Opis bloga

Kratka priča, poezija

Upozorenje



Tekstovi i slikovni materijal (ukoliko drugačije nije navedeno!) hucovo su vlasništvo i kao takvi zasićeni su copyrightom


 photo nocni_poslovi_zps5z0jpb36.jpg

Čitatelji o blogu

Kak ti pišeš, jebote te led! Ne prostačim, ali sad moram još. Kak ti pišeš, do u tri pičke uske, do u pet žena oko sedam sati do deset dana. Dosadno je. Jest.
- Livia Less Nata

Tvoji su postovi dobri, i više od toga, no ova tvoja desna rubrika Čitatelji o blogu pobija i poništava baš sve što pišeš. Kad bi to bio neki dekonstrukcijski performans, to bi bilo okej, no nekako mislim da nije; siguran sam, nažalost, da nije.
- Mariano Aureliano

Literalno nisam dorasla dostojnom opisu tvoje poezije i proze. Poput djeteta koje drugi put vidi čokoladu ( a okus prvog puta mu je ostao u najboljem sjećanju) gutala sam do sitnih sati slova koja si prosuo ovim prostorom. Izazivaš emocije. Smijala sam se, čudila a i osjetila trnce strasti i uzbuđenja. Nema ravnodušnosti. Oduševljena sam i nježno ću printati. Mnoge korice na policama knjižnica ostale su zavidne i crveneći se zaklopile se po stranicama. Majstorski. Nadam se ukoričenju u tvrde. Ovaj stil to zaslužuje.(jeka 17.06.2018. 08:46)
- jeka

Podsjetio si me na Miloša, jednako kao i njega, tebe ne treba pokušati razumjeti, treba te samo čitati. Svako tvoje djelo je malo čudo pisanja, uvijek me uznemiri, natjera da zadrhtim, da se čudim, da mi zastaje dah Stvarno volim tvoje pisanje
- Lisbeth

Nakon ovoga bi sjeo đojnt. Jemepas ako ne bi. Fuf.
- Alžbeta Bathory

di si huc, kralju asocijalnih blogera. nije ti neki masterpis, ali i dalje kulja taj opojni vonj undergrounda!
- blogdogg

Izvanserijski pjesnik, prozaik, slikar, pamfletistički cinik, erudit, što još da dodam da bih opisao tvoj blistavi blog u zapećku blogosvemira?!
- svenadamevin

sjajno. razigrano, s onu stranu iščekivanja. čišćenje od dosadnih unutrašnjih nametnika. prozračno i bistro. pridobio si mi jutro. živio!
- predvorje tišine

u jeboteee! jes da je bolesno, ali je napisano odlično! Odlično!
- lisbeth

Mozak ti je ko ventilator :)
- samotvoja

Kad narastem i ja ću jednom naučiti ovako pisati, i crtati, i slat ću svoje radove na natječaje...i svašta...
I otići ću jednom i na to more...
- v

samo ti roštaj! :)
- danijela1

čuvaj pomno te trenutke, ti dragocjeni čovječe.
- modestiblejz

zastrašujuća slika!
- jelenaslak

huc, rodi mi dijete
- bolesna u mozak

idealan za perverzni režanj mog kaotičnog mozga - danijela1

Zajebantski i nadrealno jezivo. Ti si stvarno dobar. Kako da te ja ne znam?
- swenadamevin

vidiš, Sven, ima jedan koji po zajebima podšivenim bešćutnom, neljudskom zlobom šije ne samo mene, nego i tebe ;)
- pero u šaci

...dok ti napišeš novu bljuc-huc priču i sve lijepo posereš, adimasto
- danijela1

jednom sam na nekom blogu o samopomoći pročitala tvoj komentar: "Dajmo im da drkaju!"
- Danica Cvorovic

Ovo je trunku... disturbed
- Igness

jeftini pamfleti uvijek govore o autoru. nikada o temi o kojoj pišu.
- bocacciozg

odličan tekst, koji funkcionira na više razina, čestitke! još bolje ilustracije-prigodne,kičaste i divno razotkrivaju suštinu 'mrtve, da ubijenija ne može bit' prirode.
- Wall

...ne gine ti novinarska karijera... imaš smisao za razvijanje radnje i fenomenalan izričaj... ...ali...?? ...tko kaže da ti nisi već novinar... pozdrav i osmijeh ti ostavljam... :)
- Palomina

Huc, u čemu je problem?
- Nemanja

čim sam pročitala prve dvije rečenice svidjelo mi se. ali kada sam došla do kraja jedini komentar koji ti mogu ostaviti je: jebeno. prejebeno.
- beatrice

huc, podsjećaš me na polumrtvog žohara koji još miče nožicama
- gardo

e jbga, čitam i mislim, ti to o meni, a ono samo krleža xD
- NF

kad ćeš napisat priču o benzinskim postajama i o noći?
- marchelina

Stepenicama tvog razmišljanja obični plebejac se nije u stanju penjati!
- Danica Cvorovic

doooobro...čak i lijepo. mekano. neobično za huca.
- Marchelina

wow. kao iskrcavanje na normandiju.
- Marchelina

Kontakt:

meister.huc@gmail.com

22.03.2019., petak

Psihik


U pokušaju da te opišem,
radije posežem za notama

sjediš u Café de Flore
par stolova dalje
ja čitam tvoje misli
kao otvorenu knjigu
Edwarda Snowdena

moje ime je Egon Schiele
matrični broj 56656776
although omen est homonim
ja sam tvoj mentalni
stalker
s obzirom da si ti tvrdokorni
skeptik
mogućnost da mi uđeš
u trag
ravna je
0

ukoliko te nema par dana ovdje
uključim remote viewing i
tvojim očima promatram Maldive i
dobroćudna lica mještana
što se izmjenjuju nad tobom

potom si opet tu, ispijaš caffč latte u
Café de Flore i zamišljaš
autentične grijehove i nove načine egzekucije
sustanara iz Villa Seurat 18
crkvene orgulje bruje u mojoj glavi
na svaki spomen Epoissesa iz usta
našeg konobara, siroljupca

Vječno napeti Imitator glasova pitao je danas
siroljupca za tebe, na što je ovaj češkajući nos odvratio
da te nije vidio već tjednima...

tečaj kratke priče: recite to na taj staromodan klasicistički način i oživite umrtvljene uspomene uspavane ljepotice jednom transgresivnom fikcijom nekrofilsko-koprofagsko-incestne romantike

Amelie, došlo je vrijeme da te javno razotkrijem
baviš se mišlju da doktoriraš na temu trećeg Reicha i okultizma
kad kažeš vječni kapitalizam ti misliš vječni Žid
političari su trgovci obećanjima i simbolima sreće
a stoka sitnog zuba ponosni vlasnik nacionalnog duga
što se hrani bakrenom prašinom i hrđom svojih predaka
nacionalne financije uvaljane su u brašno i ispečene na jakoj vatri
poljubac premijera i ministra obrane u Fort Knoxu
trezorski zapisi i obveznice ispisane čajem
napose narodnooslobodilački kapitalizam u njedrima New Deala

pitaš: kako nahranim Sunce svim tim ljudskim srcima?

padaju bombe po krevetima
tvoj ljubavnik u podrumu radi na libretu svemirske opere Rigel 9.
mumlajući: pravi je turizam u zvijezdama
čitam: Antologija mrtvih ideja i njihova djeca
čitam: Zapisi za pećinu i cvijeće u egzilu
čitam: Godine koje je pojeo racionalizam
gledam: apokaliptične vizije u visokoj rezoluciji
mirišem: užas svakodnevice s mirisom kvalitetnog omekšivača
osluškujem: Hrvatska i srodne besmislenosti
dekoriram: uznjegovana skepsa u praznim teglama umjesto ukrasnog cvijeća
na ulici: postolja su gladna novih poprsja
kažeš: organski sam moralna, ti si organski amoralan
u posjedu sam informacije koja razara uvjerenje
sanjaš: uprizorenje smisla na tajnoj lokaciji (pratimo subjekt... subjekt se nalazi u zgradi... subjekt je u zgradi, ponavljam....)
stvarnije od stvarnog
ipak, radije biram život nego starost
glavosječa iz donje Zeline obrušio se na mene svom silinom dobro brušenog i izrađenog psihijatarskog slučaja
kažeš: donio mi je teglu punu krijesnica
de da vodimo ljubav pri biolumenoznoj svjetlosti kao nekad, rekao je
ozubljuju vagine, rastu sjekutići u sladostrasnom mesu
uskoro će mužjaci homosapijensa dijeliti sudbu mužjaka bogomoljki (ha-ha)
imanje je zapušteno ali šećerni je smijeh
«pritom, intelektualci su prikladni kao ptice vabilice i reklamni natpis»
«totalitarni sustavi ne prave razliku između politike i kulture»
«neprijatelj, koji prezire svako vjerovanje ne ustručava se čak niti citate iz Biblije upotrebljavati kao svoju propagandu...»
“naš odgoj stvara samo ograničenu buržoaziju bez inicijative i volje ili anarhiste”
“I had a couple of experiences with the supernatural. I don’t know his name! He was a ghost! I’m very open to it.”
profesionalni jodler susreće profesionalne narikače
„Plimpton 322“ je najstarija, ali i najtočnija trigonometrijska tablica na svijetu.
sve je to na kraju krajeva velikodušnost iz računa
elokventni stihovi, ali bezstrasni
jutarnja prozivka anđela
u njemačkoj švargli jezik emigranta i nacrt za sutrašnjicu
vraćam se svojim opsesijama
naravno i lažni novčić može odrediti životni smjer
primjećujem filozofičnost ovog teksta
u muzeju muškosti i toksičnog maskuliniteta/još samo proljetno cvijeće/ visibabe, đurđice i jaglaci božji/ na maskirnom platnu / krv i popis ožiljaka / s kratkim opisom povrede /boys will be boys
homo croaticus pretjeruje sa svojom boli dok proždire prepelice iza lica Facebooka
ozakonjena brutalnost u cvjetnom uzorku
putevima karijerista u ozama sreće

na Hreliću čitav tvoj život
na Hreliću čitav tvoj život
na Hreliću čitav tvoj život
na Hreliću čitav tvoj život
na Hreliću čitav tvoj život
na Hreliću čitav tvoj život
na Hreliću čitav tvoj život
na Hreliću čitav tvoj život

- 00:42 - Vox popljuvi (4) - Printaj me nježno - #

<< Arhiva >>