov, lovci, šuma, Životinje


19.02.2014., srijeda

Pohani luk

Jedno od finijih jela koja sam jela i koje se sviđa i svim mesojedima.

Crveni luk izrezati na kolutove i te kolutove razdvojiti da budu kaoo prstenovi. Napraviti smjesu kao za palačinke. Umakati kolutove luka i peći na tavi na malo ulja dok ne porumene. Okretati da se ispeku s jedne i druge strane.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: crveni luk, pohano


18.02.2014., utorak

Bez ijedne riječi

Video koji bez ijedne riječi govori tako mnogo:



Oznake: video, Životinje


17.02.2014., ponedjeljak

Pizza s kiselom paprikom?

Za vikend me put nanio u Veliku Goricu. I tamošnju pizzeriju 'Gavran'. I pizzu 'vegetarijanku'.

Na 'vegetarijanki' šparoge, artičoke, kapari i paprike… I sve ukiseljeno. Ajde ovo drugo je nekako i normalno da je ukiseljeno, ali paprika – ukiseljena paprika na pizzi, kako će to ići?

Svježa paprika na pizzi je nepisani zakon.

Međutim, kisela…

Baš nekako ne prolazi.

Oznake: pizza, paprika, ukiseljeno


14.02.2014., petak

Teško je ovdje

Pretpostavljam da bih ti trebala reći što ova kučka razmišlja
Naći ćeš me u studiju, a ne u kuhinji
Neću se hvaliti svojim automobilima ili pričati o svojim lančićima
Ne trebam mrdati guzom zbog tebe jer imam mozak.

Ako ti ispričam o svom seksualnom životu reći ćeš mi da sam drolja
Kad dečki pričaju o svojim kujama, nitko ne pravi frku
Postoji stakleni strop da se razbije, huh, postoji novac koji treba zaraditi
I sada je vrijeme za ubrzanje jer se ne mogu kretati ovom brzinom.

Ponekad je teško naći riječi za izraziti se
Idem naprijed i reći ću ih ipak
Zaboravite na jaja i uzgojite par sisa

Teško je, teško je, teško je ovdje za kučku
Teško je za kučku (za kučku)
Za kučku je teško…

Nisi veličina šest i ne izgledaš dobro
E pa bolje ti je da si bogata ili jako dobra u kuhanju
Vjerojatno bi trebala i malo smršavjeti
Jer ne možemo vidjeti tvoje kosti
Vjerojatni bi trebala i popraviti lice ili ćeš završiti sama.

Ne bi li željela imati nekoga tko te vidi kao objekt?
Jesi li razmišljala o svom dupetu? Tko će ga raspoloviti?
Nikad nam nije bilo tako dobro, huh, vani smo u šumi
I ako ne možeš detektirati sarkazam, ne razumiju te.

Kučka, kučka, kučka, kučka.

Nejednakost obećava da će ovdje ostati
Uvijek vjeruj nepravdi jer ona ne nestaje
Nejednakost obećava da će ovdje ostati
Uvijek vjeruj nepravdi jer ona ne nestaje.


Oznake: Lily Allen, Hard Out Here, glazba, šovinizam, nejednakost, kučka


13.02.2014., četvrtak

Milijarder spašava lutalice

Prenosim s Indeks.hr-a:

NAJVEĆI dio ovogodišnjih Olimpijskih igara u Sočiju plaćaju ruski porezni obveznici. Međutim, ruski milijarder Oleg Deripaska i sam je mnogo uložio u projekt, ali i u - spašavanje pasa lutalica inače osuđenih na smrt.

"Svog prvog psa pronašao sam na ulici u selu u kojem sam odrastao. Bio mi je vrlo blizak prijatelj gotovo pet godina", rekao je za videoprilog BBC-ja. Naime, Deripaska je financirao izgradnju skloništa za lutalice koje je na brzinu i u zadnji tren postavljeno u blizini Sočija.

Podsjećamo, brojni radnici koji su radili na izgradnji olimpijskog parka hranili su pse i brinuli se o njima, a nakon što su napustili Soči, psi su ostali prepušteni sami sebi. Vlasti su prije nekoliko tjedana donijele odluku o unajmljivanju privatne tvrtke koja ih je uspavljivala otrovnim strelicama. Međutim, dobronamjerne lutalice koje nikoga ne napadaju često se mogu sresti u olimpijskom selu, s njima se druže i sportaši, a jedan se uspio uvući i na samu ceremoniju otvaranja Olimpijskih igara.

Deripaska je nakon vijesti o sudbini pasa u Sočiju u medijima i na društvenim mrežama odlučio pomoći, organizirao je ekipu dobrotvornih radnika koji su skupljali životinje s ceste te ih dovodili u improvizirani azil.

Medijska kampanja urodila je plodom, jer, kako ističe voditeljica utočišta, životinje se brzo udomljavaju.

Oznake: Psi, lutalice, rusija, Soči, oi, Oleg Deripaska


12.02.2014., srijeda

Srebro za veganku

Na Olimpijskim igrama u ruskom Sočiju jedna je veganka osvojila srebro. Radi se o klizačici iz Kanade, Meagan Duhamel, koja kliže zajedno sa svojim partnerom. Nakon ovog uspjeha mnogi su se raspisali kako je ovo još jedan dokaz da i potpuno biljna prehrana daje sasvim dovoljno energije za bavljenje bilo kojom aktivnošću. No, zlobnici su napisali: 'Da je pojela odrezak, osvojili bi zlato.'

Kako bilo, više o svemu na:

http://www.ecorazzi.com/2014/02/10/vegan-figure-skater-wins-silver-medal-in-sochi-olympics/

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: Meagan Duhamel, Kanada, Soči, olimpijada, veganka, veganstvo


11.02.2014., utorak

Jedan ponedjeljak, jedna šetnja

Kiša bi, ne bi. Sitne kapi lijeno mi padaju po smeđoj kapuljači, neke završe na trapavicama i zamagle mi pogled. Kupa nabujala, nabubrila, kao ženske grudi prije mjesečnog pročišćavanja. Ribiči na obali, blatnoj i sklizavoj. Jedan, neotesan, piša ispred sebe. Vidim samo mlaz i paru koja se diže. Blato postaje još veće blato. Uz nabujalu vodu leti nešto plavo, gotovo neonsko. Nešto neobično. Nešto što popravlja sumorni dan, barem kada se radi o bojama. Vodomar. Zalijeće se u vodu, hvata ribu i staje na obližnju otkinutu granu. Blizu je meni. Gleda me. Riba se koprca u njegovom kljunu. Blizu sam mu. Blizu mi je. Gledamo se. Riba se koprca. Vodomar odlazi. Voda lijeno teče, barem se tako čini. Čini se tako dok ne čujem oštro pucanje stabala i glasanja pataka. Crni pas trči prema nama. Vlasnik tiho pozdravi. Osmijehnem mu se. Blato pod nogama kao da žvače vodu. Odlazi jedan dan, jedan ponedjeljak u veljači i više se neće nikad vratiti.

Oznake: Ponedjeljak, šetnja, veljača


10.02.2014., ponedjeljak

Ubijena žirafa

Potpuno zdrava i mlada žirafa usmrćena je u nedjelju u zoološkom vrtu u Kopenhagenu i dana lavovima da je pojedu. ZOO je ranije priopćio da ne može zadržati životinju, nazvanu Marius, zbog europskih pravila o izbjegavanju parenja životinja u bliskom srodstvu, a da pokušaji da joj se nađe novi dom nisu urodili plodom. Međutim, jedan zoološki vrt u Britaniji je priopćio da ima mjesta za 18-mjesečnog Mariusa, a oglasio se i zoološki vrt u Švedskoj koji se navodno također ponudio da uzme žirafu. Unatoč naporima aktivista za zaštitu životinja koji su pokrenuli kampanju za njezin spas i izjavili da je usmrćivanje zdrave mlade životinje barbarski čin posebice imajući u vidu da će se njezino meso iskoristilo kao hrana za druge životinje, mlada je žirafa usmrćena. Znanstveni direktor ZOO-a kazao je da je iznad svega važno osigurati da populacija žirafa ostane genetski zdrava. Tisuće ljudi potpisale su online peticiju u pokušaju spašavanja mlade žirafe.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Oznake: žirafa, zoološki vrt, Kopenhagen, Danska


07.02.2014., petak

William Dalrymple: Devet života, u potrazi za svetim u suvremenoj Indiji

Knjiga na gotovo 300 stranica koja kroz razgovor s devet neobičnih ljudi koji žive u Indiji nudi upoznavanje ove države , prije svega njezinu svetu stranu. Neki od ljudi s kojima je autor pričao su pripadnici neobičnih religija, prostitutka, plesač, redovnik, itd. Najviše me se dojmila zadnja priča, razgovor sa slijepim redovnikom, pripadnikom reda baulija. Bauli vjeruju da se treba odreći svega materijalnog u životu i lutati Indijom, stalno biti u pokretu i hodati. Vjeruju da je bog u čovjeku, oni niječu podjelu na kaste i također hramovi i statue svetaca kod njih nemaju tradicionalan značaj.

CITATI:

'Mi vjerujemo da sve vezanosti pridonose patnji. Zbog toga bismo se trebali lišiti svih vezanosti. To je jedan od najvažnijih principa džainizma.'

'Ali krenuti u nepoznati svijet i suprotstaviti mu se bez ijedne rupije u džepu znači da brišete sve razlike između bogatih i siromašnih, obrazovanih i nepismenih – sve to nestaje, a pojavljuje se ono općeljudsko. Taj lutalački život, bez ikakvih materijalnih dobara, oslobađa naše duše. Stekli smo predivan osjećaj lakoće, živimo svaki dan tek kad on nastupi, bez ikakvog osjećaja da išta posjedujemo, neopterećeni, bez ikakva bremena.'

'Ne služimo se automobilima ni drugim prijevoznim sredstvima, dijelom jer takvo brzo kretanje može ubiti mnoga živa bića, ali i zato jer imamo dvije noge i zato što je putovanje pješice prava brzina za ljudska bića. Hodom možete riješiti mnoge svoje probleme i zebnje i ublažiti mnoge brige.'

'Ono što je važno nije isprazni ritual koji se odvija u džamiji ili u nekom drugom hramu, nego razumijevanje božanskog koje se može dosegnuti jedino kroz ljudsko srce. Svi mi u sebi nosimo raj, samo moramo naučiti gdje ga tražiti.'

'Ja sam ljubavnik i ljubavi sam predan. Ja sadim cvjetove
da tvoje okružje postane vrtom.
Trnja ne sadi, da ti noge ne izbode.
Svi jedno smo tijelo,
jer koji drugoga muči, ranjava sebe.'

'Ne ubijajte nevjernike, ubijajte svoju taštinu.'

'Židovsko kršćanka tradicija koja nastoji naglasiti grešnost tijela i seksualnosti, a idealizira odricanje od seksa i djevičanstvo, započinje svoj mit o postanku sa stvaranjem svjetla. Suprotno tome, najstariji sveti spis hinduističke tradicije, Rigveda, započinje mit o postanku riječju kama – seksualnom žudnjom: u početku bijaše žudnja i žudnja bijaše u Boga, i žudnja bijaše Bog. U hinduističkoj slici svijeta kama je jedan od tri glavna cilja ljudskog postojanja, dok su druga dva dharma, dužnost ili vjera i artha, stjecanje bogatstva.'

Oznake: William Dalrymple, Devet života, Indija


06.02.2014., četvrtak

Lažno

Mađarska glazbenica Boggie u svom spotu je pokazala koliko je ono što u medijima gledamo zapravo nestvarno, lažno. Dok pjeva svoju pjesmu Nouveau Parfum, na njenom licu se odvija prava transformacija. Svojim potezom glazbenica kritizira konzumerizam i upućuje poziv ženama da budu onakve kakve zaista jesu. Pjesma, koju pjeva na francuskom, počinje s popisom brendova i dizajnera klao što su Prada, Hugo Boss, Chanel, Giorgio Armani i Lancome, a refren glasi: 'Nisam proizvod'.


Oznake: Boggie, Mađarska, konzumerizam, proizvodi, la


05.02.2014., srijeda

Požar zbog metana iz kravljih vjetrova

Krajem siječnja na jednoj njemačkoj farmi krava izbio je požar, a istraga je pokazala da je uzrok veoma velika količina metana oslobođena u obliku vjetrova iz crijeva ovih životinja. Požar je nastao nakon što je metan zapalila iskra na jednom stroju. U štali je bilo 90 krava i jedna je ozlijeđena.

Metan je inače plin kojeg ima u prirodi i koristi se kao gorivo. Međutim, problem je što je on veoma jak staklenički plin, mnogo jači od CO2. I upravo je u tome problem jer milijarde goveda širom svijeta koja se uzgajaju za meso ili mliječne proizvode veliki su proizvođači metana te time i veliki zagađivači atmosfere.

U videu je na satiričan način objašnjena situacija s kravljim vjetrovima i požarom:


Oznake: krave, metan, vjetrovi, požar


04.02.2014., utorak

Koliko je Slavka Goluža!

Komentare nekad čitam, nekad ne, ovisno kako sam raspoložena. Kako bilo, ne uznemiravaju me kao što su me prije znali uznemiravati jer smatram da više govore o onima koji tako odluče govoriti nego o meni, na čijem su blogu postavljeni.

Evo jednog napisanog u posljednjih tjedan dana:

'Znaš kaj vele pravi Indijanci?
Što si veći vegetarijanac, to si loš lovac!!!!!
Kaj bi ti zimi?
Sjedila on the river, and plakala.
Tu i tam, neki medo, da te napuni, onim bobicama......
žali ti blože postojanja i poslanja!'

Dakle, bloger, koji je svrstan među vrle i top blogere dopušta si reći nešto takvoga. I dalje mislim da ovo govori mnogo više o njemu nego o meni, ali odmah sam se također sjetila i Slavka Goluže te onoga što si je on dopustio reći o danskom treneru (da mora ići u mirovinu) i tako nadopuniti teoriju o sveopćem kretenluku na svijetu. Doista, mnogi ljudi si svašta dopuštaju. A riječi su zapravo jedna od rijetkih stvari u životu na koje doista možemo utjecati.

Oznake: Komentari, Slavko Goluža, riječi


03.02.2014., ponedjeljak

63 godine klimatskih promjena u jednom videu

NASA je napravila video koji u 15 sekundi slikovito pokazuje razmjere klimatskih promjena posljednje 63 godine. Znanstvenici su analizirali podatke s preko tisuću meteorloških stanica diljem svijeta i na osnovi njih su napravili animaciju. Posebno je vidljivo znatno pogoršano stanje od 2000. godine prema ovamo. Ovome treba dodati kako je prema nekim znanstvenicima uzgoj životinja za meso jedan od vodećih uzročnika zagrijavanja Zemlje te klimatskih promjena, mnogi čak kažu da to ima veći utjecaj na klimu od cjelokupnog svjetskog prometa.


Oznake: NASA, Klimatske promjene, video, animacija, meso


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.