Opis bloga

Kratka priča, poezija

Upozorenje



Tekstovi i slikovni materijal (ukoliko drugačije nije navedeno!) hucovo su vlasništvo i kao takvi zasićeni su copyrightom


 photo nocni_poslovi_zps5z0jpb36.jpg

Čitatelji o blogu

Kak ti pišeš, jebote te led! Ne prostačim, ali sad moram još. Kak ti pišeš, do u tri pičke uske, do u pet žena oko sedam sati do deset dana. Dosadno je. Jest.
- Livia Less Nata

Tvoji su postovi dobri, i više od toga, no ova tvoja desna rubrika Čitatelji o blogu pobija i poništava baš sve što pišeš. Kad bi to bio neki dekonstrukcijski performans, to bi bilo okej, no nekako mislim da nije; siguran sam, nažalost, da nije.
- Mariano Aureliano

Literalno nisam dorasla dostojnom opisu tvoje poezije i proze. Poput djeteta koje drugi put vidi čokoladu ( a okus prvog puta mu je ostao u najboljem sjećanju) gutala sam do sitnih sati slova koja si prosuo ovim prostorom. Izazivaš emocije. Smijala sam se, čudila a i osjetila trnce strasti i uzbuđenja. Nema ravnodušnosti. Oduševljena sam i nježno ću printati. Mnoge korice na policama knjižnica ostale su zavidne i crveneći se zaklopile se po stranicama. Majstorski. Nadam se ukoričenju u tvrde. Ovaj stil to zaslužuje.(jeka 17.06.2018. 08:46)
- jeka

Podsjetio si me na Miloša, jednako kao i njega, tebe ne treba pokušati razumjeti, treba te samo čitati. Svako tvoje djelo je malo čudo pisanja, uvijek me uznemiri, natjera da zadrhtim, da se čudim, da mi zastaje dah Stvarno volim tvoje pisanje
- Lisbeth

Nakon ovoga bi sjeo đojnt. Jemepas ako ne bi. Fuf.
- Alžbeta Bathory

di si huc, kralju asocijalnih blogera. nije ti neki masterpis, ali i dalje kulja taj opojni vonj undergrounda!
- blogdogg

Izvanserijski pjesnik, prozaik, slikar, pamfletistički cinik, erudit, što još da dodam da bih opisao tvoj blistavi blog u zapećku blogosvemira?!
- svenadamevin

sjajno. razigrano, s onu stranu iščekivanja. čišćenje od dosadnih unutrašnjih nametnika. prozračno i bistro. pridobio si mi jutro. živio!
- predvorje tišine

u jeboteee! jes da je bolesno, ali je napisano odlično! Odlično!
- lisbeth

Mozak ti je ko ventilator :)
- samotvoja

Kad narastem i ja ću jednom naučiti ovako pisati, i crtati, i slat ću svoje radove na natječaje...i svašta...
I otići ću jednom i na to more...
- v

samo ti roštaj! :)
- danijela1

čuvaj pomno te trenutke, ti dragocjeni čovječe.
- modestiblejz

zastrašujuća slika!
- jelenaslak

huc, rodi mi dijete
- bolesna u mozak

idealan za perverzni režanj mog kaotičnog mozga - danijela1

Zajebantski i nadrealno jezivo. Ti si stvarno dobar. Kako da te ja ne znam?
- swenadamevin

vidiš, Sven, ima jedan koji po zajebima podšivenim bešćutnom, neljudskom zlobom šije ne samo mene, nego i tebe ;)
- pero u šaci

...dok ti napišeš novu bljuc-huc priču i sve lijepo posereš, adimasto
- danijela1

jednom sam na nekom blogu o samopomoći pročitala tvoj komentar: "Dajmo im da drkaju!"
- Danica Cvorovic

Ovo je trunku... disturbed
- Igness

jeftini pamfleti uvijek govore o autoru. nikada o temi o kojoj pišu.
- bocacciozg

odličan tekst, koji funkcionira na više razina, čestitke! još bolje ilustracije-prigodne,kičaste i divno razotkrivaju suštinu 'mrtve, da ubijenija ne može bit' prirode.
- Wall

...ne gine ti novinarska karijera... imaš smisao za razvijanje radnje i fenomenalan izričaj... ...ali...?? ...tko kaže da ti nisi već novinar... pozdrav i osmijeh ti ostavljam... :)
- Palomina

Huc, u čemu je problem?
- Nemanja

čim sam pročitala prve dvije rečenice svidjelo mi se. ali kada sam došla do kraja jedini komentar koji ti mogu ostaviti je: jebeno. prejebeno.
- beatrice

huc, podsjećaš me na polumrtvog žohara koji još miče nožicama
- gardo

e jbga, čitam i mislim, ti to o meni, a ono samo krleža xD
- NF

kad ćeš napisat priču o benzinskim postajama i o noći?
- marchelina

Stepenicama tvog razmišljanja obični plebejac se nije u stanju penjati!
- Danica Cvorovic

doooobro...čak i lijepo. mekano. neobično za huca.
- Marchelina

wow. kao iskrcavanje na normandiju.
- Marchelina

Kontakt:

meister.huc@gmail.com

27.08.2019., utorak

LOVAC NA PASTRVU, PLAVU


Jura je sjedio na terasi birtije željezničkog kolodvora rodnog mjesta Josipa Broza. Bilo je devet ujutro, a on je već drmnuo tri štoka i sada to zalijevao pivom. Rasna plavuša u četrdesetima, sva utegnuta, u regularnoj opravici provincijske konobarice – crna suknja i bijela bluza – za šankom je prala čaše. Jura je buljio u prazno. Ništa se nije događalo. Bio je ovdje jedina mušterija. Odjednom spazi da se nešto pomiče uz rub zgrade. Napregne oči, izoštri pogled, pa ugleda bijelog miša. Beli mišek, nikada nisam videl belega mišeka, pomisli. Bijeli miš potrči i šmugne u unutrašnjost birtije. Jura posegne za bocom na klimavom metalnom stoliću i otpije guc. Potom ugleda još jednog. I još jednog. Miševi pobjegoše u birtiju. Jura se okrene na stolcu i dovikne konobarici:
- Ej Bara, maš nutri gnezdo belih miši.
- Kaaaaj – začuo se visok ženski glas iz prostorije.
- Velim, maš gnezdo belih miši vnutri.
- Beli miši?
- Ja, beli miši. Sad su prešli k tebi.
- Ne vidim ni jednega.
- Bolj poglej.
- Bom.
Jura se vrati u prvobitan položaj i kraj pivske boce zatekne patuljka. Bio je nalik vrtnim patuljcima kakve je viđao u vrtovima vikendaša iz Zagreba, samo živ. Pivska boca i patuljak bili su gotovo podjednake visine. Patuljak ga je gledao mrkim pogledom.
- Dobi den mali človek – reče Jura dobrohotno.
- Previše piješ – zareži patuljak umjesto odzdrava.
- Kaj si rekel?
- PREVIŠE PIJEŠ – drekne.
- A to – Jura odmahne rukom nehajuć.
- Pogledaj se na što ličiš, lice ti je crveno kao prezreli drenak, jetra arlauče, preklinje za pomoći. Trebao bi prestati s tim.
- Čuj mali, šta si ti? Neki dušebrižnik, mantijaš maskiran u patuljka ili partijski službenik koji brine o javnom redu i moralu?
Na ovom mjestu Jura je počeo govoriti standardnim hrvatskim jer je i patuljak govorio standardnim jezikom.
- Ništa slično.
- Nije me briga. samo brini svoja posla dečec.
- Ti si moj posao.
Jura posegne za bocom, ali patuljak ga ugrize.
- JAO, GADE MALI – jaukne.
Jura zamahne u namjeri da otrese patuljka sa stola, no ovaj se vješto izmakne. Pokuša ponovo, no ovaj put patuljak skoči u zrak i ostane gore dok dlan projuri kroz prazan prostor.
- Kaskader, dakle – promrmlja Jura.
- Aha – reče kezeći se patuljak.
- Sredit ću te. Imao sam ja posla i sa većim igračima.
- U to ne sumnjam.
Za to vrijeme Bara je napravila sanitarnu inspekciju i utvrdila da bijelih glodavaca nema.
- Nema belih miši – dovikne iz unutrašnjosti.
- BARA SIM HODI, BRZO!
Patuljak prozre Jurinu namjeru.
- Ne zaboravi, ja sam uvijek tri koraka ispred tebe – reče, skoči s ruba stola napravivši pritom trostruki salto, te otrči u visoku travu.
- Kaj je Jurek?
- Gnjavil me je neki patuljak.
- Kakav sad patuljak?
- Tu je bil. Na stolu.
- Tko?
- Patuljak.
- I kaj je štel?
- Rekel je nek prestanem piti.
- Pa dobro ti je i rekel.
- Je, to se nubu deslio!
Jura dograbi bocu i svu preostalu pivu saspe niz grlo.
- Buš mi donesla još jednu.
- Jurek Jurek – Bara će sažalno.
Kada se vratila s bocom Karlovačkog Jura priopći svoje namjere.
- Sutra bum išel u ribičiju!
- Aha.
- Ulovil bum plavu pastrvu.
- Je, buš, na sveto nigdarjevo! Pa ni plave pastrve!
- Ak ‘ma belih miši ‘ma i plave pastrve.
- Kajgod.
- O, ‘ma ‘ma. I kad je vlovim bum ti ju porinul u dupe.
- Ohhh Jurek, zakaj bi to napravil?
- Tak. Volel bi to videti.
- Ne buš to videl.
- Platil bum.
- Nemaš ti tih nofci dragi Jurek.
To je bila istina.
- Bum delal.
- I spil.
- Nebum. Koliko tražiš?
- Za plavu pastrvu u svojoj ritici?
- Je…
- Al samo do pol.
- Ak nemre drugač.
- Pet tisoć!
- Marki?
- Kakvih vražijih marki?
- Dinara?
- Kakvih dinara? Zbudi se Jura. To je vreme davne prešlo. Sad mamo našu Hrvašku! Slobodnu i neovisnu!
- Dakle kune?
- Ne!Evre!
- Evre? Dobre, bumo v evre. Meni je svejedno. Hodi sim da se rukujemo kak pravi poslovni ljudi.
- Je, sad pa maš zakaj delati, kaj ne?
- Da delati! Mam cilja vživotu. Plava pastrva i 5000 eura!
- Tak je!
Bara priđe i oni prodrmaše ruke.

- 15:17 - Vox popljuvi (5) - Printaj me nježno - #

<< Arhiva >>