Opis bloga

Kratka priča, poezija

Upozorenje



Tekstovi i slikovni materijal (ukoliko drugačije nije navedeno!) hucovo su vlasništvo i kao takvi zasićeni su copyrightom


 photo nocni_poslovi_zps5z0jpb36.jpg

Čitatelji o blogu

Kak ti pišeš, jebote te led! Ne prostačim, ali sad moram još. Kak ti pišeš, do u tri pičke uske, do u pet žena oko sedam sati do deset dana. Dosadno je. Jest.
- Livia Less Nata

Tvoji su postovi dobri, i više od toga, no ova tvoja desna rubrika Čitatelji o blogu pobija i poništava baš sve što pišeš. Kad bi to bio neki dekonstrukcijski performans, to bi bilo okej, no nekako mislim da nije; siguran sam, nažalost, da nije.
- Mariano Aureliano

Literalno nisam dorasla dostojnom opisu tvoje poezije i proze. Poput djeteta koje drugi put vidi čokoladu ( a okus prvog puta mu je ostao u najboljem sjećanju) gutala sam do sitnih sati slova koja si prosuo ovim prostorom. Izazivaš emocije. Smijala sam se, čudila a i osjetila trnce strasti i uzbuđenja. Nema ravnodušnosti. Oduševljena sam i nježno ću printati. Mnoge korice na policama knjižnica ostale su zavidne i crveneći se zaklopile se po stranicama. Majstorski. Nadam se ukoričenju u tvrde. Ovaj stil to zaslužuje.(jeka 17.06.2018. 08:46)
- jeka

Podsjetio si me na Miloša, jednako kao i njega, tebe ne treba pokušati razumjeti, treba te samo čitati. Svako tvoje djelo je malo čudo pisanja, uvijek me uznemiri, natjera da zadrhtim, da se čudim, da mi zastaje dah Stvarno volim tvoje pisanje
- Lisbeth

Nakon ovoga bi sjeo đojnt. Jemepas ako ne bi. Fuf.
- Alžbeta Bathory

di si huc, kralju asocijalnih blogera. nije ti neki masterpis, ali i dalje kulja taj opojni vonj undergrounda!
- blogdogg

Izvanserijski pjesnik, prozaik, slikar, pamfletistički cinik, erudit, što još da dodam da bih opisao tvoj blistavi blog u zapećku blogosvemira?!
- svenadamevin

sjajno. razigrano, s onu stranu iščekivanja. čišćenje od dosadnih unutrašnjih nametnika. prozračno i bistro. pridobio si mi jutro. živio!
- predvorje tišine

u jeboteee! jes da je bolesno, ali je napisano odlično! Odlično!
- lisbeth

Mozak ti je ko ventilator :)
- samotvoja

Kad narastem i ja ću jednom naučiti ovako pisati, i crtati, i slat ću svoje radove na natječaje...i svašta...
I otići ću jednom i na to more...
- v

samo ti roštaj! :)
- danijela1

čuvaj pomno te trenutke, ti dragocjeni čovječe.
- modestiblejz

zastrašujuća slika!
- jelenaslak

huc, rodi mi dijete
- bolesna u mozak

idealan za perverzni režanj mog kaotičnog mozga - danijela1

Zajebantski i nadrealno jezivo. Ti si stvarno dobar. Kako da te ja ne znam?
- swenadamevin

vidiš, Sven, ima jedan koji po zajebima podšivenim bešćutnom, neljudskom zlobom šije ne samo mene, nego i tebe ;)
- pero u šaci

...dok ti napišeš novu bljuc-huc priču i sve lijepo posereš, adimasto
- danijela1

jednom sam na nekom blogu o samopomoći pročitala tvoj komentar: "Dajmo im da drkaju!"
- Danica Cvorovic

Ovo je trunku... disturbed
- Igness

jeftini pamfleti uvijek govore o autoru. nikada o temi o kojoj pišu.
- bocacciozg

odličan tekst, koji funkcionira na više razina, čestitke! još bolje ilustracije-prigodne,kičaste i divno razotkrivaju suštinu 'mrtve, da ubijenija ne može bit' prirode.
- Wall

...ne gine ti novinarska karijera... imaš smisao za razvijanje radnje i fenomenalan izričaj... ...ali...?? ...tko kaže da ti nisi već novinar... pozdrav i osmijeh ti ostavljam... :)
- Palomina

Huc, u čemu je problem?
- Nemanja

čim sam pročitala prve dvije rečenice svidjelo mi se. ali kada sam došla do kraja jedini komentar koji ti mogu ostaviti je: jebeno. prejebeno.
- beatrice

huc, podsjećaš me na polumrtvog žohara koji još miče nožicama
- gardo

e jbga, čitam i mislim, ti to o meni, a ono samo krleža xD
- NF

kad ćeš napisat priču o benzinskim postajama i o noći?
- marchelina

Stepenicama tvog razmišljanja obični plebejac se nije u stanju penjati!
- Danica Cvorovic

doooobro...čak i lijepo. mekano. neobično za huca.
- Marchelina

wow. kao iskrcavanje na normandiju.
- Marchelina

Kontakt:

meister.huc@gmail.com

27.12.2019., petak

In nomine padre dancing

Utjerivač dugova u F duru

Prebio ga je na mrtvo ime
izšaketao naštancao zašvasao polomio…
Potom je Nabildani sjeo za Steinwayev koncertni klavir i odsvirao
Träumere, Prizori iz djetinjstva, Schumann.
“Bio sam jedan od dece genenijalaca,
ali tamo gde sam rastao
nije rasla glazba.
Valjalo je preživeti”, rekao je.
“Boli li te jako?”
Mhmmmm, proškumlio je Robert brišući rukavom
krv što je liptila iz nosa.
Ništa osobno, dečko, ali dugovi moraju da se vraćaju
čak i u ovoj ludnici.


Gurdijevljev sin

životinje su nepogrešivo znale kada će mati
izići iz kuće
prestale bi činiti to što su već činile u tom trenutku
i skupile se pokraj kućnih vrata
starica bi izišla
životinje bi se uvijek rasporedile u istu formaciju
dva raskošna pauna stala bi postrance
mačak na čelo
pas na začelje
kadkad se starici pridružila i snaha
pa bi povorka udarila dvorištem
jedno sto metara dalje
do negdašnje ljetne kuhinje
gdje je sada Sergej cijepao atome
i proizvodio novu tvar
kao i pozamašne količine
antimaterije


Savršene nesreće

Ružičasti kerubini kao reš-pečeni pilići padaju s neba.
„Ikar im je otac“, ustvrdi netko iz svjetine.
„Teško“, velim i odmahnem rukom.
Potom tri puta pokušavam prekoračiti prag
nevidljivog zatvora ali ne uspijevam.
Stoga se vraćam uobičajenom poslu:
izdajem Životodajnice.
U nekom trenutku pogledam kroz prozor:
podno spomenika Oca domovine
dva slijepa Samarićana masurbiraju si uzajamno.
Dobar odgoj priječi me da ih ukorim.
Ipak, trebalo bi nešto učiniti.
Pozovem Sandra i pokažem prstom.
„Trebalo bi nešto učiniti“, velim.
„Imaj razumijevanja, njihov je križ pretežak.“
Na to jedan od slijepaca štrcne i pogodi
Sandra u lijevo oko. Drugi također štrcne
i pogodi Sandra u desno oko.
Osljepljujući, Sandro zahvali Bogu.
„Sada napokon mogu vidjeti esencijalno“, njegove su
posljednje riječi nakon čega se uputio u Arcachon
zamijenivši ondje najveću europsku dinu
za Kalahari. Skončao je od žeđi
pustinjak okružen turistima.

Coca Cola zapletena u crno lišće.


Rupa

postoji rupa u Saboru
koja služi kao odlagalište za pljuvačku
i rupa u Zakonu
kroz koju se provlače štakori
rupa na ulici
u nju upadaju starije gospođe
rupa u planini
u koju se baca neželjeni organski materijal
psi mačke nahočad ljudi
druge vjeroispovijesti
pederi i ateisti
ideološki neprijatelji
i pokoji svećenik
rupa u tijelu
spremna da primi i da da
rupa u pamćenju
kao da nikada nismo živjeli
rupa u znanju
prekrivena maskirnim platnom
rupa u šumi
sa okomitim šiljatim kolcima
zamka za krupne zvijeri
rupa crna
umorna od usisavanja zvijezda
žderanja materije
rupa u koju se uvlače narkomani
da isplate dug
na trošnom krevetu
rupa u zidu
s porukom za buduće stanare
rupa u rupi u rupi
skriveni vojni objekt
tajni laboratorij
serveri Darkneta
nuklearne glave
sleđeni Walt Disney
rupa u polju
koju je oplodio seljak
rupa u deblu
u nju vjevernjak odlaže
orahe i sova dneva
rupa na srcu i na duši
zoveš me, ukoliko je ikako moguće
da je zakrpam
još danas


...

sine, satokorak ti prolazi – reka je Jaima – moraš naći zaženku. proljeće je i vrime je djecanja. napravi pišmolja pri neg ću postat neštosjeća.
otiša san u Poraznalce. upozna Sanjoljutku.
- oš bit moja zaženka – pita san je.
rekla je:
moran u Svjestaonu. čekaj me.
čeka san.
desti dan reče– oću diko.
pa smo se zaženili.
ženazdaj.
noću gurnum za gurnumom.
obebila se.
mene smužludilo.
sritan.
sin.





Best time of our lives / blown kisses

Uvijek smo se svađali.
Obično u sitne sate.
Što kasnije to luđe.
“DA-DA, A TI ZNAŠ BOLJE O MENI NEGO JA SAMA”, vrisnula bi kada bih je propustio kroz svoje moždane vijuge.
Naravno, ustvrdio bih to bez trunka sumnje i srknuo guc onog odvratnog zagorskog kiseliša.
TO JE SRANJE, ČISTO SRANJE! zavrištala bi.
Nije sranje, već čista analiza i interpretacija ulaznih podataka.
SEREŠ, VJEČITO SEREŠ I NE MOŽEŠ SI POMOĆI! UMRIJET ĆEŠ, A OSTAT ĆEŠ TEŠKI SERATOR!
Look baby, Freud je ustvrdio da dobro obučen psihoterapeut može shvatiti klijentove nesvjesne motivacije daleko bolje nego sam klijent.
FREUD JE FRAUD!
F je for forica! Da, Freud je često fraud, ali ne kao fraud, već se jednostavno nađe u zabludi. Ali ovdje je ubo u sridu.
Natočila si je čašu i iskapila.
Ja sam nastavio debljati svoje argumente.
U ostalom, Duhem je dokazao da filozof znanosti može poznavati nečije spoznajne metode daleko bolje nego što ih promatrani subjekt sam poznaje.
OH GOSPODINE SVEZNAJUĆI, SVA SAM SE NAVLAŽILA OD VAŠE ERUDICIJE! VI STE TAKO SUPEROBRAZOVANI. DAJTE JOŠ MALO…
Dakako, valja spomenuti i gospodina Malinowskog, on je dokazao da antropolog može bolje poznavati čovjekove običaje i navike od čovjek kojem ti običaji i navike pripadaju.
I ATEIST BOLJE POZNAJE BIBLIJU OD KATOLIKA, HA?
Jasno, pa zato i jest, bogu hvala, ateist! Ali kakve to sad ima veze s ovim o čemu razgovaramo?
JA ĆU POLUDJETI, ZBILJA POLUDJETI! TI IZ MENE IZVLAČIŠ SVE ONO NAJGORE!
Obostrano je bejb.
JEBI SE!
Bacila je čašu na mene.
Ja bih bacio na nju.
Ona bi skočila na mene i počela me šamarati.
Pustio bih da me šamara neko vrijeme, a onda bih ja ošamario nju. Samo jedna zidarska i sve bi stalo.
Otišla bi u dnevni boravak, skutrila se na garnituri i tulila.
Ja bih otišao do kredenca s čašama, uzeo novu i natočio si piće.
Ostali smo tri godine zajedno. Nikada neću shvatiti kako i zašto. Ali uvijek ću reći da sam je volio više nego druge.



We shall overcome

S osjećajem depresije i suicidalnih misli
John je potražio pomoć psihoterapeuta S.
I doista, psihoterapeut S. je pomogao Johnu
u njegovoj borbi s depresijom i suicidalnim mislima.
U jednom je trenutku psihoterapeut S. priznao Johnu da i sam pati
od depresije i suicidalnih misli.
Činjenica da psihoterapeut S. pati od depresije i suicidalnih misli
sa kojima se - bez obzira na zvanje i stručnost - nije u stanju nositi
nagnala ga je da potraži pomoć kolege M.
Kolega M. znao je svoj posao i uspješno je pomogao
kolegi S. da se nosi sa svojim stanjem.
No na jednoj od seansi kolega M. otvorio je dušu
te priznao kolegi S. da također pati od depresije i suicidalnih misli.
Tu bi valjalo stati, no psihoterapeut M. je imao svog psihoterapetua R.
a psihoterapeut R. svog psihoterapeuta T.
koji je imao psihoterapeuta koji je imao psihoterapeuta
koji je imao psihoterapeuta koji je imao psihoterapeuta
koji je imao psihoterapeuta koji je imao psihoterapeuta
koji je imao psihoterapeuta koji je imao psihoterapeuta
koji je imao psihoterapeuta koji je imao psihoterapeuta
koji je imao psihoterapeuta koji je imao psihoterapeuta

… As it turns out, doctors have the highest suicide rate of any profession. The number who take their own lives (28 to 40 per 100,000 people) is more than twice that of the general population (12.3 per 100,000). And among all the medical specialties, psychiatry ranks close to the top. One study by the American Psychological Association (APA) showed that nearly one in five psychologists (18 percent) reported having suicidal thoughts while confronting a personal or professional difficulty.

Joan Baez - We shall overcome


- 12:42 - Vox popljuvi (4) - Printaj me nježno - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>