Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

četvrtak, 13.03.2014.

We're Having Sex

Današnje izdanje donosi vam američki kratki film "We're having sex" ("Seksamo se") redatelja iz Los Angelesa. Iako biste po naslovu mogli pomisliti da se radi o pornografiji, budite uvjereni da u filmu nema ništa PG 18, te da je vrlo blag u odnosu na popularne uratke koje smo nedavno vidjeli kao što su "Nimfomanka" i "La vie d'Adele" ("Adelin život / Plava je najtoplija boja"). Također, ne treba vas uplašiti to što se radi o američkom filmu; isto kao i najgore, Američki redatelji su snimili i najbolje filmove o igri.

Tema filma je raspad ljubavne veze Davida i Kate. Nakon dugog period zahlađenja između njih, Kate mu konačno da ultimatum da se moraju seksati te večeri ili prekidaju. Bilo kako bilo, kliknite i pogledajte film (nažalost nema subtitleova ni na engleskom ni hrvatskom):

We're Having Sex from Michael Callahan on Vimeo.


Pogledali? Pogledali ali niste sve/ništa razumjeli bez titlova? Nije važno. Film je kratak i nema se što puno spoilati u njemu. Čitajte dalje:

Već od prvog trenutka kada David ujutro ušeta u tuš kabinu gdje se trenutno tušira Kate, jasno je da između njih postoji ozbiljan problem. Ona je gola, on je gol, pa ipak njegov ulaz nije ni topao ni erotičan, ni nikakav. Samo se progura pored nje pod tuš bez da je i dotakne ili joj kaže iti jednu riječ. Ona na to uzme spužvu i počne ga trljati po leđima. Kada se on okrene, to nije zato da bi joj dao da mu nasapunja i prsa, već zato da joj uzme spužvu, zagleda se u Kate i dotakne je po spužvom po nosu kao nekakvu šalu. I dalje je nije niti jednom dodirnuo.

Kreten? Ne baš. Stvar je kompleksnija od toga. Kroz sljedeću scenu za doručkom saznajemo više o njihovom životu. David i Kate imaju puno zajedničkih interesa i vole raditi tematske večere, gledati Arrested Development ili ići na izložbe. Nažalost, njihov seksualni žviot je mrtav. Kate to očito muči već dugo vremena, dok David to gotovo i ne primjećuje i ne smatra problemom. Kada mu Kate konačno spomene da se nešto mora dogoditi te večeri ili će prekinuti, on na to reagira indiferentno, kao da je njen zahtjev nešto nerazumno i strano: "Zašto ne radimo sve kao i inače?" Ostatak dana prolazi u odlasku u kupovinu, gledanju televizije mini-svađama poput toga što se njemu ne da pomaknuti stol iz vrta u kuću, te kuhanju večere. Za večerom su oboje tihi i neugoda se osjeća u zraku:



David je kontradiktorna ličnost, ali nikako ne i neuvjerljiva. Svojom kombinacijom emocionalne hladnoće i manjka privlačnosti predstavlja klasičan primjer kretenske anti-igre: Beta je, no jedine osobine dobrog dečka koje je prigrlio sebi su pasivnost i malodušnost. Dok je stereotipni Alfa magnetičan i opijajući nauštrb dobrote, a stereotipni Beta ljubazan i miran nauštrb privlačnosti, David je nekako skupio sve najgore s obje strane. Ne možemo reći da je zao ili loš, no ako ima dobre namjere, one su duboko zakopane.

Takav tip muškarca iznimno je rijedak, ali ipak nije nemoguć. Takvi moraju napraviti radikalne promjene ili će pojesti sami sebe. Uzevši u obzir te njegove osobine, jedina nerealna stvar je da uopće ima curu, pogotovo curu razumno dobrog izgleda. Njegovo samopouzdanje je vrlo nestalno, i iako općenito visoko, usmjereno prema potpuno krivim područjima.

Nakon večere, čini se kao da je David pronašao tračak inicijative u sebi; sjedne s njom na kauč i na gitari svira neku pjesmu koja im se oboje sviđa. Iako su njegovi napori titravi, te se osjeća da tu nema velike kemije, to je ipak dovoljno da se nasmiješe, ona se privije uz njega i oni se polako opet počnu ljubiti. I nakon malo awkward dodirivanja pri kojemu on više tapka po njenom ramenu nego što ga mazi... David ustane s kauča i kaže... "hajdemo gledati seriju".

Ozbiljno, "hajdemo gledati seriju"? Kao što vjerojatno znate, ja sam sklon u većini slučajeva okriviti ženu zbog:

A) Ponašanja poput kuje (bivanja nekvalitetnom)
B) Bivanja kvalitetnom ali odabirom totalnog kretena
C) Oboje


Ovo nije niti jedan od tih slučajeva. Za to što on radi nema nikakvog opravdanja. Njoj se evenntualno može malo prigovoriti da gnjavi, ali nitko ne može reći da nema osnovu za to ili da pretjeruje.

Kate je očito povrijeđena time i ostane na kauču razgoračenih očiju. Koji se vrag upravo dogodio? Ustane i počne ga moliti da nešto poduzme, te se na njegovo opće zaprepaštenje skine samo u gaćice i grudnjak. On na to napokon reagira emocionalno, no ne na očekivani način: počne joj plačljivim glasom prigovarati da ona "uvijek uništi stvari" i da "zašto ne mogu jednostavno gledati seriju".



Nakon što se Kate rasplače i ode u drugu sobu, njega to pogodi i on krene za njom i počne je ljubiti. Nakon minutu vrlo slabe predigre, spuštaju se na krevet i upuštaju u najgori, najneugodniji, najbeživotniji spolni čin koji sam ikada vidio. U osnovi, David se samo bacaka po njoj cijelim tijelom poput ribe koja se guši (umjesto da samo miče svoj pelvis) i gunđa nešto u jastuk, te svrši za minutu. Iako to samo po sebi nije toliko strašno, u kontekstu njihove veze koja je samo čekala završni udarac je to poput atomske bombe.

Nakon što se konačno makne s nje i kaže "baš je bilo dobro", Kate ima potpuno ošamućen, udaljen izraz lica. Jasno je da, iako se tehnički jesu seksali, njihova veza nema nikakvu budućnost i samo je pitanje vremena kada će je napustiti, naći drugoga ili oboje. I ne mogu je nimalo kriviti zbog toga.

I time je film završio, rekavši u 12 minuta više nego što neki kažu u 120. Ostao sam ošamućen:



Gledati ovaj film bilo je vrlo ugodno jer je dobro snimljen i jer je zastrašujuće realan, što je danas vrlo rijetko. Ipak, njegov prikaz likova (točnije, muškog lika) me ostavio razjapljenih usta. Što sam to upravo pogledao? Gledanje svemiraca iz galaksije Andromeda izazvalo bi mi veći osjećaj familijarnosti nego ovaj film. David mi kao (ponavljam, rijedak ali realan) lik nema apsolutno ništa s čime bih se ja kao normalan gledatelj s kromosomima XY mogao poistovjetiti, pogotovo u klimaksu filma (08:30) kada ga je ona doslovno molila da učini nešto s njom. Ja bih je polegnuo preko stola i ne bih se zaustavio do zore.

Zaboga, čak i ako bi mi njeno skidanje iz nekog razloga bilo šok ili ako mu se ne može dići ili ga boli glava, opet bih je barem zagrlio, ili joj pristojno rekao da je lijepa ali da bih htio još malo pričekati ili tako nešto. Nezamislivo je da njenu seksualnu predaju nagrađujem cendranjem što mi ne da gledati Arrested Development. Davidova hladnoća je kao s drugog planeta.



Moja špekulativna procjena zašto je David istodobno i teški Beta i teški kreten? Manjak testosterona, spojen s iskrivljenom idejom o odnosu sa ženama (Madonna-Kurva kompleks). Da nema prvog, on bi je vjerojatno varao ili bi i dalje bio hladan prema njoj, ali svejedno bi je rado obradio u krevetu. Da nema drugog, vjerojatno bi bio ženskast, mekan i jadan i neminovno bi se našao u prijateljskoj zoni, ali barem bi imao ugodan karakter i ne bi ga se moglo optužiti da je kreten. No, stvari su takve kakve jesu.

Zašto kažem da je ovaj film realan ako nas ono što do sada znamo uči da žene uopće ne privlače ovakvi tipovi koji nisu ni Alfa ni dobri dečki, pa je stoga i malo vjerojatno da bi Kate uopće bila s nekim ovakvim, a kamoli se toliko trudila oko njega? Jednostavno: zato što unatoč toj nevjerojatnosti uspijeva vjerno prikazati gašenje privlačnosti u ženskoj duši. Primjetite kako se Kate svaki put obraduje kada joj on kaže nešto imalo smiješno, počne svirati gitaru, dodirne je ili kaže nešto što joj daje nadu. Primijetite kako njena privlačnost prema njemu zatreperi poput svijeće na vjetru svaki put kada on pokaže hladnoću i kako se trudi prihvaćati bilo kakvu trunku kemije koju joj on pruža, a njena tolerancija se sa svakim incidentom smanjuje sve više sve dok sasvim prirodno ne usahne.

Puno više veza završava na ovakav način (iako ne zbog ovakvih razloga) - sporim, neodlučnim umiranjem koje nije ništa manje bolno od iznenadne svađe i prekida. Ako želiš znati kako prepoznati znakove upozorenja da je njena privlačnost prema tebi u krizi, čak i iz potpuno drukčijih razloga nego onih prikazanih ovdje, ovo je film koji vrijedi pogledati više od jednom.

Zaključak: 8/10, preporučam

Oznake: tjedan filmske umjetnosti, prekid, film, filmovi, umjetnost, beta, kreten, kretenska anti-igra, seks, testosteron, veza


- 13:23 - Komentari (17) - Isprintaj - #

petak, 10.01.2014.

Zašto kretensku igru nazivamo kretenskom?

Već smo utvrdili da shvaćati žene ozbiljno i polagati posebnu brigu na želje koje izražavaju nije optimalan mentalni sklop za zavođenje. Gotovo svakom današnjem muškarcu bi bilo znatno bolje uvesti barem mali element neozbiljnosti, ako već nije od volje ili u stanju za primjenu potpunog arsenala kretenske igre. Ali kako si on to može priuštiti? To je tabu! On naposljetku nije "kreten", nije odgajan kao "kreten" i ne želi biti "kreten", čak i ako tamo preko ograde leži hrpa ljubavi i seksa kojima žene obasipaju kretene. Ovo je članak koji će pojasniti zašto je ovaj pojam pomalo karikiran i zapravo puno suptilniji nego što se čini na prvi pogled.


Charlie Sheen, jedan od najpoznatijih kretena na svijetu. Izvor: Daily Mail

Kao prvo, ponovimo što je to kretenska igra: to je način ponašanja u kojemu ženu tretiraš kao seksualni objekt, ne shvaćaš je ozbiljno, te si samopouzdan i nikada se ne ispričavaš. Alternativno rečeno, u kretenskoj igri muškarac nepokolobeljivo stavlja svoje potrebe na prvo mjesto, i svo njegovo ponašanje izvire iz tog vrela. Ali što je kod toga toliko loše? Nije da time zapravo oštećuje nekoga ili uzrokuje nekakvu štetu. Gdje je u svemu tome kretenizam? Iz toga dolazi ovo važno pitanje:

Zašto onda ovakvo ponašanje nazivamo kretenskom igrom?

A) Civilizacija je općenito bazirana na malo većoj razini altruizma i suradnje od obične indiferencije i samo-interesa. Čovjeka koji bi primjenjivao ova tri pravila u ostatku života (tretiraj ljude kao objekte, ne shvaćaj ih ozbiljno, te se nikada ne ispričavaj) bismo svi odmah proglasili "kretenom". Ne možemo reći da je baš zao, ali svakako je kreten. Evo vam nekoliko primjera:

- Čovjek koji ignorira druge u prometu i ne pušta pješake na zebri
- Čovjek koji posuđuje stvari od prijatelja i nikada ih ne vraća
- Čovjek koji na poslu stalno zabušava i ne shvaća kolege/kupce ozbiljno
- Čovjek koji tutnji muzikom na 120 dB u dva sata poslije ponoći
- Čovjek koji stalno pita razne usluge od obitelji ali je uvijek zauzet kada nešto treba njima
- Čovjek koji zbija praktične šale s drugima jer mu je dosadno
- Čovjek koji uživa u tome što je nekoga nasamario
- Čovjek koji voli kršiti pravila iz obijesti


Svi znamo kako ga nazvati, zar ne? On je tipičan muškarac sa značajno povišenim osobinama mračnog trojstva: narcizmom, makijavelizmom, i psihopatstvom (te ponekad još impulzivnošću). Ukratko, on je kreten. Čina.

B) Zato što kretensku igru stvarno provode većinom kreteni. Ali zašto većinom kreteni? Zašto ne i drugi? To ćemo lako objasniti primjerom slučajnih puteva odrastanja koje sam jednom opisao.


Staze i prema vrhu i prema dnu su jednakog, spiralnog karaktera: kako jedan muškarac doživljava iskustva na svom putu, on se eksponencijalno udaljava od onog drugog. Beta muškarac kada je već skoro oblikovan ne može samo trepnuti i skočiti u kategoriju na lijevo: mora se vratiti na početak, naučiti stvari od njihovih osnova, te tek onda napredovati prema onome što želi.

Kada uz to dodamo i pojavu feminizma trećeg vala, koji provodi rat protiv normalnog muškog ponašanja i eliminira uzore od kojih bi mladi muškarci mogli nešto naučiti da to isprave, među tim mladim muškarcima dolazi do ekstremne podjele: oni koji nemaju osobine mračnog trojstva nemaju nikakvu igru (tj. imaju anti-igru) i ispadaju premoćno Beta, dok ona manjina koja te osobine ima kretensku igru i ispada premoćno Alfa. Onih između - u zlatnoj sredini - svake je godine sve manje.

Drugim riječima, u današnjem društvu, kreteni su skoro pa jedini koji napuštaju adolescenciju s dobrom igrom, a u kretenskoj igri (koja je još efikasnija od normalne) je njihova koncentracija gotovo 100%. Većina ostalih su u tom području hendikepirani gorkim iskustvima iz mladosti i/ili vanjskim faktorima i moraju uložiti manji ili veći napor kako bi to nadišli. U današnjem društvu čovjek skoro da mora biti kreten kako bi se u mladosti ophrvao stvarima koji ga hendikepiraju u razvijanju spososbnosti zavođenja. Ako je rođen pomirljiv i poslušan, a ne impulzivan i narcisoidan, šansa da će potpasti pod destruktivni utjecaj loših ljubavnih savjeta je vrlo velika. Upravo zbog tog nesretnog pravila imam najviše simpatija prema mladim ljudima: velika većina nije imala nikoga tko bi im pokazao što je normalna, uravnotežena muškost. Pred njima je mnogo učenja (ako se odluče na učenje, a ne racionalizaciju).

Ta snažna korelacija između točaka A i B je razlog zašto za taj vid igre kažemo "kretenska igra". Kreteni su pretežno oni koji na sve okrutnijem seksualnom tržištu postižu izvrsne rezultate, i tako je cijela tehnika nazvana po njima. No ista ta korelacija je i svijetla točka cijele ove priče: iako je većina muškaraca naučila kretensku igru zato što su kreteni i u drugim područjima života pa im je to došlo prirodno, to također znači i da netko tko nije nije kreten može naučiti samo kretensku igru (ili barem uvježbati običnu igru kako treba).

Naposljetku, osobine mračnog trojstva nisu nešto zarazno. Neće skočiti na tebe zato što seksualno objektiviziraš žene koje su već same sebe seksualno objektivizirale, ili zato što si naučio biti samopouzdano staložen i ne mariti za to što neka tamo misli o tebi. To što si voljan zadirkivati curu s kojom pričaš i tjerati je da pogađa koliko imaš godina neće te prisiliti da zadirkuješ carinika na graničnom prijelazu i završiš u zatvoru. To što si sposoban prekinuti sav kontakt s curom koja radi nepotrebnu dramu ne znači da ćeš ispariti i prestati se javljati obitelji. To što se ne sramiš toga da te privlače vitke mlade žene ne znači da ćeš izgubiti osjećaj srama i početi gol trčati po gradu. Itd, itd.

Budućnost ovisi samo o tebi.


Wolverine - dobar učitelj samo u tom filmu

Oznake: tjedan kretenske igre, kretenska igra, kreten, anti-igra, kretenska anti-igra, igra, alfa, beta, odrastanje, interna igra


- 18:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.01.2014.

Budi kreten na pravi način

Sjećate li se pojma "dvostruki (dvosmisleni) kompliment"? Bolje vam je da se sjećate; barem polovica dobrih otvaranja razgovora su zapravo dvostruki komplimenti. Nema niti jednog pojma koji uzrokuje toliko kontroverzi zbog svoje suptilnosti i velike količine naizgled sličnih načina na koje može biti proveden. Kada feministice i bijeli vitezovi pokušavaju ocrniti igru, uvijek navode karikirane anegdote kako pametne žene (TM) ne bi nikada pale na "nešto tako prozirno" (u stvarnosti, inteligentne žene su one koje u prosjeku traže više igre, i stoga i više dvostrukih komplimenata). Kada me čitatelji pitaju da im pojasnim što je dvostruki kompliment, vrlo često dolaze zbunjeni jer nikada prije nisu razmišljali o tome kako mala promjena tona u komplimentu utječe na percepciju osobe. Bilo kako bilo, to je jedan od alata igre koji je lako naučiti ali teško izvještiti, u kojemu suptilne promjene čine veliku razliku.

Danas ćemo se pozabaviti još jednom jednako kontroverznom tehnikom: kretenskom igrom.


Kretenska igra: način ponašanja u kojemu muškarac ženu:
A) tretira kao seksualni objekt,
B) ne shvaća je ozbiljno,
C) samopouzdan je i nikada se ne ispričava.

Jednostavno, ne? Ali kvragu, što to znači? I koji su to sitni detalji koji čine razliku između katastrofalnog sramoćenja i brzog odvlačenja u krevet?

Točka A je važna kako fantomski osjećaj krivnje ne bi sabotirao čovjeka dok provodi kretensku igru. Vrlo je lako upasti u zamku gdje muškarac sam sebi postaje bijeli vitez koji racionalizira da je neka žena koja mu se sviđa zapravo anđeo (TM) kojeg valja tretirati s posebnom pažnjom, a kamoli riskirati i najmanju povredu njenih svetih osjećaja. On zapravo nema pojma o njenom karakteru - jednostavno mu nije imala prilike pokazati ga u potpunosti, ali kako svi znaju da su žene posebne, osjećajne i sl., on na nju svejedno projicira razne karakterne osobine, kao što pleme u Africi projicira osjećaje na životinju izrezbarenu iz drva.

Što bi trebao učiniti umjesto toga? Pa, bilo bi mu zdravije zadržati se na privlačnosti koju osjeća prema njoj zbog toga što je lijepa, a karakterne osobine polako zbrajati i ocjenjivati, držeći se na oprezu dok mu ona svojim djelima ne pokaže da se nečim ističe. Drugim riječima, seksualna objektivizacija danas nije samo normalna zato što su je žene učinile normalnom, već je i važan element kretenske igre.

Točka B je važna jer predstavlja poznavanje umijeća igre (ne knjige; igre općenito). Muškarac koji poznaje igru zna da su velike šanse da će na svom putu prema ženskom srcu morati proći kroz valove prepreka: ona će ga dočekati na nož, praviti će se da joj nije stalo, isparivat će, izbacivati drama testove i naposljetku ga siliti na odgonetanje koje "ne" stvarno znači "ne", a koje samo "ne još".

Jednom kada je staza toliko zakrčena preprekama, jedino što muškarac može je prigrliti svjetonazor ne shvaćanja žena ozbiljno, koji će mu pomoći da na svom putu ne zabrazdi negdje u kanal prijateljske zone zato što mu je ona nadrobila da je "upravo izašla iz duge veze". Negativna strana toga je što od toga postoji rizik da žena neće biti shvaćena ozbiljno kada joj je nešto zapravo važno, ali nisam ja kriv za to. Bilo kako bilo, bez ne shvaćanja ozbiljno nema kretenske igre. Muškarac koji je provodi je muškarac koji (direktno ili indirektno) tretira ženu kao malo dijete.


Igra: rulet koji je dugoročno moguće namjestiti

Točka C je apsolutno vitalna za uspješnu provedbu, i na njoj padaju ili uspijevaju pokušaji primjene kretenske igre. Ono što čini granicu između njih je samopouzdanje, tj. podvrsta samopouzdanja koju sam jednom nazvao "neovisnost o ishodu". Ako muškarac nema neovisnost o ishodu, njegova kretenska igra će mu eksplodirati u lice. Dopustite da vam to ilustriram kroz ovu jednostavu usporedbu:

Noć je i jedan muškarac je izašao s društvom u disko. U bučnoj atmosferi potmopognutoj alkoholom, ljudi se prirodno miješaju, pa je tako i naš junak napustio svoju grupu i malo pored plesnog podija odlučio prići curi koja stoji sama. Ispršen, s ležernim osmijehom na licu i siguran u svoje sposobnosti, on joj prilazi i otvara usta. Sve ide dobro i čini se da ona uživa u njegovom prisustvu. No kada je on nakon pet minuta lagano primi za podlakticu i kaže "hajdemo plesati", ona se strese i odgovori: "sorry, ne plešem s dečkima koje sam tek upoznala."

Postoje dva raspleta ovakve situacije:

Osjetljivi kreten

Osjetljivi kreten: Hajdemo plesati.
Ona: Sorry, ne plešem s dečkima koje sam tek upoznala.
Osjetljivi kreten: E pa jebi se, kao da uopće imaš priliku plesati s ikim.
Ona: Pa upravo si ti htio plesati sa mnom.
Osjetljivi kreten: Šalio sam se. Nikada ne bih plesao s takvom kurvetinom.


Bezbrižni kreten

Bezbrižni kreten: Hajdemo plesati.
Ona: Sorry, ne plešem s dečkima koje sam tek upoznala.
Bezbrižni kreten: Slamaš mi srce.
Ona: Pa, činilo se kao da ti je stalo.
Bezbrižni kreten: Moja večer je uništena. Imaš li maramicu?


Oba muškarca su očito uspješno provela prve dvije točke. No na trećoj se pokazalo da je ovaj prvi zapravo pozer - da njegovo samopouzdanje ovisi o tuđem odobravanju ili o nekakvom mjerljivom uspjehu. Budući da njegov osjećaj vlastite vrijednosti nije bio dovoljno ukorijenjen, bio je dovoljan i najlaganiji zapuh odbijanja da ga izvali iz temelja. Džabe ti sav stil i dobro držanje ako u tebi to što te neka tamo odbila izaziva ljutnju. Ne mogu pobrojati koliko sam se nagledao muškaraca koji uvijek rade tu grešku.

Istini za volju, osjetljivi kreten bi i dalje polučio veći uspjeh nego tipični Beta koji prvo pokušava biti prijatelj, boji se poštuje li dovoljno njene granice ili je zaglavljen u Nostradamusu, no u kontrastu s bezbrižnim kretenom jasno je tko je kralj. Bezbrižni kreten je gotovo sigurno ne samo održao interakciju na životu, već je i za nekoliko minuta dobio drugu priliku da odvede tu curu nekamo.

U najgorem slučaju, povukao se sa svojim mentalnim stanjem netaknutim, zabavljen samim sobom i spreman za drugi upad. Uz to će i vjerojatno dulje živjeti, jer je izbjegao nepotreban stres, a svi znamo da stres ubija. Da netko ne bi dobio pogrešnu ideju, ovdje se ne radi o nekakvom potiskivanju bijesa ili osjećaja odbijanja općenito. To bi neminovno s vremenom dovelo do eksplozije. Ovaj pristup bi se prije mogao opisati kao sklad u kojemu ti negativni osjećaji elegantno prolaze kroz um i tijelo i izlaze bez traga, slično vještini tai chi ili načinu na koji je Nikola Tesla svojim tijelom povezivao lampe s izvorom električne energije.

Naravno, žene bi jednako graknule i na jednog i na drugog kao na "kretena". Već smo naučili da se na to ne treba obazirati, već samo pratiti što žene rade. No da se vratimo bezbrižnom gospodinu, on jednostavno ima "ono nešto", zar ne? To je zato što svakim dijelom svoga bića komunicira jednu jednostavnu činjenicu:



p.s. čak i ako se želiš igrati dobrog dečka tako što ćeš shvaćati žene ozbiljno i ne objektivizirati ih, imati ovakvu neovisnost o ishodu je svejedno jednako i korisno i efikasno.

Oznake: kreten, kretenska igra, igra, interna igra, rana igra, upad, upadi, umijeće igre, tjedan kretenske igre


- 19:14 - Komentari (16) - Isprintaj - #

utorak, 20.08.2013.

Cure koje vole kretene 7: Cijena engleskog trona

Današnje izdanje našeg omiljenog serijala vodi nas u Englesku 16.-og stoljeća, gdje je mlada ljepotica po imenu Anne Boleyn postala ženom i kraljicom kralja Henrya VIII-og.


Kralj Henry VIII i Anne Boleyn (prikazani u seriji "The Tudors")

Kralj Henry VIII poznat je po nekoliko stvari, najvažnija od kojih je odvajanje Anglikanske crkve od Katoličke i potpuni raskid veza s papom u Rimu. Njegova vladavina ostala je zapamćena kao doba ekstravagancije i okrutnosti. Iako je kralj Henry bio vrlo obrazovan i smatrao se humanistom, vladao je impulzivno i apsolutistički. To je zauvijek pokvarilo dojam koji je mogao ostaviti na povijest kao inače sposoban i odlučan vladar.

U doba kada počinje naša priča, Kralj Henry imao je problema s naslijeđem. Sa svojom ženom, Catherine od Aragona, imao je samo jednu kćer. Ostalih pet trudnoća završilo je ili spontanim pobačajem ili djecom koja su živjela od nekoliko sati od dva mjeseca poslije poroda. Iako bi bilo legalno da njegova kćer naslijedi prijestolje, Henry se bojao te mogućnosti jer je to u povijesti već jednom izazvalo dugi građanski rat koji je razorio Englesku.

Iako je Catherine po svim povijesnim izvorima bila idealna žena - opisana kao "jedna od najljepših na svijetu", "izvan svake konkurencije u svojoj mladosti", vjerna, obrazovana, skromna i iznimno popularna u javnosti - to sve nije bilo dovoljno da zadrži kraljevu naklonost. Nije jasno je li njegovo nezadovoljstvo kraljicom Catherine bilo inicirano manjkom živog muškog potomka ili njenom starošću i prolaskom ljepote (Catherine je bila 5 godina starija od njega). Bilo kako bilo, njegov Coolidgeov efekt bio je bezobzirno probuđen i eskalirao je iz stalnog varanja, nečega što je radio već dvadesetak godina, u trošenje svog 100%-nog napora u stjecanje razvoda i udaljavanja od sebe Catherine i njihove kćeri Mary. To je dovelo do njegovog prvo suptilnog i zatim otvorenog sukoba s Katoličkom crkvom koji je nakon višegodišnjeg natezanja rezultirao osamostaljenjem Anglikanske crkve.


Kraljica Catherine od Aragona, prva žena Henrya VIII-og

Negdje u to doba, mlada (10 godina mlađa od kralja) ljepotica Anne Boleyn, prateći uspon svog oca Thomasa, došla je na dvor kao jedna od kraljičinih pratilja. Nije dugo trajalo dok se kralj nije beznadno zaljubio u nju, no Anne ga je isprva odbila i napustila dvor, izražavajući mu naklonost ali ne želeći biti samo njegova ljubavnica (nekoliko godina prije je kralj već "potrošio" njenu sestru koja bila na glasu kao laka). Moguće je da je ovo posebno napalilo Henrya jer kao kralj nije bio naviknut na odbijanje, što je jedan od rijetkih primjera uspješne ženske igre. Poslije toga, kada je kralj izrazio želju da se razvede od Catherine i oženi njom, pristala je i vratila se na dvor. Proces razvoda je trajao preko pet godina. U međuvremenu je boravila s kraljem u javnosti i provodila vrijeme s njim, iako mu se i dalje nije dala skoro sve do braka. Njen utjecaj na dvoru, iako neslužben, bio je znatno veći od Catherininog: ambasadori su znali da im niti jedan prijedlog neće proći ako ne budu u dobrim odnosima s njom, dok je Catherine čamila zatvorena prvo u svoje odaje, a zatim u odvojenu tvrđavu u udaljenom dijelu Engleske kamo ju je Henry prognao i oduzeo joj sve naslove.

Iako je kraljica Catherine otvoreno mrzila Anne, u svojoj nemilosti nije joj mogla učiniti ništa osim prijetiti joj. Jednom prilikom, dok je Anne još bila njena pratilja i nije uživala toliki status na dvoru, kraljica je uočila da Anne nosi skupu ogrlicu i prozvala je:

Catherine: Ta ogrlica, tko ti ju je dao? Odgovori mi.
Anne Boleyn: Njegovo veličanstvo.
Catherine: Baš si skupa.... skupa kurvetina!
Anne Boleyn: Nisam kurva... vaša visosti. Volim njegovo veličanstvo. I vjerujem da i on mene voli.
Catherine: On je samo zaslijepljen tobom, kao što su muškarci često zaslijepljeni novim igračkama. Ubrzo će vidjeti što si ti zapravo. I umorit će se od tebe... isto kao i od svih ostalih!

Ove riječi bile su više proročanske nego što je Anne mogla naslutjeti.

S kraljevim prisvajanjem vlasti nad Anglikanskom crkvom i raskidom s Rimom, razvod je postao trivijalna stvar; Anne Boleyn udala se za Henrya 1533. i time postala druga kraljica Engleske. Njihov život je isprva bio idiličan i Anne je rodila kćer, Elizabeth. Iako se moglo pretpostaviti da su i dvor i Henry razočarani izostankom sina, sam Henry ju je uvjerio da je to u redu. Naposljetku, oboje su bili mladi i imat će još djece. No vrlo brzo ju je počeo varati sa svim mogućim pratiljama i služavkama, isto kao što je radio i s Catherine. Ovaj put ni manjak djece ni starost nisu mogli biti izgovor. Jednostavno rečeno, kada je muškarac istodobno i svjetski napaljen i najmoćnija osoba na svijetu, neminovno je da će to iskoristiti za utapanje u moru drugih žena.

Anne je isprva prigovarala, ali kao i Catherine znala je da je takvo ponašanje očekivano od kralja. Još bolje od Catherine koja je samo ignorirala mnogobrojne ljubavnice, otišla je korak dalje i dala mu svoju pratilju i rodicu Madge na raspolaganje. Njena logika je bila: ako Henry već mora varati, u redu, ali neka to čini s osobom koja je neće zeznuti ili imati ambicija postati kraljicom kao što ih je ona imala. Ovaj pristup je u mnogo čemu sličan primjeru Monice Belucci, koja je prihvatila da s 50 godina može biti ne znam kako lijepa, ali da će njen Alfa i dalje varati, pa je bolje da prihvati biti u haremu dok god je glavna u haremu. Ovaj odabir - prešutno dijeljenje komadića Alfe s drugima - je uz serijsku monogamiju glavna značajka ženske seksualnosti. I kako se seksualno tržište, pod utjecajem promjene ženskih preferencija, degradira i postaje sve sličnije prehistorijskom obliku, toga ćemo viđati sve više - i to ne samo kod kraljevskih obitelji.


"Znati da će tvoj muškarac uvijek biti tu za tebe važnije je od seksualne vjernosti. Bilo bi bizarno tražiti vjernost od njega ako se nismo vidjeli dva mjeseca. Ne možeš ga pitati što je radio. Pristojnije je i realnije prihvatiti da će biti s tobom kada se vidite. Ne bih ovo nazvala diskrecijom, već elegancijom."
- Monica Bellucci, ožujak 2010.


Drugi problem kraljice Anne bila je njena vatrena i argumentirana narav. Kao ljubavnicu, to ju je činilo mističnom i privlačnom. Kao ženu, to ju je često dovodilo u sukob s Henryem. Za razliku od prošlih zgoda kada je još bio tjelesno zaljubljen u nju i uvijek bi se trudio udovoljiti joj u svim razumnim zahtjevima, sada mu je postalo svejedno i njene molbe su najčešće završavale ignoriranjem. Njena seksualna privlačnost kao snaga doživjela je fatalan udarac kada je kod druge trudnoće doživjela spontani pobačaj.

Između stalnih svađa, razornog djelovanja Coolidgeovog efekta, i ponavljanja Catherininog problema, Anne je spala na tužnu razinu da je morala doslovno moliti Henrya da dođe u krevet s njom. Ipak, kada ga je uspjela nagovoriti, ponovno je zatrudnjela - ovaj put bila je uvjerena da se radi o sinu - i stvari su se privremeno popravile. Svejedno, kralj je nastavio očijukati s ljubavnicama gdje god bi ih našao. Ovaj put je počeo provoditi mnogo vremena s kćeri njegovog prijatelja, lijepom mladom djevojkom 20 godina mlađom od njega po imenu Jane Seymour. Njena prisutnost, pogotovo kada ju je doveo na dvor kao nekada Anne, užasno je živcirala kraljicu. Jedan put je ošamarila Jane nakon što ju je našla kako zamišljeno gleda u privjesak s Henryevom slikom, i prozvala je kurvetinom. Svejedno, budući da je znala koliko je njena trudnoća važna, Anne se potrudila ostati izvan svega toga i izolirati se od svijeta što je više mogla kako bi smanjila stres.

Negdje tijekom četvrtog mjeseca Annine trudnoće, Henry je išao na viteški turnir gdje je, kao i inače, sudjelovao u borbama. Ovaj put je tijekom jednog sučeljavanja nesretno pogođen u glavu i bačen s konja. Kraljici su donijeli vijest da je kralj u nesvijesti i da ne znaju hoće li se probuditi. Bez kralja, i ona i njena obitelj, vrlo nepopularni u javnosti, bili bi osuđeni na propast. To je za nju bio strašan udarac, no ono što je dovršilo Annin pad nije bio stres od ozljede njenog muža, već nešto drugo. Čim se osvijestio i oporavio dovoljno za šetnju po dvoru, kralj je otišao zahvaliti se Jane Seymour, vjerujući da su ga je njeni dar i molitve spasili od smrti u borbi. Njegova zahvalnost nije bila samo platonska, naravno, i ubrzo se našao u zagrljaju s njom, mazeći je i uživajući u ponovnom stanju zaljubljenosti. I baš je u tom trenutku naišla Anne.


Pronašavši ih takve, Anne je izgubila kontrolu nad sobom i počela vikati i plakati. To je bio konačni okidač potreban za izazivanje spontanog pobačaja i počela je krvariti. Pregled već prilično razvijenog ploda pokazao je da je dijete bilo muško. Kako je poslije rekao netko na dvoru, "pobacila je svog spasitelja".

Opsjednut Jane Seymour i sada potpuno ohlađen od "žene koja mu isto ne može dati sina", Henry je izjavio da je i njegov drugi brak produkt vještičarenja, prijevare i tko zna čega sve ne, te da će uzeti drugu ženu. Kako ovaj put nije bio ograničen Katoličkom crkvom, riješiti se Anne bilo je vrlo jednostavno i pristupio je tome s hladnom odlučnošću. Zadužio je svog kancelara da pronađe dokaze da ga je ova varala, a on je mučio velik broj osumnjičenika sve dok neki u mukama nisu priznali da su spavali s kraljicom i da je varala kralja s barem stotinu muškaraca u te tri godine.


I tako je završila Anne Boleyn.

Anne Boleyn razlikuje se od većina žena opisanih u ovom serijalu. Dok je prvih šest slučajeva gotovo premoćno bilo privučeno upravo kretenizmu i brutalnosti zbog njih samih, nju je to odbijalo. Ipak, njena želja za Alfom bila je dovoljno jaka da nadvlada bilo kakav oprez i zaslijepi je tako da ne vidi potencijalno grozne posljedice. Iako mi je strašno žao načina na koji je završila, Anne svejedno predstavlja vrijedan primjer bezumne trke za super-Alfom nauštrb svega ostalog, i pouku da ljepota, vjernost, mladost i čednost ničemu ne služe ako ih pokloniš kretenu.

Kao što joj je kraljica Catherine rekla, bilo je neminovno da će je se Henry riješiti jednako bezobzirno kao i nje čim ga prestane zabavljati. No kao što se danas sve češće događa, žene često fantaziraju da su iznad bioloških zakona i da će se onaj napaljeni, moćni muškarac vezati baš za njih. Jer eto, ovaj put je drukčije.

Oznake: povijest, prag dominacije, cure koje vole kretene, Engleska, film, varanje, alfa, kreten


- 15:20 - Komentari (32) - Isprintaj - #

petak, 03.08.2012.

Tipične karakteristike "dobrog" i "lošeg" dečka

U zadnje vrijeme, čini mi se, dolazi do česte konfuzije o tome što predstavlja dobrog dečka, iliti prosječnog Beta skrbitelja o kojem govorim, u odnosu na lošeg dečka, ilitiga Alfa igrača. Mnogima nije jasno ne samo zašto bi žene trebale odabirati / odabiru jedne ili druge, već ni koja su njihova osnovna karakterna obilježja. No došao je i taj dan...


Kako ovo ne bi bila lakrdija u crno-bijelom izdanju, nisam htio učiniti ni dobrog dečka previše dobrim ili patetičnim, niti lošeg dečka previše lošim ili okrutnim, ili ga nagnuti izrazito kretenskoj igri. Dapače, i jedan i drugi bi se mogli predstaviti kao suprotni dio širokog spektra "samopouzdanog neutralnog dečka". Isto tako, imajte na umu da je rijedak muškarac koji će učiniti baš svaku od ove dvadeset i jedne točke iz istog stupa tablice, ali ako se drži jedne strane više od, recimo, 66%, to je dovoljno za pouzdanu ocjenu kamo spada.

Iznimke, ako postoje, se ne odnose na ovu tablicu. Recimo, mnogi loši (najgori!) dečki će sipati komplimente ženama, ili davati im slatke darove i sve ostalo, ali samo zato što im to omogućava njihov Alfa status koji dolazi iz bogatstva, slave kao ženskar ili celebrity ili oboje, ekstremno dobrog izgleda na razini modela i sl. No mislim da to svi lako možemo prepoznati.

Za čitatelje koje zanima daljnja analiza tih situacija, evo ključa:

1BETA, 1ALFA
2ALFABETA
3ALFA
5BETA
6BETA, 6ALFA
7ALFA
89ALFABETA
10ALFA
11ALFABETA
12ALFA
13BETA
14ALFABETA
15BETA
16ALFABETA
17ALFA
19ALFA
20ALFA
21ALFABETA


A sad na posao.

Oznake: dobar dečko, loš dečko, kreten, alfa, beta, igra, odabir partnera


- 22:30 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu