Opis bloga

Kratka priča, poezija

Upozorenje



Tekstovi i slikovni materijal (ukoliko drugačije nije navedeno!) hucovo su vlasništvo i kao takvi zasićeni su copyrightom


 photo nocni_poslovi_zps5z0jpb36.jpg

Čitatelji o blogu

Kak ti pišeš, jebote te led! Ne prostačim, ali sad moram još. Kak ti pišeš, do u tri pičke uske, do u pet žena oko sedam sati do deset dana. Dosadno je. Jest.
- Livia Less Nata

Tvoji su postovi dobri, i više od toga, no ova tvoja desna rubrika Čitatelji o blogu pobija i poništava baš sve što pišeš. Kad bi to bio neki dekonstrukcijski performans, to bi bilo okej, no nekako mislim da nije; siguran sam, nažalost, da nije.
- Mariano Aureliano

Literalno nisam dorasla dostojnom opisu tvoje poezije i proze. Poput djeteta koje drugi put vidi čokoladu ( a okus prvog puta mu je ostao u najboljem sjećanju) gutala sam do sitnih sati slova koja si prosuo ovim prostorom. Izazivaš emocije. Smijala sam se, čudila a i osjetila trnce strasti i uzbuđenja. Nema ravnodušnosti. Oduševljena sam i nježno ću printati. Mnoge korice na policama knjižnica ostale su zavidne i crveneći se zaklopile se po stranicama. Majstorski. Nadam se ukoričenju u tvrde. Ovaj stil to zaslužuje.(jeka 17.06.2018. 08:46)
- jeka

Podsjetio si me na Miloša, jednako kao i njega, tebe ne treba pokušati razumjeti, treba te samo čitati. Svako tvoje djelo je malo čudo pisanja, uvijek me uznemiri, natjera da zadrhtim, da se čudim, da mi zastaje dah Stvarno volim tvoje pisanje
- Lisbeth

Nakon ovoga bi sjeo đojnt. Jemepas ako ne bi. Fuf.
- Alžbeta Bathory

di si huc, kralju asocijalnih blogera. nije ti neki masterpis, ali i dalje kulja taj opojni vonj undergrounda!
- blogdogg

Izvanserijski pjesnik, prozaik, slikar, pamfletistički cinik, erudit, što još da dodam da bih opisao tvoj blistavi blog u zapećku blogosvemira?!
- svenadamevin

sjajno. razigrano, s onu stranu iščekivanja. čišćenje od dosadnih unutrašnjih nametnika. prozračno i bistro. pridobio si mi jutro. živio!
- predvorje tišine

u jeboteee! jes da je bolesno, ali je napisano odlično! Odlično!
- lisbeth

Mozak ti je ko ventilator :)
- samotvoja

Kad narastem i ja ću jednom naučiti ovako pisati, i crtati, i slat ću svoje radove na natječaje...i svašta...
I otići ću jednom i na to more...
- v

samo ti roštaj! :)
- danijela1

čuvaj pomno te trenutke, ti dragocjeni čovječe.
- modestiblejz

zastrašujuća slika!
- jelenaslak

huc, rodi mi dijete
- bolesna u mozak

idealan za perverzni režanj mog kaotičnog mozga - danijela1

Zajebantski i nadrealno jezivo. Ti si stvarno dobar. Kako da te ja ne znam?
- swenadamevin

vidiš, Sven, ima jedan koji po zajebima podšivenim bešćutnom, neljudskom zlobom šije ne samo mene, nego i tebe ;)
- pero u šaci

...dok ti napišeš novu bljuc-huc priču i sve lijepo posereš, adimasto
- danijela1

jednom sam na nekom blogu o samopomoći pročitala tvoj komentar: "Dajmo im da drkaju!"
- Danica Cvorovic

Ovo je trunku... disturbed
- Igness

jeftini pamfleti uvijek govore o autoru. nikada o temi o kojoj pišu.
- bocacciozg

odličan tekst, koji funkcionira na više razina, čestitke! još bolje ilustracije-prigodne,kičaste i divno razotkrivaju suštinu 'mrtve, da ubijenija ne može bit' prirode.
- Wall

...ne gine ti novinarska karijera... imaš smisao za razvijanje radnje i fenomenalan izričaj... ...ali...?? ...tko kaže da ti nisi već novinar... pozdrav i osmijeh ti ostavljam... :)
- Palomina

Huc, u čemu je problem?
- Nemanja

čim sam pročitala prve dvije rečenice svidjelo mi se. ali kada sam došla do kraja jedini komentar koji ti mogu ostaviti je: jebeno. prejebeno.
- beatrice

huc, podsjećaš me na polumrtvog žohara koji još miče nožicama
- gardo

e jbga, čitam i mislim, ti to o meni, a ono samo krleža xD
- NF

kad ćeš napisat priču o benzinskim postajama i o noći?
- marchelina

Stepenicama tvog razmišljanja obični plebejac se nije u stanju penjati!
- Danica Cvorovic

doooobro...čak i lijepo. mekano. neobično za huca.
- Marchelina

wow. kao iskrcavanje na normandiju.
- Marchelina

Kontakt:

meister.huc@gmail.com

31.05.2023., srijeda

KUĆA SAMOUBOJICE



Cezanne ima tu sliku: Kuća samoubojice...

... sjedio sam pod trijemom i gledao njegovu kuću. Svi su prozori bili širom rastvoreni, kao i crna garažna vrata. Ta kuća na okuci, ta bijela dvokatnica s visokim krovom koju je gradio svojim novcem i svojim rukama bila je njegovo pribježište, sklonište, utočište od čitavog svijeta, a naročito od glupe žene i još glupljih sinova. Tu se vikendima opuštao kao čovjek, uz vino, uz autogeno zavarivanje svojih „igračkica“, uz ribičiju na obližnjoj rijeci kamo bi odlazio ranim jutrom ili u predvečerje. Tu je, napokon u penziji, podigao košnice i počeo da gaji pčele. Jako je volio te svoje pčelice...
Gledao sam njegovu kuću i iznenada bio prožet zloslutnim osjećajem. Prvo su nadošle riječi: kuća samoubojice, a potom je uslijedila i Cezannova slika.
Ustao sam i krenuo do njega.
Našao sam ga kako visi u garaži. Još se ljuljao. Podigao sam metalne ljestve s tla, uspeo se, primio ga oko struka, nasadio na sebe i počeo da režem brodsko uže nožem iz futrole…
Pažljivo sam ga spustio na tlo. Bilo je kasno. Svejedno sam pristupio postupku oživljavanja...

Nedugo nakon pogreba došli su radnici u plavim mandurama; potukli su visoke čemprese pred kućom, potrovali pčele, srušili košnice, pokrpali žbuku i obojili je u slatkastu roza boju... Kuća je potom stavljena u Oglasnik i brzo prodana. Nasljednici su za nju dobili i više no što vrijedi. Malo boje čini čuda! S novim vlasnicima rijetko izmijenim koju riječ.

Na sprovodu je gđa K. za muževu smrt okrivila pčele.
Učinilo mi se da sam nešto krivo čuo ili shvatio.
Kako to mislite, upitao sam je.
One su ga svojim zujanjem nagovorile da to učini, odvratila je ljutito.
Zar tako?
Da-da, proklete pčele!

… sjedio sam pod trijemom i gledao njegovu kuću. Naišao je Joža. Obavijestio me je da se gđa K. danas – 30 godina kasnije - nalazi u elitnom domu za stare i nemoćne. Devedeset pet joj je godina i odlično se drži. Svaki dan pojede češanj bijelog luka s malo maslinova ulja i ispije barem čašu crnog vina. Nadživjet će nas, zaključio je Joža na odlasku.
Uistinu, korov je gotovo pa neiskorjenjiv, rekoh
kao i žohari kao i
štakori
kao i gospođa K.

i njeni sinovi.

- 12:30 - Vox popljuvi (1) - Printaj me nježno - #

26.05.2023., petak

LOŠ DAN



Nikola je natakao Mirnu na kurac i kresao je baš žestoko akrobatski, s nogu.
On ogromna lička momčina, a ona upola manja, uskih bokova, male guzice i malih sisa. Dok ju je tucao gledao je kako to čini u ogledalu garderobnog ormara.
Kao da jebem dijete, proletjelo mu je glavom.
Ali srećom Nikolin kurac nije bio proporcionalan njegovoj visini i Mirna je izvijajući se poput zmijice zbilja uživala na tom kratkom, debeljuškastom spolovilu. Polako ali sigurno kročila je ka vrhuncu.
A onda je Nikola svršio. Svršio je obilato kao bik, ostavivši je na pola puta. Otkvačio je Mirnu s rampe i iz nje se izlio po parketu.
U tom trenutku u sobu je ušao Luki. Taj ušljivi pas sam je naučio da otvara vrata. Luki je nonšalantno dotapkao do njih, onjušio sjeme na podu i počeo da ga licka. Nikola ga je opandrčio nogom.
Što to radiš ti glupi kučkin sine, zagalamio je.
Pas je odskočio u stranu i zarežao.
Hej majmune ne tuci mi psa, vrisnula je Mirna.
Tvoj jebeni pas upravo jede MOJU spremu!
Pa ŠTA? nastavila je Mirna da diže tenzije u visokom tonu.
Pa ŠTA, izbečio je oči Nikola u nevjerici.
Da, pa ŠTA?
O, itekako je ŠTA! Moja sprema nije za pseći želudac, jebemu.
Dramiš Niki, dramiš. To su samo proteini!
Nisu to proteini, to je pola čovjeka vrlo kvalitetnih gena!
Ako Luki želi jesti neka jede, reče Mirna mirno.
Nikoli se smrkne pred očima.
Isuse, čuješ li ti sebe što govoriš?
Da, neka jede, odlučno će Mirna.
E, pa neće moći, zaškrguta Nikola i brzim pokretom dohvati majicu sa stolca, baci je na pod i obriše sekret.
Mirna je bijesno gledala što čini. Iz nje samo što nije propištalo.
Ako želi jesti, jesti će, izjavila je prkosno.
Stropoštala se na tlo i raširila noge.
Dođi Luki, dođi! zazvala je psa.
Luki se oprezno približio.
Tu- tu, upućivala je Mirna psa kažiprstom.
A onda je Luki napokon nanjušio što treba da čini: zabio je njušku u Mirnino međunožje i počeo da ruje kao pravi nabrijani ptičar. Tamanio je posljednje Nikoline sprematozoide.
Nikola nije mogao da vjeruje što se događa.
Ti luđakinjo, ti prokleta luđakinjo, u muci je procvilio.
Mozak mu je uskipio. Sljepoočnice su tukle, lupale, udarale…
Ubit ću ih…
Zastravljen tim porivom, brže-bolje poče da se sprema, da navlači traperice na golo tijelo, posve zaboravivši na gaće što su stajale na kredencu. Na odlasku zgrabi majicu s poda i krene škripavim drvenim stepeništem. Silazeći čuo je Mirnu kako izazivački viče:
O DA! SAMO TI PAPAJ MALI MOJ!


Nikola priđe šanku i naruči piće. Krupni brkati pipničar nije bio iznenađen njegovom golim torzom. U svojoj dugogodišnjoj karijeri točioničara alkohola nagledao se isuviše poremećenih stvari da bi ga ovakve sitnice uznemiravale.
Svejedno, Nikola je imao potrebu da se opravda.
Smočio sam majicu, reče.
Aha, odvrati pipničar.
Da ti kažem kako, ne bi mi vjerovao…
Kako god ti kažeš šefe.
Pipničari krpom tresne muhu pa obriše šank.
Nikola strusi pivo naiskap. I pola drugog. Malopređašnja scena još mu je odzvanjala u glavi.
Da skrene misli dograbi novine sa šanka.



Nikola potom zađe na područje Crne kronike.

PRESUDA ZA JEDAN OD NAJGNUSNIJIH SLUČAJEVA !!!

Mladen T., zaposlenik Europskog parlamenta dobio je godinu dana za silovanje svojih pasa. Optužen je zbog razmjene zoofilskih materijala na mreži, pisalo je u podnaslovu.

Čitao je brzo, napreskokce, u nevjerici:

........................................ ... u pretresu stana policija je pronašla dva potpuno dezorijentirana i ispaćena psa pasmine Rhodesian ridgeback, od kojih je ženka Josephina III imala stidnicu prepunu rana…
......................................................................................... mnogobrojne prljave razgovore na hrvatskom i engleskom vodio je šaljući fotografije pasa u seksualnom odnosu s nepoznatim muškarcima…
............................................................... s ciljem zadovoljavanja polnog nagona Mladen T. seksualno je općio sa svojom kujom Josephinom III kojoj je uskraćivao vodu i hranu…
............ želio je postići da ženka prihvati tjelesno maltretiranje bez da se brani. Prema mišljenju vještaka, ona je morala birati između bolnih povreda i moguće smrti od dehidracije i gladi…
............................................ Mladen T. je remetinečkom istražnom zatvoru proveo tek dva tjedna.

Nikola ponovo osjeti kako mu mozak vrije. Sljepoočnice su tukle, lupale, udarale. U lubanji, ovog puta, nešto puče.
Otisne se od šanka i usmjeri natrag ka Mirninoj kući.
Pozvoni na vrata.
Mirna otvori. – Ti prokleti kurvin sine, gubitniče, bolidu, kre - - -
Zaboravio sam gaće, presječe on salvu uvreda i tresne je pivskom bocom po glavi. Jednom, dvaput, triput.. deseti put…
Na međukatu se pojavi Luki. Instinktivno osjeti da nešto nije u redu i dade se u bijeg. No Nikola je bio brži, sustigao ga je u dvorištu i umlatio bocom, također.

Na sudu se Nikola branio šutnjom. Na pitanje zašto je počinio taj jeziv zločin kratko je odgovorio:
- Bio je naprosto loš dan…



- 12:21 - Vox popljuvi (8) - Printaj me nježno - #

24.05.2023., srijeda

NIJESAM TAJ, DUŠO



Pođi s moga prozora
brzinom što po volji nek' ti je
Ja nijesam onaj kojeg tražiš, divojko
Ja nijesam to što trebaš ti

Kažeš, tražiš nekoga
Što za slabost uopće ne zna
Da štiti i da brani te
Bila ti u pravu ili ne
Nekoga da otvori baš vrata sva

Al, to nijesam ja, djevojče
Ne, ne, ne, to nijesam ja divojko
Nijesam ja što tražiš ti

Pođi lahko s ivice, divojko
Pođi lahko na to čvrsto tlo
Nijesam onaj kojeg želiš, divojko
Razočaranje samo nosim ja

Kažeš, tražiš nekoga
Što obećat ljubav vječnu zna
Tko zarad tebe spremno oči zatvara
Tko zarad tebe srce svoje zakračunjava
Tko spremno mre za te i još mnogo šta

Al, to nijesam ja, djevojko
Ne ne, ne, to nijesam ja divojko
Nijesam ja što tražiš ti

Pođi natrag da topiš se u noći
Iznutra od kamena građeno je sve
I traga životu tu nema
Pa svejedno nijesam ovdje sam

Kažeš, tražiš nekoga
Da te osovi svaki put kada padneš ti
Da cvijeće vječno donosi
I dojuri na svaki poziv tvoj
Ljubavnik mio za život cio, eto, samo to

Al, ne, djevojče
Ne ne i ne, to nijesam ja divojko
Nijesam ja što tražiš ti


prepijev: Johnny Huc

- 13:28 - Vox popljuvi (6) - Printaj me nježno - #

16.05.2023., utorak

Once upon a time in Zagabria



Prijatelju,
prošlo je 30 godina od tvoje pogibije.
Sinoć si mi prvi puta došao u san.
Jedva sam te prepoznao!
I ti ostari poput nas zemnika.

Na sebi si nosio smeđi demode kaput Ivana Krstitelja
i nisi se više bavio slikarstvom, umjetnošću.
Postao si poduzetnik.
Imao si dvanaestak zaposlenih podsobom
bravarija, metalski radovi
takovo što…

Pozvao sam te na piće u obližnju birtiju.
Provukli smo se kroz zaraslu bašču
i sjeli za prljav stol.
Uzbuđeno sam evocirao prošla vremena
no ti si bio nezainteresiran, odalečen.
Činilo se da se smrtno dosađuješ.
A onda si ustao s izgovorom da
moraš na važan poslovni sastanak.

Otišao si.
Naručio sam iduće pivo.
Nismo ugovorili novi susret.
Izmijenili brojeve.

Kako bilo, uvijek ću se s radošću prisjećati
one zime, kada smo nakon studije ženskog tijela
u zaparenoj akt sali što je vonjala na tragediju cvijeća
još satima stajali u snijegom zatrpanoj ulici.

Hladnoća je prodirala kroz tanke potplate
stopala su mrzla, prsti modrili
dah se ledio
a mi smo govorili
o crtežu, slikarstvu
i oči su nam sjale luđačkim sjajem
kao da ne postoji ništa osim tog trenutka
i te svete
.......... presvijetle
...................... umjetnosti

- 09:00 - Vox popljuvi (3) - Printaj me nježno - #

11.05.2023., četvrtak

MAJ



jaše me maj
pa ja jašem maju
jašem je gdje god stignem
samo mignem
i ona spremno skida gaće
samo teraj - teraj jače
skida gaće
na faksu, u šumarku, atelijeru
u maju maja lako zaboravlja
svoju vjeru

jaše me maj
pa ja jašem drugaricu zrinku i susedu vinku
prijateljicu ivanu i mašu na salašu
unda dašu dok zurim u flašu
arijanu, feliciju i željku
u inat njenom mužu veljku

jaše me maj
..........-ihajjjjjjjjjjjjjjjjjj!
..............................slušaj samo topot taj!

taj galop, grabež kroz ponjave cvjetne
potoke i rijeke proljetne
udoline plodne, oranice blagorodne
kroz šume mračne, usjeke vlažne
preko planina, curi slina
brže brže, ona rže
propinje se, njišti
trza se meso, trzaju se živci
kroz golet užarenu, kroz vrlet moćnu
i kroz našu mladost sočnu, strasnu
svijet nam je na dlanu

ali avaj, davni dani, davna sreća
ostalo je čovjeku tek da se prisjeća
bijede usne, bolni sati
tko će unatrag da vrijeme vrati?
život kao da je stao
bogami nekoć je bolje sjao
daleko je cvjetni maj
zvono zvoni, piši – kraj!
…………………………...
nikad više djeva takovih
nikad više konjanika tog!


Offenbach - Infernal Galop

- 11:49 - Vox popljuvi (7) - Printaj me nježno - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>